فسپا آخرین تماس را برای ورودی های جوایز انجام می دهد

اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ورود به جوایز Fespa در آدرس زیر موجود است: www.fespaawards.com.


منبع: https://www.printweek.com/articles/fespa-makes-final-call-for-awards-entries

این جوایز دستاوردهای چاپگرها و تابلوسازان از سراسر جهان را جشن می گیرند و مهارت، استعداد، خلاقیت و نوآوری آنها را به رسمیت می شناسند.

رای گیری جایزه برگزیده مردم در 13 فوریه آغاز می شود. آثار برگزیده در 13 مارس اعلام خواهند شد و در نمایشگاه فسپا جه، چاپ 2023، که از 23 تا 26 می در مسه مونیخ، آلمان برگزار می شود، در محل نمایش داده می شوند.

18 دسته وجود دارد که از نمایش، بسته بندی و پوستر گرفته تا بسته بندی، جلوه های ویژه، منسوجات چاپی و تابلوهای غیرچاپی را شامل می شود.

همه آثار به طور خودکار برای چهار جایزه دیگر در نظر گرفته می‌شوند: جایزه انتخاب مردم، که به صورت آنلاین توسط انجمن فسپا رای داده می‌شود، جایزه جدید پایداری، جایزه بهترین نمایش، و جایزه داوران برای نوآوری که توسط فسپا انتخاب می‌شود. هیئت داوران جوایز

برندگان در مراسم رسمی جوایز در مسه مونیخ در 24 مه و پس از آن پذیرایی نوشیدنی اعلام خواهند شد. از همه شرکت کنندگان در لیست کوتاه دعوت می شود تا در کنار رسانه های صنعت، تأثیرگذاران و حامیان مالی شرکت کنند.


فسپا از ،، که می‌خواهند نمونه‌های برجسته‌ای از کارهای دو سال گذشته خود را به نمایش بگذارند، خواسته است تا آثار خود را تا ۲۵ ژانویه برای جوایز فسپا ارسال کنند.