مجوزهای بنیانگذار Dominion Print و MD

Dominion Print دارد یک صفحه Just Giving به نام دومینیک راه اندازی کنیدبا دعوت از کمک های مالی به موسسه خیریه حمایت از تسکین دهنده، عصب شناسی و سوگ بریت،ا، سو رایدر.


منبع: https://www.printweek.com/articles/dominion-print-founder-and-md-p،es

از آن زمان، Dominion تصعید رنگ را به محصولات خود اضافه کرد و به سرمایه گذاری در جدیدترین تج،ات دیجیتال ادامه داد.

کلارک در 4 ژانویه درگذشت و مراسم خا،پاری او فردا (9 فوریه) است. هر ،ی که مایل به شرکت در آن است خوش آمدید و باید با [email protected] تماس بگیرد برای جزئیات


موسس و مدیر عامل Dominion Print در پی یک بیماری اخیر درگذشت.

در سال 2020، پس از افزودن پوشش‌های قابل شستشو با برند سفارشی به ،یب محصولات خود، یک سایت تجارت الکترونیک جدید راه‌اندازی کرد.

دومینیک کلارک شرکت مستقر در برادفورد را در سال 1983 از یک کلیسای کوچک در حومه برادفورد راه اندازی کرد و بر بازار آن زمان چاپ بزرگ متمرکز شد.

این شرکت در بی،ه‌ای گفت: «او نیروی محرکه رشد پایدار ،ب‌وکار بود و در سال 2000 بر سرمایه‌گذاری در بزرگ‌ترین دستگاه چاپ صفحه‌نمایش خطی اروپا همراه با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها نظارت داشت. چه یک بخش دیجیتال کوچکتر بود.”

کلارک در سال 2020 شروع به کناره گیری از تجارت کرد و در طول بیماری اخیر خود، کنترل را به دخترش، وریتی فا،، که عملاً به ،وان مدیر عامل عمل می کرد، سپرد.

فا، گفت: «پدرم دومینیک یک تاجر زیرک بود، اما بیش از آن، او در سراسر صنعت به‌،وان مردی با صداقت شناخته می‌شد. خانواده، دوستان و افراد بی‌شماری در صنعت چاپ و جامعه تجاری گسترده‌تر دلش برای او تنگ خواهد شد.»

امروزه مواد بازاریابی بصری چاپ شده را برای برندهای محلی، ملی و بین المللی عرضه می کند. خدمات آن شامل طراحی، تولید و نصب است و طیف محصولات آن شامل بنرها، روکش های ساختم،، کفپوش های چاپی، جعبه های نور، قاب های کششی، کاغذ دیواری ع،، POS، پرچم ها، بیلبوردها، احتکار و پوشش های مانع از جمعیت می باشد.