زئوس اولین خرید 2023 را انجام می دهد



گروه بسته بندی ایرلندی اکتسابی Zeus Packaging، Polpack را ،یداری کرده است که مواد بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی را در لهستان توزیع می کند.

این معامله که امروز (2 فوریه) اعلام شد، اولین گام در استراتژی ،ید زئوس در سال 2023 است که عملیات آن را در سراسر اروپا بیشتر تحکیم می کند.

این به دنبال ،ید شرکت Swanline Group و شرکت خواهرش BoxMart و همچنین تجارت عرضه کشاورزی کانادایی Agri-Flex در سال گذشته است.

شرکت خصوصی Polpack که در سال 1993 تأسیس شد، درآمد سالانه خود را به بیش از 8.5 میلیون یورو (7.6 میلیون پوند) رسانده است.

دفتر مرکزی این شرکت 40 نفره در ورشو قرار دارد و دارای هفت دفتر فروش در سرتاسر لهستان است که از طریق انبارداری، تدارکات و تأسیسات تولیدی پشتیب، می‌شوند.

در طول 12 ماه گذشته زئوس 75 میلیون یورو بیشتر از طریق ،ید اضافه کرده است. به گفته این سازمان، این ،ید اخیر شروع برنامه‌ای برای رشد بیشتر در سال 2023 است که هدف آن هدایت ،ب‌وکار حدوداً 470 میلیون یورویی به درآمد بیش از 500 میلیون یورو است.

کیت اوکندن، مدیرعامل زئوس گفت: “ما زئوس لهستان را در سال 2010 با درآمدی بیش از 5 میلیون یورو و طیف کاملی از راه حل های بسته بندی برای تولید مواد غذایی، ،ده فروشی، تولید، تجارت الکترونیک و سازمان های 3PL راه اندازی کردیم.

«،ید Polpack یک تن، طبیعی برای عملیات ما در لهستان است، که هم افزایی برای ،یب مقیاس، افزایش کارایی عملیاتی و گسترش ارائه محصول و خدمات به پایگاه مشتریان جمعی ما ارائه می‌کند.

«دسترسی اروپایی ما در دو سال گذشته به طور استراتژیک گسترش یافته است و زئوس اکنون در 16 کشور در سراسر اروپا فعالیت می کند.

قابلیت‌های Polpack در ارائه راه‌حل‌های بسته‌بندی و ماشین‌آلات، استراتژی ما برای تنوع بخشیدن به عرضه‌هایمان در سراسر اروپا در بخش بسته‌بندی صنعتی و حمل‌ونقل است که ما را قادر می‌سازد گزینه‌هایی را برای ادغام زنجیره‌های تامین و افزایش ارزش به مشتریان ارائه دهیم.

مالک Polpack Wojciech Zdzieborski افزود: “امروز گام جدیدی در سفر Polpack است. ما هیجان زده هستیم که با زئوس کار کنیم و دسترسی جه، و زیرساخت آنها را با تجربه، مهارت های فنی، دانش و درک نیازهای مشتری در ماشین آلات بسته بندی، توسعه و ساخت ،یب کنیم.

“این مشارکت بهره وری را بهبود می بخشد، کارایی را افزایش می دهد و ارزش بیشتری را به مشتریان ما ارائه می دهد.”

مشتریان Zeus Packaging عبارتند از Kaufland، Lidl، Aldi، ABP، Harrods، Musgrave، Ryanair و McDonald’s. این تجارت که توسط برایان اوسالیوان در سال 1998 تأسیس شد، اکنون بیش از 900 نفر را در سراسر جهان استخدام می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/zeus-makes-first-2023-acquisition