غول پیکر کنستانتین در ایتالیا با کمک چاپ سه بعدی متولد شد – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307940/the-colossus-of-constantine-reborn-in-italy-with-the-help-of-3d-printing/

صادقانه بگویم، این می‌توانست پایان داستان باشد: اثر بزرگ دیگری که در تاریخ گم شد – که دیگر هرگز دیده نمی‌شود. و اگر سرپرستی فوندازیونه پرادا در سومین ،مت از نمایشگاه عتیقه تحقیقاتی خود، «زیبایی بازیافت» نبود، ممکن بود اینطور باشد.

آماده سازی برای قالب گیری با استفاده از سر چاپ سه بعدی. (تصویر از Oak Taylor-Smith، Factum Foundation)

بازسازی دیجیتال کنستانتین غول پیکر توسط ایرنه گوامه، مجسمه ساز سه بعدی Factum Arte. (تصویر از ایرنه گوامه، بنیاد فکتوم)

قطعات باقی مانده از مجسمه اصلی کنستانتین غول آسا در Pal،o dei Conservatori. (تصویر از Otte Lowe، Factum Foundation)

هدف این نمایشگاه استفاده مجدد و به روز رس، قطعات یون،-رومی باستان برای مخاطبان مدرن بود. این گروه می خواست بررسی کند که چگونه درک، احساسات و عواطف تماشاگر تحت تأثیر زمینه و زم، که در آن اثر را مشاهده می کند، قرار می گیرد. این شامل قطعات متعددی از سرتاسر جهان می‌شود، اما نمایشی که بنیاد به دنبال آن بود، بازسازی 1:1 کنستانتین غول‌پیکر بود که از قطعات پیدا شده در کاخ دِی کنسرواتوری بازسازی شد.

بازسازی کلوسوس

جمع آوری مجسمه در فضای نمایشگاهی پرادا. (تصویر با حسن نیت از بنیاد Francesco Cigognetti Factum)

بعدش چی؟

حالا اگر در سر ک، تاریخ مثل من خوابیدی و فراموش کردی کیست کنستانتین اول بود، نگران نباش، شما در شرکت خوبی هستید. کنستانتین از 306 بعد از میلاد تا 337 بعد از میلاد حکومت کرد و بیشتر به دلیل ایجاد مسیحیت به ،وان دین رسمی در امپراتوری روم شناخته شد.

شگفت انگیز است که هنر چقدر سریع می تواند در تاریخ گم شود. از غارت تا جابجایی های ساده، نمونه های بی شماری از آثار ک،یک وجود دارد که در یک لحظه ناپدید می شوند. با این حال، امروز، لازم نیست که چنین باشد. با پیشرفت‌های فناوری مدرن، دانشمندان اکنون می‌توانند هنر را با استفاده از چند قطعه باقی‌مانده بازآفرینی کنند.

قالب‌های چاپ سه‌بعدی بر اساس مدل‌های مجسمه‌ساز با پلی یورتان پر شدند تا شکل مجسمه را ایجاد کنند، در حالی که رزین مخلوط با پودر مرمر و میکا سطح بیرونی را پوشانده بود تا رنگ سفید مرمری را که معمولاً با مجسمه‌های یون،-رومی مرتبط است، تکرار کند. سازه نهایی با ارتفاع 42 فوت (13 متر) و از 30 بخش تشکیل شده است. یک هفته طول کشید تا در فضای نمایشگاه جمع شوند و به محض ورود تماشاگران به گا،ی بر فراز آنها نشست. در اوایل فوریه 2024، این قطعه به باغ ویلا کافرلی، در قلب رم منتقل شد، جایی که حداقل تا سال 2025 بر میدان نظارت خواهد داشت. اگر کنجکاو هستید که شخصاً آن را ببینید، به زودی پروازهای خود را برنامه‌ریزی کنید زیرا ممکن است به سمت خود برود. مقصد بعدی در آینده

این قطعه به جنبش رو به رشد دنیای هنر برای استفاده از چاپ سه بعدی و فناوری های مدرن برای کمک به حفظ آثار هنری می پیوندد. به ،وان بخشی از مجموعه انس، بزرگتر، وظیفه ماست که آنچه را که می تو،م برای نسل های آینده حفظ کنیم. این به ما کمک می کند گذشته را درک کنیم و بهتر برای آینده آماده شویم. من عاشق این هستم که چاپ سه بعدی به دستیابی به آن کمک می کند، و به ،وان ،ی که هنر را دوست دارد و قدردان آن است، فقط امیدوارم این روند ادامه یابد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

بین سال‌های 313 و 315 پس از میلاد، مجسمه‌ای عظیم به شکل او ساخته شد و گمان می‌رود که از نسخه‌ای بت پرستانه اقتباس شده باشد. این به م،ای نمادی از تصرف مسیحیت به ،وان ایدئولوژی اصلی و احترام به فردی بود که این دوره را به اجرا درآورد. با گذشت زمان، خود مجسمه برای برنز آن مورد حمله قرار گرفت و تکه تکه شد. بعداً قطعاتی در این منطقه کشف شد کلیسای ما،نتیوسو سپس توسط میکل آنژ ترتیب داده شد که آنها هنوز در آن ایستاده اند کاخ هنرستان تا امروز.

برای ایجاد مدل دیجیتال، بنیاد فکتوم، به رهبری فان،کو سیگوجنتی، مدیر فنی فکتوم، به دو گروه ت،یم شود. اولین نفر به Pal،o dei Conservatori سفر کرد تا قطعات باقی مانده مجسمه اصلی را اسکن کند. دومی برای اسکن به آرا پاسیس سفر کرد پارک باستان شناسی کولوسئوم، یک کپی گچی از مجسمه امپراتور به ،وان مشتری، برای استفاده به ،وان مرجع. تیم ها از فوتوگرامتری و LiDAR برای ضبط آثار استفاده ،د و آنها را به مجسمه ساز سه بعدی Factum Arte منتقل ،د. در طی چندین ماه، این هنرمند با کمک متصدیان و کارشناسان موزه کاپیتولینی، به‌دقت این تفریح ​​را طراحی کرد، زیرا تیم مهندسی مواد و ساختار داخلی را برای استفاده در مجسمه نهایی توسعه دادند.

یک مثال عالی از این موضوع از ایتالیا می آید، جایی که بنیاد فکتوم و بنیاد پرادا اخیراً مجسمه قرن چهارم را بازسازی کرده است کلوسوس کنستانتین. این قطعه در ابتدا برای Fondazione Prada رونمایی شد.بازیافت زیبایی” نمایشگاه و اکنون در داخل باغ های رومی از ویلا کافاریلی. این قطعه با استفاده از پرینت سه بعدی و دیگر فناوری‌های دیجیتال بازسازی شد و می‌توان از همین فرآیند برای بازسازی آثار دیگر در آینده استفاده کرد.

ایده متولد شده است

برای احیای کنستانتین، Fondazione Prada با بنیاد Factum، یک سازمان غیرانتفاعی حفاظت دیجیتال از مادرید، همکاری کرد. موزه های کاپیتولین برای این تلاش وظیفه آنها ساده بود: از قطعات باقی مانده برای ساخت مدل دیجیتالی مجسمه و سپس ساخت مجسمه استفاده کنید.