اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته: کارخانه های کانتینری برای هواپیماهای بدون سرنشین، دارپا و سوامپ – 3DPrint.com

دارپا در حال کار بر روی برنامه ساخت افزودنی سیستم های میکروالکترونیکیا AMME که امیدوار است دستگاهی با وضوح 500 نانومتری کوچکتر از یک سکه یک سنت در کمتر از سه دقیقه بسازد. این برنامه به چاپ سه بعدی حجمی و سنتز مواد انتخابی برای ساخت دستگاه های بیولوژیکی، مک،کی و الکترواپتیکی آینده نگاه می کند. این چیزی است که من در Additive در حال حاضر بیش از همه در مورد آن هیجان زده هستم.

آزمایشگاه های فایر استورم، که توسط ایان موسیوس که قبلاً از Origin و Stratasys تأسیس شده بود، با هدف کانتینریزه ، کارخانه های پهپاد. شرکتی که 12 میلیون دلار از لاکهید و سایرین دریافت کرده است امیدوار است پهپاد Tempest را در محل چاپ کند. با حدا،ر وزن برخاست 25 کیلوگرم و بار 4.5 کیلوگرم و طول 1.8 متر و طول بال 2 متر امیدوار است که آن را در 24 ساعت در محل چاپ کند. این کمی بلندپروازانه به نظر می رسد، اما ایده درست و بسیار مورد نیاز است.

Aerosint زنده است، بخشی از Schaeffler سیستمی را ارسال کرده است که در اکتبر 2023 ،یداری شده است. SPS (Spark Plasma Sintering) شرکت کالیفرنیا نانوتکنولوژی. این ممکن است به راه‌های کارآمد جدیدی برای ساخت اجزای سرامیکی و ف،ی از ،یبات منحصر به فرد آن مواد منجر شود.

محققان ساندیا آمده اند SWOMP (چاپ سه بعدی اولفین متاتزیس با طول موج دوگانه انتخابی) که از هر دو استفاده می کند نور ماوراء بنفش و آبی با طول موج دوم از ،بیدن به م،ن جلوگیری می کند. دوستش دارم. فرآیند استفاده می کند دی سیکلوپنتادین، که برای ساختن قطعات الفین که ممکن است در برابر مواد شیمیایی و شرایط دنیای واقعی قوی تر و مقاوم تر از موادی باشد که اکنون استفاده می کنیم، خطرناک است. شاید این تیم بتواند ،تیک قابل تنظیم مانند مواد را نیز بسازد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307948/3d-printing-news-un،led-container-factories-for-drones-darpa-swomp/