هایدلبرگ درایو بهره وری انرژی را راه اندازی کرد

سایر ،اصر کمپین – که بر مشتریان اروپایی خود متمرکز است – شامل بهینه سازی استفاده از واحدهای جانبی و مزایای مصرف انرژی در نگهداری صحیح تج،ات است.

هایدلبرگ همچنین خاطرنشان کرد که پروتکل کیوتو که در سال 1997 مورد توافق قرار گرفت، بیان کرد که فرآیندهای صنعتی باید حداقل 20٪ تا سال 2022 کارآمدتر شوند.

او اظهار داشت: “در مورد بهره وری انرژی در چاپخانه ها، اگرچه تج،ات مورد استفاده پایه مهمی است، اما بهره برداری از این تج،ات به بهترین شکل ممکن حداقل به همان اندازه مهم است.”

در بحبوحه بحران قیمت انرژی در سراسر اروپا، این تولید کننده “فشار فزاینده بر صنعت رسانه های چاپی را برای افزایش کارآمدتر ، کل فرآیند تولید – و انجام سریع این کار” اعلام کرد.


هایدلبرگ مصرف انرژی آ،ین ماشین های چاپ خود را با مدل های دهه 1990 به ،وان بخشی از یک کمپین جدید بهینه سازی انرژی مقایسه کرده است.

انبار در عقب سایت قدیمی برنتفورد هایدلبرگ قبلاً ت،یب شده است


منبع: https://www.printweek.com/articles/heidelberg-launches-energy-efficiency-drive

این سخنگوی گفت که در حالی که هیچ برنامه ریزی برای عرضه در کشورهای دیگر وجود ندارد، در حال حاضر گزینه ای برای تج، ماشین های جدید به طور مستقیم از کارخانه وجود دارد. “علاوه بر این، ما برای چند سال یک راه حل مقاوم سازی برای پس از فروش ارائه می دهیم.”

سازنده اعلام کرد: مصرف انرژی در هر 1000 ورق از 13.8 کیلووات ساعت به 8 کیلووات ساعت کاهش یافته است.

تاسیسات سابق هایدلبرگ ،ستان در برنتفورد، که در سال 2021 برای توسعه مجدد به Fairview Homes فروخته شد، در حال حاضر در حال ت،یب است.

هایدلبرگ همچنین بر اهمیت بهینه سازی فرآیندهای تولید و سرعت چاپ برای به حدا،ر رساندن بهره وری انرژی تاکید کرد.

یک سخنگوی هایدلبرگ گفت هفته چاپ: “در حال حاضر این تصمیم واحد فروش محلی در آلمان برای گنجاندن دستگاه اندازه گیری در بسته استاندارد دستگاه ها بود.”

هایدلبرگ ،ستان از این معامله کمتر از 22.9 میلیون پوند سود خالص داشت.

«این اغلب جایی است که شرکت ها واقعاً می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. دقیقاً در این نقطه است که کمپین هایدلبرگ برای بهره وری بیشتر انرژی وارد می شود و مبنایی برای استفاده کامل از پتانسیل از پیش موجود ایجاد می کند.

به طور جداگانه، دفتر مرکزی هایدلبرگ پس از کاهش سرمایه شرکت هایدلبرگ در ،ستان از 16 میلیون پوند به 6 میلیون پوند، 10 میلیون پوند سود برد و باقیمانده آن به مادر اصلی آن برمی گردد.

دکتر Eva Boll، رئیس محیط زیست، اجتماعی و حکومت (ESG)، گفت که این می تواند تاثیر زیادی بر هزینه های جاری داشته باشد.

گفت که جدیدترین S،dmaster XL 106 آن، در پیکربندی پوشش شش رنگ به اضافه، 40 درصد انرژی کمتری در هر 1000 برگه نسبت به مدل مشابه S،dmaster CD در سال 1990 مصرف می‌کند.

از آوریل، پرس های جدید XL 106 در آلمان نیز به صورت استاندارد با دستگاه اندازه گیری انرژی عرضه خواهند شد.