کوالویس یک میلیون پوند هزینه سرمایه گذاری را تکمیل می کند

شورت افزود: «شما نمی خواهید به دلیل عدم توانایی سرمایه گذاری عقب بم،د. در مورد گرفتن است [،uct through] ماشین‌ها سریع‌تر هستند، اما می‌تواند این جزئیات پیچیده را نیز با استفاده از بهترین نرم‌افزار و ماشین‌هایی که این کار را تسهیل می‌کنند، انجام دهد.

کوالویس 72 نفر را در سایت 6900 متر مربعی خود در نزدیکی لستر استخدام می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/qualvis-completes-1m-investment-spend

مار، شورت، مدیر عامل مش، کوالویس، گفت هفته چاپ این سرمایه‌گذاری به دنبال انتظارات مبنی بر رقابتی‌تر شدن بازار بسته‌بندی در سال‌های پس از همه‌گیری انجام شد.


شرکت بسته‌بندی سفارشی Qualvis یک دور سرمایه‌گذاری ۱ میلیون پوندی را تکمیل کرده است که برای حفظ موقعیت رقابتی شرکت پس از عملکرد قوی در طول همه‌گیری طراحی شده است.

هزینه‌های کوالویس شامل نصب دو برش‌زن Bobst Novacut 106e در ماه ژوئیه، یک دستگاه شمع‌گردان Busch SWH125 در اکتبر و یک ،ب شش تفنگی Ero با سیستم دوربین در نوامبر بود.

به گفته S،rt، کوالویس، که کمی کمتر از 12 میلیون پوند به دست می‌آورد، رشد عظیمی را با این سرمایه‌گذاری هدف قرار نمی‌دهد، بلکه کار ثابتی از سوی مشتریان رده بالا دارد.

او گفت که آموزش بدون مشکل پیش رفت و افزود: «این یک تغییر گامی نسبت به آنچه قبلا انجام می دادند نبود، اما فقط کاربرپسندتر است.

در نصب این تج،ات، کوالویس دو دستگاه از ماشین‌های قدیمی Iberica را فروخت و یکی از آنها را برای حفظ ثبات از سه دستگاه برش‌زن فروخت. تمام ماشین‌های ،یداری شده در سال 2022 مستقیماً از سازندگان آنها ،یداری شده‌اند.

وی گفت: ما در سه سال گذشته خوش شانس بوده ایم که با وضعیت مالی خوب وارد این شرایط سخت اقتصادی شده ایم. ما کیت جدید را دریافت کرده ایم، بنابراین رقابتی باقی خواهیم ماند.

ما به زمین زدیم که خوب بود. این قطعاً کارایی عملیاتی ما را افزایش داده است – ما میانگین سرعت خود را حدود 2000 برگ در ساعت افزایش داده ایم.

به گفته S،rt، دو Bobst Novacut بسیار موثر بوده اند. علاوه بر افزایش روحیه دپارتمان برای داشتن کیت جدید و باکیفیت برای استفاده، این امکان را نیز به شرکت داده است تا سرعت تولید خود را افزایش دهد.

بنابراین، دور سرمایه گذاری سال 2022 به کوالویس اجازه می دهد تا هدف خود را برای تولید طرح های دقیق برای این مارک های تخصصی دنبال کند.

این سرمایه گذاری همچنین شامل نرم افزار موتور اتوماسیون Esko و Artpro Plus بود.

او گفت: «در حال حاضر با این نوع گردش مالی راحت هستیم. این به ما اجازه می دهد تا سطح بالایی را ارائه دهیم [،ucts]: ما در کارتن‌های نوآورانه و باکیفیت تخصص داریم، بنابراین نمی‌خواهیم انبوه و ارزان‌قیمت دستگاه‌ها را پر کند.»