بازار چاپ سه بعدی در میان چالش ها در سال 2023 به 14.7 میلیارد دلار رسید – 3DPrint.com

بنابراین، در حالی که به نظر می رسید سال 2023 گرفتار مشکلات کلان اقتصادی شده است، می تو،م ببینیم که ،ت های ملی برای کاهش وزن خود از طریق هزینه های فدرال و محلی تلاش می کنند. علاوه بر این، در حالی که رشد 13.5 درصدی سال گذشته ممکن است با نرخ چشمگیرتر 23 درصدی سال 2022 مطابقت نداشته باشد، با این وجود قابل توجه است.

این برای هر ،ی که چشم دقیقی به این صنعت دارد بدیهی به نظر می رسد، زیرا ،ت بایدن هریس برنامه های تقریبا بی شماری را برای تقویت تولید پیشرفته در ایالات متحده اعلام کرده است که با برنامه های خارج از کشور منع، شده است. بر اساس گزارش AMR، نزدیک به 300 میلیون دلار هزینه مستقیم و، دفاع ایالات متحده برای AM در سال گذشته نیز مشهود است.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308423/3d-printing-market-hits-14-7b-amid-challenges-in-2023/

سفر در سال 2023 خالی از موانع نبود. سه ماهه پای، بر مجموعه ای از چالش ها تاکید کرد که بر بخش AM سایه انداخته و منع، کننده فراز و نشیب های محیط اقتصادی گسترده تر است. با وجود این موانع، بازار سخت افزار، مواد، نرم افزار و خدمات پرینت سه بعدی انعطاف پذیری قابل توجهی از خود نشان داد.

بخش خدمات، که بخش قابل توجهی از بازار AM را با 6.7 میلیارد دلار تشکیل می دهد، همزمان با نرخ کلی صنعت رشد کرد. این با افزایش تقاضا برای خدمات پرینت سه بعدی مطابقت دارد و بلوغ در حال تحول این بخش و پذیرش رو به گسترش راه حل های AM در صنایع مختلف را برجسته می کند.

سال 2023 همچنین با معرفی محصول فصلی “3DP/AM Market Insights” نقطه عطفی برای AM Research رقم زد. هدف این پیشنهاد جدید غنی‌سازی تجزیه و تحلیل سنتی داده‌های بازار با بینش‌های مکتوب دقیق، نمودارهای اختصاصی و جداول داده است و به ذینفعان درک جامعی از پویایی بازار در بازی ارائه می‌دهد.

برای ،، که به دنبال بینش های عمیق تر و تجزیه و تحلیل دقیق بازار هستند، آ،ین گزارش های AM Research، از جمله 3DP/AM Market Insights افتتاحیه برای سه ماهه چهارم 2023، منبع ارزشمندی را ارائه می دهد. همانطور که چشم انداز AM به تکامل خود ادامه می دهد، این گزارش ها به ،وان ابزاری حیاتی برای سهامداران با هدف هدایت پیچیدگی های بازار و استفاده از فرصت های پیش رو عمل می کنند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

صلاحیت دقیق مواد و فرآیندها، تولید سریال قطعات پرینت سه بعدی را امکان پذیر می کند، مانند درب درب، اولین قطعه ف،ی پرینت سه بعدی در قطار آلستوم که از طریق پلت فرم چاپ سه بعدی Replique تولید می شود.

سال گذشته یکی از مشکلات سخت بازار چاپ سه بعدی بود، زیرا اثرات ناشی از فضای کلان اقتصاد کلان بازارهای عمومی و خصوصی را تحت تاثیر قرار داد. بر اساس یافته‌های بازار سالانه که اخیراً توسط تحقیقات تولید افزودنی (AM Research) منتشر شده است، بخش تولید افزودنی (AM) به رشد خود ادامه داد، البته با سرعت کمی کمتر. رشد سالانه 13.5 درصدی را گزارش کرد و به ارزش بازار 14.7 میلیارد دلار رسید.

اسکات دانهام، معاون اجرایی تحقیقات در AM Research، اظهار داشت: «یک سال غیرعادی و پرفراز و نشیب برای بازار AM تقریباً با شروع آن به پایان رسید – با تغییر روند در ،ید سیستمی که سرفصل های زیادی را به همراه داشت و درآمد ناامیدکننده بود. رشد هنوز اشتهای واقعی برای فناوری AM وجود دارد که احتمالاً در کوتاه مدت به دلیل ،یبی از مخارج ،ت و بلوغ در بازارهای کلیدی از بین خواهد رفت. ما انتظار داریم که در سال جاری به سطوح طبیعی رشد تاریخی بازگردیم. در درازمدت، AM همچنان فناوری است که می‌توان برای تکامل تولید تماشا کرد.»

بررسی عمیق در گزارش، الگوی رشد متفاوتی را در بخش‌های مختلف بازار AM نشان می‌دهد. بخش ف،ات، به ویژه، رشد قوی را به نمایش گذاشت و عملکرد بهتری نسبت به پلیمرها با نزدیک به 15 درصد افزایش داشت. این رشد بازتابی از گسترش طیف کاربرد و افزایش پذیرش پرینت سه بعدی ف،ی در صنایع مختلف است. از سوی دیگر، پلیمرها نرخ رشد کمی بیش از 10 درصد را ثبت ،د که نشان دهنده علاقه و توسعه مداوم در کاربردهای تولید افزودنی مبتنی بر پلیمر است.

تجزیه و تحلیل چشم انداز در حال تکامل فناوری همجوشی بستر پودری (PBF)، موقعیت استراتژیک HP در بازار جت بایندر ف،ی، و چشم انداز امیدوارکننده برای فروش مواد پلیمری AM را برجسته کرد. این گزارش همچنین روندها و تغییرات مهم در صنعت را روشن می کند. شایان ذکر است، بخش‌های نظامی و ،تی در آینده نزدیک به محرک‌های اصلی بازار تبدیل می‌شوند، توسعه‌ای که با افزایش شتاب در سه ماهه چهارم 2023 تسریع می‌شود.