اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

۱۲۰ دقیقه زمان دارد و در فضایی به وسعت ۶۰ مترمربع انجام می‌شود. سناریوی این بازی، الهامی از یک داستان واقعی کلاه‌برداری در سال ۲۰۰۶ میلادی در آمریکا است. شما بایستی نقش پلیس را ایفا کرده و به صحنه تصادف بروید تا با چالش‌های عجیبی مواجه شوید. هیچ ایستگاه مترو در حوالی مجموعه اتاق فرار اسپیرال در دسترس نیست. اتاق فرار قربانی نیز از بازی‌های ترسناک این مجموعه است و ۴ تا ۸ نفر بازیکن دارد و از بازی‌های سخت به شمار می‌رود.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر

در صورت تاخیر از تایم بازی شما کم میشود و تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه منجر به کنسلی سانس میشود و مبلغ پیش پرداخت به هیچ عنوان عودت داده نمیشود. این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. سرقت از بانک از بازی‌های مهیج مجموعه اسکیپ می با درجه سختی ۸۰ درصد است. شما در این بازی به‌عنوان تیم سارق حرفه‌ای وار بانک می‌شوید و باید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را سرقت کنید.

چگونه اسکِیپ روم را تجربه کنیم؟

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد. سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد. اتاق فرار واسه کسایی که سرشون واسه ماجراجویی‌های متفاوت، حل معما و پازل، داستان‌های اکشن، دلهره آور یا ترسناک درد می‌کنه بهترین پیشنهاد می‌تونه باشه!

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی، استفاده از نقاشی های بسیار وحشتناک و شخصیت هایی مرموز می باشد که رعب و ترس زیادی را در شما القا خواهد کرد.
  • اتاق فرار دارای متغیرهای مختلفی است که کیفیت تجربه بازی به آن‌ها وابسته است.
  • فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود.
  • حتما کاغد و خودکار،مداد یا هر ابزار دیگه ای برای یادداشت کردن دم دستتون باشه،چون یادداشت کردن سرنخ های متعدد برای نتیجه گیری از اونها ضروریه .

گاهی هم باید سرنخ‌های بی‌ربط را کنار هم بگذارید تا به یک پاسخ منطقی برسید. با توجه به سناریو، ممکن است سرنخ‌ها شما را به درب خروج برسانند. البته گاهی هم ممکن است وارد یک اتاق جدید شوید و در آنجا باید با معمای تازه‌ای رو به رو شوید. بعد از اینکه توانستید خودتان را پیدا کنید و متوجه شدید که در چه مکانی قرار گرفته‌اید، نوبت به یافتن سرنخ‌ها می‌رسد. برای یافتن سر نخ‌ها دقیقا باید همانند یک کاراگاه حرفه‌ای، به دنبال چیز‌های اتاق فرار تئاتر تعاملی غیر معمول بگردید. برای اینکه بتوانید سرنخ‌ها را به خوبی پیدا کنید، باید بتوانید همانند یک خلاف‌کار فکر کنید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که تجربه شرکت در اسکیپ روم‌ها را داشته‌اید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و بهترین اتاق‌ فراری را که تجربه کرد‌ه‌اید معرفی کنید. اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد. برای حل کردن هر کدوم از این معماها باید به نشونه‌ها توجه کنید و اسم‌ها، اطلاعاتی که در سندهای اتاق فرار وجود داره و…