نظرسنجی چاپ سه بعدی هفته: رویدادهای شبکه در استراتژی های تولید افزودنی 2024 – 3DPrint.com

چندین شرکت اسپانسر ساعت شاد Wi3DP-AMS امسال بودند و همه اینها در تابلوی خوش آمدگویی و همچنین دستمال‌های کوکتل مورد استفاده در این رویداد ذکر شده بودند. بنابراین مایلیم از حامیان حزب زیر تشکر کنیم:

  • کنسرسیوم 3MF
  • آدا،یس
  • اتودسک
  • BigRep
  • ساخت میکرو بوستون (BMF)
  • CadBlu
  • پویایی
  • شرقشرکت های لادر
  • از شیکاگو بعدی
  • بیت جوهر
  • ماد شدن
  • تیت،وم نروژی
  • nTop
  • PicoSolutions

درست مانند رویداد سال گذشته، او برای ارائه خود در لدرهوسن سنتی روی صحنه رفت تا برای پذیرایی موردانتظار آبجو و چوب شور باواریا در پایان روز آماده شود. موسیقی، آبجو، و غذا به طرز لذت بخشی با تم مهم، مطابقت داشت، از جمله بزرگترین چوب شورهایی که تا به حال دیده ام، علاوه بر آنهایی که در فرم ن،ت در فرانکفورت می فروشند.

تصویر: اشلی آلین، 3DPrint.com

ما مشتاقانه منتظر دیدار شما برای شبکه های بیشتر، ارائه ها و گفت،ای عالی در استراتژی های تولید افزودنی در سال آینده، 4 تا 6 فوریه 2025 هستیم!

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

تصویر: اشلی آلین، 3DPrint.com

تصویر: سارا ساندرز، 3DPrint.com

پذیرایی شبکه ای با آبجو و چوب شور توسط AM Ventures

شرکت کنندگان AMS پس از روز دوم رویداد به خارج از سایت رفتند تا به آن بپیوندند فصل ،ن در چاپ سه بعدی نیویورک (Wi3DP) و 3DPrint.com برای یک رویداد ساعت شاد در پروژه فارم خانه، یک فضای رویداد پایدار در میدان اتحادیه که توسط GrowNYC اداره می شود.

«در حال حاضر بهترین زمان نیست. همه ما آن را می د،م. ارزش گذاری ها پایین آمده است. دورهای سرمایه گذاری مخاطره آمیز در ایالات متحده تقریباً به هیچ وجه اتفاق نمی افتد، و من می توانم این را بگویم زیرا در حال جستجو در مجموعه ای از تقریباً 20 شرکت هستم. بنابراین، همیشه زمان خوبی برای سرمایه‌گذار بودن VC نیست. «در این مواقع، پول دیگر مج، نیست. در واقع، بنیانگذاران باید برای انتظارات بسیار بالاتر در آینده، مقدار بیشتری از شرکت خود را بدهند، و فشار بسیار زیاد است، زیرا سرمایه گذاران بسیار انتخابی شده اند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307289/poll-of-the-week-networking-events-ams-2024/

تصویر: اشلی آلین، 3DPrint.com

تصویر: اشلی آلین، 3DPrint.com

،ن در پرینت سه بعدی پارتی فصل نیویورک و AMS Happy Hour

بخش NY از Wi3DP توسط Kat Ermant، Prototype Lab Lead and Additive Manufacturing Engineer در Peleton Interactive، و Brianne Malloy، مهندس ارشد، The Est اداره می شود.e Lauder Companies Inc.، که همچنین در پانل Wi3DP ما در AMS با موضوع “چاپ برای پیشرفت: آزادسازی قدرت چاپ سه بعدی در تولید سریال” شرکت کرد. این دو مطمئناً می دانند که چگونه یک مهم، عالی برگزار کنند، زیرا Wi3DP Happy Hour سال گذشته برای AMS نیز عالی بود!

آرنو در AMS 2024، در لدرهوسن خود برگزار شد. تصویر: سارا ساندرز، 3DPrint.com

جف لینتز، بنیانگذار و مدیرعامل فورتیوس متا،. تصویر: سارا ساندرز، 3DPrint.com

پس از پایان رسمی AMS 2024، ارائه حامی مالی مشاوران جه، بارنز میزبان یک کارگاه آموزشی ویژه با تمرکز بر “یافتن ارزش در AM” بود. بسیاری از شرکت‌کنندگان AMS که برای کارگاه نماندند، با قدم زدن کوتاهی در محله چلسی به کافه پیتر مک‌مانوس، یکی از قدیمی‌ترین بارهای متعلق به خانواده و اداره‌شده در نیویورک رفتند. پس از پایان کارگاه، بسیاری از شرکت کنندگان به ما پیوستند تا یک لیوان را برای یک هفته عالی بالا ببرند.

تصویر: اشلی آلین، 3DPrint.com

در پایان روز اول AMS، حامی شبکه رویداد AM Ventures برای دومین سال متوالی پذیرایی شبکه محبوب باواریایی Beer and Pretzels را بر عهده داشت. این شرکت مستقر در آلمان در صحنه سرمایه گذاری خطرپذیر AM صنعتی بسیار تأثیرگذار است و اولین سرمایه گذاری آن در استارتاپ پس از پردازش DyeMansion بود که در AMS 2024 نیز حضور داشت. AM Ventures در حال حاضر دارای 17 شرکت موفق از شش شرکت مختلف است. کشورها، از جمله 3YOURMIND – که در این رویداد نیز حضور داشتند – و همچنین Evove، MetShape، Conflux، Additive Drives، و Fortius Metals، که دومی در S،-Up Pitches در AMS شرکت کرد.

آرنو هلد، یکی از بنیانگذاران AM Ventures، یک سخنر، کلیدی در AMS 2024 ارائه کرد و در مورد چالش های فعلی در حوزه VC و صنعت چاپ سه بعدی به طور کلی، از جمله فضای سرمایه گذاری محتاطانه تر بحث کرد.

شب قبل از شروع رسمی AMS، بسیاری از حامیان مالی و سایر حامیان در مدیسون اسکوئر گاردن گرد هم آمدند تا یک بازی هاکی نیویورک رنجرز را ببینند. صندلی ها در چند ردیف در چهار بخش پخش شده بودند، اما بسیاری از مردم در اولین وقفه بازی گرد هم آمدند تا با ،، که نزدیکشان نبودند گپ بزنند. رنجرز در وقت اضافه کلورادو آوالانچ را ش،ت داد و چهار تی شرت دو لول اسلحه گاتلینگ هم وحشتناک و هم تاثیرگذار بودند.

علاوه بر یک بار و چندین غذای خوشمزه، میزهای کوچک زیادی وجود داشت که مردم می‌توانستند نوشیدنی‌ها و تنقلات خود را در حین انجام مکالمه بعد از نمایش در آن بچینند. یکی از ویژگی‌های جالب این فضا، دیوار سبز هیدروپونیک بود که با اخلاق پایداری محل برگزار می‌شد… اخلاقی که صنعت AM به اشتراک می‌گذارد.

هاکی نیویورک رنجرز

تصویر: سارا ساندرز، 3DPrint.com

آ،ین ساعت خوش شبکه AMS

پیش از هفتمین سالانه ما استراتژی های تولید افزودنی در اج، ،ب و کار و شبکه در شهر نیویورک، ما یک نظرسنجی هفته داشتیم که در آن از دنبال کنندگان لینکدین خود پرسیدیم که در رویداد چه موضوعی را بدون نرم افزار، AM در حمل و نقل، پرینت سه بعدی الکترونیکی، و با فرمت بزرگ دنبال می کنند. AM و ساخت و ساز; دومی برنده آنجا بود. اما در نظرسنجی بعدی هفته، ما تعجب کردیم که آیا مردم در مورد ارائه های اصلی، رویدادهای شبکه، سالن نمایشگاه یا بحث های پنل در AMS 2024 هیجان زده تر هستند یا خیر. 41 درصد از پاسخ دهندگان رویدادهای مختلف شبکه را انتخاب ،د. چندین مورد عالی!

این ممکن است ناامید کننده به نظر برسد، اما هلد ادامه داد که این چالش ها فقط فرصت هایی برای صنعت برای ایجاد خلاقیت هستند.