پست سلطنتی: مذاکرات بدون توافق پایان می یابد

کمک هزینه ها همچنین برای کارمندان موجود حفظ می شود، در حالی که یک طرح سهم سود نیز پیشنهاد شده است “به طوری که همه ما وقتی که پست سلطنتی را به سودآوری برمی گرد،م منتفع می شویم”.

CWU گفت: “شرکت به اتحادیه توصیه کرد که مدیر، که مذاکرات را رهبری می ،د دیگر در دسترس نیستند و هیئت مدیره امروز برای تعیین گام های بعدی خود تشکیل جلسه خواهد داد.”

CWU در توییتی نوشت که برخی از اعضای آن که در رویال میل کار می‌،د به دلیل اشتراک‌گذاری پست‌های رسانه‌های اجتماعی درباره این اختلاف ا،اج شده‌اند: «مدیر کل دفتر را به پایان می‌رساند – همه فراموش شده‌اند. اعضای CWU میم های خنده دار را به اشتراک می گذارند – ا،اج شده اند. استانداردهای دوگانه توسط رویال میل. و ما به افشای آنها ادامه خواهیم داد.»

قیمت سهام IDS در ماه گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافته است و در سال گذشته نزدیک به 35 درصد کاهش یافته است. قیمت سهام در زمان نگارش 217.00p بود (بالاترین قیمت 52 هفته: 363.90p، پایین: 173.65p).




منبع: https://www.printweek.com/articles/royal-mail-talks-end-with-no-deal

ما تلاش های اساسی برای دستیابی به توافق انجام دادیم، از جمله ایجاد تعدادی بهبود بیشتر در پیشنهادمان. این بهبودها همه بر اساس بازخورد CWU بود و ما امیدوار بودیم که CWU با اعضای خود معامله کند.

اتحادیه کارگران ارتباطات صبح امروز (5 آوریل) به روز رس، را منتشر کرد و اعلام کرد که آ،ین مذاکرات با رویال میل شب گذشته به پایان رسیده است.


مذاکرات بین مدیریت رویال میل و CWU بدون دستیابی به توافق به پایان رسیده است – و قابل پیش بینی است که در مورد عدم توافق نیز اختلاف نظر وجود دارد.

یادآوری اینکه صدها عضو CWU با هزینه بسیار کمتر از این ا،اج یا تعلیق می شوند 😡 https://t.co/I60KDOmihW

– CWU (@CWUnews) 4 آوریل 2023

هفته گذشته Vesa Equity Investment، متعلق به میلیاردر چک، Daniel Křetínský، سهام خود را در گروه مادر رویال میل، خدمات توزیع بین المللی (IDS) به بیش از 25 درصد افزایش داد.

CWU همچنین موضع خود را تکرار کرد که “فشارهای غیرقابل قبول” عمداً از طریق تجدید نظرهای تحمیلی بر اعضای آن وارد می شود که “کیفیت خدمات و USO ضعیف است. [Universal Service Obligation] انطباق”.

با این حال، در پاسخ CWU اظهار داشت: «شرکت جنبه‌های منتخبی از آ،ین پیشنهاد خود را مستقیماً برای کارمندان منتشر کرده است و ادعا می‌کند که نقطه گیر اصلی شرایط و ضوابط ورودی‌های جدید است. این درست نیست.

یک سخنگوی رویال میل گفت: «پس از 11 ماه گفتگو، از جمله میانجیگری سر برندان باربر و آکاس، ما عمیقاً نگران هستیم که مذاکرات ما با CWU بدون توافق به پایان رسیده است.

مناقشه طول، مدت بر سر دستمزدها و شرایط اکنون نزدیک به یک سال است که با 18 روز اعتصاب توسط اعضای CWU و دستوری برای اعتصاب بیشتر ادامه دارد.

این اختلافات تلخ و فزاینده، علامت سوالی را در مورد آینده رویال میل ایجاد کرده است، با این گمانه زنی ها که حتی ممکن است به ،ت ختم شود.

ما این اقدامات را در طول این اختلاف از سوی کارفرما دیده‌ایم و می‌د،م که شما دچار مشکل نخواهید شد.»

ما همچنان متعهد به دستیابی به توافق با CWU هستیم. ما در طول این مناقشه به صراحت گفته‌ایم که تغییر ن، شبکه و شیوه‌های کاری ما در ،ب‌وکاری که بیش از یک میلیون پوند در روز از دست می‌دهد، گزینه‌ای نیست. در راستای منافع ،ب‌وکار، مشتریان و امنیت شغلی پستچی‌ها و ،ن، تغییر را نمی‌توان بیش از این به تأخیر انداخت.»

رویال میل همچنین گفت که پیشنهاد پرداخت خود را افزایش داده است و آن را تا آوریل 2025 تمدید کرده است، با دو گزینه روی میز: گزینه A: افزایش 2٪ حقوق از آوریل 2022 (این قبلا پرداخت شده است)، 6٪ از آوریل 2023. به علاوه مبلغ یکجا 500 پوند، و 2٪ از آوریل 2024؛ یا گزینه B: افزایش حقوق 2% از آوریل 2022 (از قبل پرداخت شده)، 2% از آوریل 2023 به اضافه مبلغ یکجا 1500 پوند و 6% از آوریل 2024.

رویال میل همچنین پس از اینکه یکی از مدیران شعبه گلوسستر شمال خود یک «اپریل اول» را به اشتراک گذاشت مبنی بر اینکه دو طرف به توافق رسیده‌اند از جمله افزایش 11 درصدی دستمزد به آوریل 2022، عذرخواهی کرده است.