فرماندار ماساچوست بیش از 3 میلیون دلار بودجه برای پیشبرد تولید اعلام کرد – 3DPrint.com

اداره فرمانداری هیلی-دریسکول ماساچوست اعلام کرد بیش از 3 میلیون دلار کمک بلاعوض برای 17 پروژه، به ،وان بخشی از مرکز تولید پیشرفته (CAM) ماساچوست برنامه شتاب تولید (MMAP). کشورهای مش، المنافع MMAP را در تابستان 2021 ایجاد ،د تا به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) کمک کند تا فناوری‌های پیشرفته، از جمله تولید افزودنی (AM) را در جریان کار خود بگنجانند.

درخواست‌های MMAP برای سال مالی 23 خواستار پروژه‌های تولیدی با قابلیت تقویت فناوری‌های نیمه‌رسانا، دفاع و هوافضا، باتری و [AM]” صنایع شرکای معمولی غیرانتفاعی برای SME ها شامل سازمان های شبه ،تی مانند مشاوره هستند. مشارکت توسعه تولید ماساچوست (M،MEP)، شبکه توسعه شغلی M،Hireو کنسرسیوم تولید پیشرفته مرکز نوآوری برکشایر (BIC).

در دورهای تامین مالی سالانه، MMAP کمک‌های بلاعوض را در یک ترتیب 1:1 حداقل سهم هزینه با برندگان اهدا می‌کند. MMAP بودجه خود را بر اساس معیارهایی از جمله پتانسیل پیشنهادات برای افزایش توسعه نیروی کار عادلانه در ماساچوست، همکاری بین متقاضیان و غیرانتفاعی در ا،یستم تولید پیشرفته ماساچوست، و همسویی استراتژیک با فهرستی از صنایع کلیدی که هر سال منتشر می‌شود، هدف قرار می‌دهد.

ماساچوست یکی از پیچیده‌ترین ا،یستم‌های نوآوری در سطح ایالتی را در ایالات متحده ایجاد کرده است و مدلی را ایجاد کرده است که سایر ایالت‌ها می‌توانند در سال‌های آینده از آن پیشتاز شوند، زیرا ،ت فدرال همچنان تمرکز خود را بر ایجاد خوشه‌های تولیدی پیشرفته متمرکز می‌کند. CAM بخشی از همکاری فناوری ماساچوست، همان سازم، که مرکز ائتلاف میکروالکترونیک شمال شرقی را در خود جای داده است، که حدود 20 میلیون دلار بودجه و، دفاع دریافت کرد که توسط قانون تراشه در سپتامبر گذشته ممکن شد.

تصویر توسط Busek Co. Inc.

به ،وان مثال، یکی از برندگان این دور، Busek Co. Inc. از Natick، MA، قطعات و سیستم‌های مختلفی را برای فضا و هوافضا، از جمله موشک‌های خورشیدی-الکتریک، توسعه و تولید می‌کند. Buseck با M،MEP همکاری کرد تا به اجرای طرح ارتقاء مهارت 1-3 کارگر کمک کند و قصد دارد کمک مالی 200000 دلاری خود را به تج،ات جدیدی مانند چاپگر سه بعدی ف،ی برای نمونه سازی سریع و ابزارسازی اختصاص دهد.

MMAP در حال حاضر به دنبال برنامه های کاربردی برای CAM Round 5 است و برنامه ها تا 3 آوریل 2024 موعد می شود. کمک های مالی تا 200,000 دلار خواهد بود و SME ها را در راستای اه، مرتبط با میکروالکترونیک، دفاع و هوافضا، و برق رس، هدف قرار می دهد. شرکت های علاقه مند به درخواست می توانند اطلاعات بیشتری ،ب کنند اینجا.

به خوبی گذشته است که همه در صنعت AM خود را با مفهوم “کنسرسیوم” آشنا ،د: نهادهای بین شرکتی، معمولاً به شکل مشارکت عمومی-خصوصی، که برنامه ها و فعالیت ها را برای به حدا،ر رساندن اهرم بر بازارهای مربوطه خود هماهنگ می کنند. این سطح سازم، است که در آن ،تیک با جاده در عصر جدید سیاست صنعتی روبرو خواهد شد. شرکت‌هایی که در دهه‌های آینده بهترین موقعیت را برای رقابت دارند، آن‌هایی هستند که خود را در بهترین موقعیت برای همکاری قرار می‌دهند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

کریستین نولان، مدیر CAM، در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد آ،ین دور برندگان جوایز MMAP گفت: «در مرکز تولید پیشرفته، ما دائماً در تلاش هستیم تا با سرمایه‌گذاری در تج،ات سرمایه و فرصت‌های توسعه نیروی کار، یک بخش تولید قوی‌تر و کارآمدتر ایجاد کنیم. ما پاسخ بزرگی از تولیدکنندگان سراسر ایالت دریافت کردیم و شرکت‌هایی را انتخاب کردیم که به‌،وان تامین‌کننده موقعیت من،ی برای برآورده ، نیازهای صنایع حیاتی مانند نیمه‌رساناها، نساجی، فناوری‌های باتری، دفاع و رباتیک دارند. ما مشتاقیم که پیشرفت آنها را در سال‌های آینده دنبال کنیم تا ببینیم چگونه هر یک از این اعطاکنندگان از فناوری‌های جدید برای کمک به مقیاس‌سازی، اضافه ، مشاغل و کمک به زنجیره تامین محلی استفاده می‌کنند که به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. این به ما کمک می کند تا یک «ساخت انبوه» قوی تر و خلاقانه تر بسازیم. بخش تولید!”

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307706/governor-of-m،achusetts-announces-over-3m-in-funding-to-advance-manufacturing/