راهنمای خرید پرینتر خانگی

خطای 50.4 در برخی از چاپگرهای HP LaserJet جدید نشان دهنده مشکل در منبع تغذیه است. این پرینترها برای پرینت متن عملکرد فوق العادهای از خود نشان میدهند. 1- پرینترهای تک کاره: این پرینترها تنها کار پرینت را انجام میدهند. اگر تنها استفاده شما چاپ و پرینت خواهد بود باید به دنبال خرید پرینتر تک کاره باشید اما اگر به دنبال تجمیع دستگاه پرینت با اسکنر، فکس یا دستگاه کپی هستید باید پرینترهای چند کاره را خریداری کنید. پرینتر HP را می توانید در قیمت های میان رده یا گران قیمت خریداری کرده و مشخصات نسبت به نرخ هر یک از این پرینترها متفاوت خواهد بود.

پس از آن Xerox اولین دستگاه کپی xerographic جهان را در سال 1949 با نام Model A Copier تولید و روانه بازار کرد. بنابراین باید با توجه به بودجه و همچنین نیاز خود، مدل متناسب را انتخاب و خریداری کنید. پرینتر جوهر افشان: یکی از معروف ترین مدل های دستگاه های چاپگر ، پرینتر جوهر افشان است. دستگاه های لیبل پرینتر رو میزی و صنعتی معمولا دارای عرض چاپ 104 میلی متر هستند. گاهی از کار افتادن فیوزینگ یا درست کار نکردن آن، باعث ایجاد خطوطی روی برگه می شود و گاهی هم کیفیت چاپ را، معمولا بعد از شارژ کارتریج، به شدت کاهش می دهد. ممکن است پس از نصب یک سیستم عامل یا درایور جدید متوجه کار نکردن و یا وصل نشدن پرینتر اچ پی خود شوید. بد نیست بدانید که اگر چه پرینترها ممکن است با سیستم عامل یا درایور جدید نصب شده سازگاری نداشته باشند اما اکثر پرینترهای HP با نصب درایور HP LaserJet II می توانند کار چاپ را برای شما انجام دهند. درواقع این مین برد است که تعیین می کند اطلاعات وارد شده به پرینتر، به چه شکلی روی برگه چاپ شوند.

در مرحله اول جوهر درون هد پرینتر ریخته شده و با استفاده از نازل های ریزی که درون هد قرار دارد رنگ بر روی کاغذ پاشیده میشود و پرینت انجام میشود. این دستگاه با حافظه 128 مگابایت، پردازنده 800 مگاهرتز و حداکثر توان چاپ ماهانه 50000 صفحه، یک دستگاه قدرتمند محسوب میشود. چاپگرهای جوهرافشان توانایی تولید خروجی با کیفیت بالا را دارند، سریع هستند و گرم نمی شوند. به جای استفاده از یک نقطه برای دنبال کردن مسیری که سطح مقطع یک لایه را مشخص می کند ، ماشین های Material Jetting ،مواد تشکیل جسم را به شیوه ای سریع و خطی ذخیره می کنند. مدل های ارزان قیمت در ابتدا توجه شما را جلب می کند اما باید بدانید که اگر به مدت طولانی استفاده نشود خیلی سریع خشک شده و برای استفاده مجدد هزینه های زیادی بر دست شما خواهد گذاشت.

از این رو به دلیل استفاده آسان محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است.در مورد نوع کار این مدل پرینترها باید گفت توسط یک مودم یا روتر Wireless کار میکند.این روتر برای اتصال به رایانه و هر دستگاه دیگری برای ارسال فایل و تصاویر، بدون اتصال سیم از دستگاه سایت 10printer خود صورت میگیرد. در خصوص نوع کار پرینترهای وایراس باید گفت توسط یک مودم یا روتر Wireless کار میکند و روتر برای اتصال به رایانه و هر دستگاه دیگری برای ارسال فایل و تصاویر، بدون اتصال سیم از دستگاه خود صورت میگیرد. ۵- حال پنجرهای باز میشود و صحت مودم انتخاب شده را تایید میکند. در این شرایط تونر روی کاغذ می ماند و در صورت لمس کاغذ، از کاغذ جدا میشود. در برخی شرایط ممکن است به دلیل خرابی کارتریج میزان تونر خارج شده بیش از حد لازم باشد. اما چنانچه امکان ترمیم اجزا وجود داشته باشد، لازم نیست مبلغ بالایی بابت تعمیر پرینتر خود پرداخت کنید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، پرینتر اچ پی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

شما چه در یک فروشگاه کوچک کار کنید و چه در یک اداره از یک شرکت سهامی و چه برای استفاده خانگی طراحی پرینتر HP LaserJet 1320 داد می زند که “برای محیط کار شما ساخته شده است”، از قاب خاکستری دو درجه ای و دکمه های آبی – نارنجی رنگ تا شکل معکب مانند جمع و جور آن که آن را تبدیل به یک پرینتر لیزری کاری بزرگ می کند که برای اندازه یک میز کار طراحی شده است. اول مشخص کنید که توقعتان از دستگاه پرینت تا چه حد ساده یا حرفه ای است . زودکمک برای انجام دادن تمامی این اقدامات به شکل حرفه ای در خدمت شماست. برای تعمیر پرینتر اچ پی به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. پس از ارسال سیگنال از دستگاه این پلیمر که پس از حرارت دیدن مذاب شده است پس از خروج از نازل با حرکت در جهات مختلف الگوی مورد نظر را به شکل سه بعدی خلق می کند. تونر های پودری از ترکیبات پلیمری ساخته شده اند که در حرارت بالا به کاغذ می چسبند. پرینتر HP 1320 به خاطر لحاظ کردن یک ویژگی که اغلب در چنین دستگاه های کوچکی کمیاب است شایسته تحسین است: دوپلکسر (چاپ پشت و رو) تعبیه شده در آن امکان چاپ در دو سمت برگه را بدون پشت و رو کردن آن ها می دهد.

برای چاپ لیبل و برچسب قیمت یا بارکد و توضیحات محصول، از پرینتر لیبل زن و برای چاپ رسید و فاکتورهای فروش در فروشگاه های زنجیره ای یا رستوران ها از فیش پرینتر (چاپگر حرارتی) استفاده می شود. چاپگرهای جوهر افشان بهترین نوع چاپگر برای ترکیب رنگهای یکپارچه در عکسها به حساب می آیند و آنها را به گزینه ای عالی برای مشاغل گرافیکی مبدل کرده است. از این نظر پرینترها به دو دسته ی سیاه و سفید و رنگی تقسیم می شوند. این پرینتر ها خود به دو نوع رنگی و سیاه و سفید تقسیم بند می شوند. در این دسته بندی پرینترهای اچ پی به پنج گروه جوهر افشان، لیزری، سوزنی، حرارتی و سه بعدی تقسیم بندی می شوند. می باشد. نام گذاری پرینترهای اچ پی و دسته بندی آن ها نیز به تکنولوژی چاپ آن مربوط می شود. برای دسته اول سراغ پرینتر خانگی بروید و برای دسته دوم از پرینتر اداری کمک بگیرید که امکانات بیشتری به شما می دهد. کاربرد این پرینترها در فروشگاه ها و عابربانک ها جهت چاپ رسید می باشد. در این مدل از پرینترها، تصاویر و متنها به نقاط کوچیک ترسیم میشن و با توجه به الگو یا فرم موردنظر، در زمان چاپ، به جوهر آغشته و روی کاغذ یا پارچه کشیده میشن.

قطعا پرینترهای لیزری قیمت گران تری در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان دارند و به همان تناسب مشخصات بهتری نیز ارائه می دهند. اینها با پرینتر که یکی از سخت افزارهای خارجی کامپیوتر است انجام می شود. از آنجا که استفاده از ایمیل و اینترنت عملا باعث استفاده بیشتر از کاغذ شد، دوپلکسرها می توانند یک جزلازم در تحقق صرفه جویی و ملاحظات محیطی هر اداره ای باشند. پرینترهای جوهرافشان یکی از رایجترین انواع چاپگرهایی هستند که در محیطهای حرفه ای و خانگی مورد استفاده قرار میگیرند. پرینترهای ضربهای برای استفاده بهعنوان چاپگر رستورانی عالی هستند، زیرا در محیطهای گرم بهخوبی کار میکنند. اما بهتر است برای نتیجه گیری بهتر و جلوگیری از آسیب دیدگی اجزای دستگاه، این کار را به تکنسین های تعمیرات پرینتر محول کنید. کارت پرینتر هم در سازمان ها و بانک ها برای چاپ کارت شناسایی یا کارت های بانکی کاربرد دارد. پرینترهای سوزنی همان چاپگرهایی با صداهای عجیب و غریب هستند که در ادارات و بانک ها همچنان مورد استفاده قرار می گیرند. اما به جای شروع با قیمت، یک سوال بسیار مهم تر را بپرسید. حال سوال اینجاست که اگر پسورد را فراموش کردیم چگونه باید آن را بازیابی کنیم و دوباره به تنظیمات پرینتر دسترسی پیدا کنیم؟

نمی توان پاسخ دقیقی به این سوال داد. اگر پرینتر اچ پی خود را در این لیست نمیبینید و یا اتصال پرینتر اچ پی شما دارای مشکل است، بر روی گزینه My Product Is Not Listed کلیک کنید و یا نوع اتصال خود را انتخاب کرده، دستورالعملهای روی نمایشگر را دنبال کرده و سپس بر روی Retry کلیک کنید. اما اگر سایز مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد، میتوانید تنظیمات سایز کاغذ را به صورت دستی خودتان انجام داده و اندازه مورد نظرتان را وارد کنید. شما میتوانید با مشورت با کارشناسان فروشگاه نورپرینتر انواع ماشینهای اداری و مواد مصرفی مورد نیاز خود را با بهترین قیمت، تهیه نمایید. رایان استار این چاپگر با کیفیت را با قیمتی مناسب به عرضه گذاشته است. نمایندگی اچ پی با عرضه خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات اچ پی بهترین و تخصصی ترین مرکز تعمیرات اچ پی در ایران به حساب می آید. متاسفانه بسیار دیده شده است که برخی افراد سود جو و متخلف اقدام به بسته بندی مجدد پرینتر HP میکنند به این صورت که یک چاپگر دست دوم را با تقلب به عنوان یک دستگاه نو به مشتری میفروند این درحالی است که فروش پرینتر دست دوم به جای پرینتر نو با شرایظی گه هیچ شرکت یا مجموعه معتبری نمیتواند گارانتی پرینتر را قبول کند از پایه و اساس دچار مشکل است.

از دیگر نقاط قوت این دستگاه امکان اتصال با استفاده از سیستم وایرلس گوشی همراه هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ و … عیب یابی با دقت انجام می شود و پس از آن قطعات آسیب دیده ترمیم یا تعویض می گردند. که وسیله یاد شده را قادر می سازد با انواع هندست های آندروید و iOS ارتباط بر قرار کرده و فایل های تصویری و متنی دلخواه را برای چاپ مستقیما از آن ها دریافت کند. پرینتر لیزری معمولا قیمت بالاتری از مدل های مشابه جوهر افشان دارد اما هزینه مصرفی پایین تری دارد و در نهایت مقرون به صرفه تر است.

دلیل اینکه شرکت HP بازار پرینترهای لیزری تجاری را در دست گرفته این است که می داند کاربران تجاری به دنبال چه هستند: دوپلکسر (چاپ پشت و رو) تعبیه شده در آن، کیفیت چاپ خوب، سرعت روان، چاپ بی سرو صدا، کوچک و جمع و جور بودن، سازگاری با ویندوز و Mac و ثبات عملکرد، طراحی یک محصول بی سرو صدا، قابلیت کنترل مناسب، و پشتیبانی تکنولوژیک ثابت .پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet 1320 یک چاپگر تک رنگ اداری و خانگی جمع و جور است که هر چند ارزانترین پرینتر اداری کوچک نیست اما همه اقتضائات لازم در این زمینه را برآورده کرده و از برخی مزایای دیگر نیز برخوردار است. این سایت با کسب مجوزهای لازم و تائیدات مربوطه در راستای جلب رضایت مشتریان و مشتری مداری ارائه خدمات با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است. زمانی که سیگنال های مربوطه به دستگاه پرینتر ارسال شود جوهر از کارتریج خارج شده و از طریق هد دستگاه، تصویر به صورت خط به خط چاپ می گردد. چاپ کاغذ در این پرینترها نیز مانند مدل های قدیمی پرینتر جوهر افشان به صورت خط به خط می باشد. شما میتوانید بعد از مطالعه مشخصات و قیمت پرینتر تک کاره اچ پی مدل 401d برای اطمینان از یک انتخاب مناسب با مشاوران نورپرینتر مشورت کنید یا این محصول را با سایر پرینترهای هم رده خود در سایت مقایسه بفرمایید.

برای خرید لپ تاپ گیمینگ میتوانید به سراغ سری f بروید. اما به هر حال در مقایسه با مدلهای گیمینگ، قیمت سری n مناسبتر است. تصور زندگی بدون پرینتر سخت است .چاپگر ها دنیای ما را عوض و فاصله بین نوشته ها و تصاویر روی مانیتور را با ما کم کردند، طوری که ثانیه ای بعد از دیدن تصویر ، چاپ شده ی آن را در دستمان گذاشتند.شما هم اگر به هر دلیلی به یک پرینتر یا دستگاه پرینت نیاز دارید، خوب است اول اطلاعاتی درباره اش به دست بیاوریدو بعد از خرید آن لذت ببرید. DMD مجموعه ای از آینه های میکرو است که محل تابش نور را کنترل می کند و الگوی نوری را بر روی سطح ساختمان ایجاد می کند. همکاران ما برای انجام هماهنگی های لازم، با شما تماس می گیرند. سایت آی تی بازار توصیه می کند پرینتر HP را با گارانتی اصلی تهیه نمایید. قابل ذکر است برخی پرینترهای مدرن به شبکه وای فای مجهز هستند از این رو می توان پرینتر را در هر نقطه ای از خانه یا اداره قرار داد و به شبکه بیسیم متصل شد.

در صورتی که اطلاعات درج شده در این مقاله مکفی نبوده و ابهاماتی در ارتباط با انواع پرینتر در ذهن شما باقی ماند، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت، پرسشهای خویش را با کارشناسان ما در مرکز سخت افزار ایران در میان بگذارید. به اینگونه،پودری که متخلخل نشده است برای حمایت از جسمی که در داخل خود دارد،باقی می ماند و این امر نیاز به سازه های نگهدارنده را برطرف می کند. اگر حجم مواد مصرفی داخل کارتریج از حد مشخصی کمتر شود، هم کیفیت چاپ افت می کند و هم ممکن است دیگر قطعات آسیب ببینند.