فسپا رویداد WrapFest را در Silverstone برگزار می کند

او افزود: «از تظاهرات زنده و پرسش و پاسخ با چهره‌های پیشرو، تا مسابقات بسته‌بندی و موسیقی زنده، چیزی برای پاسخگویی به همه افراد در این جامعه متنوع و منحصربه‌فرد وجود دارد.»

او گفت: «کادوسازی خودرو از دیرباز یکی از جذاب‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های نمایشگاه فسپای ما بوده است.


رویداد جدید WrapFest Fespa برای بسته بندی وسایل نقلیه چاپی در تاریخ 26-27 آوریل در پیست مسابقه Silverstone برگزار خواهد شد.

شرکت‌هایی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند عبارتند از HP، که فناوری جوهر مبتنی بر آب لات، خود را به نمایش می‌گذارد. و تولید کنندگان فیلم Hexis، 3M، APA، و Surfex.

رشد صنعت در 20 سال گذشته نادیده گرفته شده است، و درست است که در حال حاضر یک رویداد منحصر به فرد وجود دارد که به نیاز این جامعه پاسخ می دهد.

این رویداد تولیدکنندگان مواد بسته بندی و ماشین های چاپ دیجیتال را با شرکت هایی که بیش از 60 نمایش زنده را ارائه می دهند، با گفت،ای اضافی و چت های “کنار آتش” به نمایش می گذارد.

او گفت که رویداد راه اندازی به گونه ای طراحی شده است که برای جامعه بسته بندی متنوع و همچنین ،، که علاقه مند به یادگیری بیشتر هستند، جذاب باشد.

دانکن مک اوان، رئیس بازاریابی و رویدادهای Fespa، گفت: اغراق نیست اگر بگوییم هیچ رویدادی مانند این قبلاً در بریت،ا وجود نداشته است.

این رویداد همچنین میزبان گرمای منطقه‌ای مسابقات جه، Wrap Masters بریت،ا و ایرلند خواهد بود، جایی که 24 لفاف‌دار خودرو در رقابت‌های زمان‌بندی‌شده برای واجد شرایط شدن برای فینال جه، در Fespa Global Print Expo 2023 در ماه مه رقابت خواهند کرد.

به گفته فسپا، این رویداد طوری طراحی شده است که خود را از یک نمایشگاه تجاری معمولی متمایز کند.

این نمایش دارای یک “پیشگاه جشنواره” با کامیون های غذا و موسیقی خواهد بود و در پایان روز اول میزبان یک مهم، پیچیده با دی جی های زنده و یک چادر آبجو خواهد بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/fespa-to-،ld-wrapfest-event-at-silverstone