امداد به عنوان CWU اعتصاب 24 ساعته را لغو کرد

یکی از سخنگویان پست سلطنتی اظهار داشت: «ما از این واقعیت که اعتصاب لغو شده است استقبال می کنیم. این یک آرامش برای مشتریان ما خواهد بود و ما قصد داریم از این زمان و فضا برای گفت،ای بیشتر برای تلاش برای توافق یک معامله استفاده کنیم.

کیت ویلیامز، رئیس IDS نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

“در نتیجه این پیشرفت و رشد مستمر در قابلیت راه حل های جایگزین صادراتی ما، ما برخی خدمات را بازسازی خواهیم کرد.”

سیمون تام،، مدیر عامل شرکت خدمات توزیع بین‌المللی مادر رویال میل، مجدداً توسط نمایندگان مجلس در کمیته استراتژی تجاری، انرژی و صنعتی در 22 فوریه مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

کمیته گفت که خواستار شفافیت در مورد موارد زیر است: آیا از دستیاران دیجیتالی پستی برای ترغیب کارکنان به کار سریعتر استفاده می شود. آیا رویال میل تعهد خود را برای ارائه حداقل خدمات پستی تضمین شده به همه آدرس ها به خطر می اندازد و بسته ها را در اولویت قرار می دهد. و موضع رویال میل در مورد دستمزد بیماری برای کارکنان.

سه سرویس استاندارد بین‌المللی (ردیابی نشده) اصلی مکاتبات غیرشخصی را برای مشتریان قرارداد تجاری به همه مقاصد از سر گرفته است.

کار برای بازگرداندن بقیه خدمات صادراتی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/relief-as-cwu-calls-off-24-،ur-strike

وارد و فیوری همچنین گفتند که این هفته دوباره وارد مذاکره با رویال میل گروپ خواهند شد، اما هشدار دادند که «اگر مذاکرات ش،ت بخورد، برنامه حمله را به میزان قابل توجهی افزایش خواهیم داد».


CWU اعتصاب برنامه ریزی شده برای هفته آینده را پس از یک چالش قانونی از طرف رویال میل لغو کرد – با این حال، رای گیری مجدد آن در مورد اقدامات صنعتی آینده ادامه دارد.

حق رای فعلی اتحادیه در 17 فوریه به پایان می رسد، به همین دلیل اعتصاب 24 ساعته قرار بود از ساعت 12:30 بعد از ظهر روز پنجشنبه 16 فوریه برگزار شود.

همچنین به اتحادیه اطلاع داده است که موضوعات جدید مطرح شده و بهترین و آ،ین پیشنهاد رویال میل را در فرآیند حل اختلاف مورد توافق قرار خواهد داد.

در پاسخ، رویال میل گفت که CWU مجبور شده است اعتصاب برنامه ریزی شده را «پس از انجام یک اشتباه قانونی دیگر» در اطلاعیه اعتصاب لغو کند.

رویال میل معتقد است که 18 روز اعتصاب که در سال آینده انجام شد، حدود 200 میلیون پوند برای ،ب و کار هزینه خواهد داشت.

“رای گیری جاری مهمترین رای زندگی کاری شماست. در بی،ه دبیر کل دیو وارد و معاون موقت دبیر کل (پست) اندی فیوری آمده است: «اگر بتو،م یک رأی مثبت و مشارکت گسترده ارائه دهیم، در این مناقشه پیروز خواهیم شد – این باید تمرکز مطلق ما باشد». .

در به‌روزرس، امروز (7 فوریه)، این گروه گفت: «ما همچنان به پیشرفت در صادرات تعداد فزاینده‌ای از اقلام به تعداد فزاینده‌ای از مقاصد بین‌المللی، با استفاده از راه‌حل‌ها و سیستم‌های جایگزین، که تحت تأثیر حادثه سایبری اخیر نیستند، ادامه می‌دهیم.

CWU در پیامی به همه اعضا گفت که علیرغم توصیه وکلای خود مبنی بر اینکه اتحادیه می تواند از موضع خود در دادگاه دفاع کند، مدیر اجرایی پست CWU تصمیم گرفته است که خطر احتمالی برای رای گیری مجدد فعلی مست،م تغییر برنامه است.

وی پس از دریافت شواهدی که نمایندگان مجلس در مورد برخی از اظهارات تام، در جلسه استماع ماه گذشته ابراز تردید می کرد، فراخوانده شد.

به طور جداگانه، رویال میل همچنان با تأثیر حادثه آشکار باج افزار که تقریباً یک ماه پیش تجارت بین المللی صادرات آن را تحت تأثیر قرار داد، به مشاجره ادامه می دهد.