خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 24 فوریه 2024: Metal AM با فرمت بزرگ، پزشکی شخصی، و موارد دیگر – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307450/3d-printing-news-briefs-2-24-2024/

ایمپلنت فمور قالب‌گیری شده Legacy Conformis (چپ)، ایمپلنت فمورال با چاپ سه بعدی restor3d (راست) (ع،: Business Wire)

برای نزدیک به یک دهه، فینی، سه بعدی در تامین پرینترهای سه بعدی صنعتی با کارایی بالا در لهستان تخصص دارد. به ،وان یک شریک رسمی فروش از ملتیو، این شرکت اکنون پیشنهاد دیگری برای بازار ف، AM لهستان دارد. Meltio کاربردهای صنعتی را با فناوری رسوب ف، لیزری خود که بر اساس مواد اولیه سیم جوش ایمن، تمیز و مقرون به صرفه ساخته شده است، امکان پذیر می کند. به ،وان اولین شریک فروش رسمی برای Meltio در لهستان، 3D P،enix نقش مهمی در توزیع و پشتیب، از راه حل های ف،ی خود در سراسر کشور ایفا خواهد کرد که دارای اقتصاد توسعه یافته ای است که شامل تولیدات دفاعی و خودرو، مهندسی ریخته گری و پنج معدن بزرگ است. شرکت ها بازار بالقوه چاپ سه بعدی ف،ی لیزری سیمی در کشور مبتنی بر ماشینکاری سنتی است، اما پذیرش فناوری های جدیدتر مانند چاپ سه بعدی رو به رشد بوده است. 3D P،enix برای ایجاد یک ا،یستم قوی و حمایت کننده برای راه حل های م،ب ف،ی AM Meltio در لهستان کار خواهد کرد.

ما باید توجه ویژه ای به جمعیت های کودکان داشته باشیم که داروهای شخصی سازی شده در آنها بسیار مهم است. ،ب IP و افزودن پتری به تیم ما توانایی ما را برای انجام این کار افزایش می دهد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

Rafał Pancewicz، مدیر توسعه ،ب و کار در 3D P،enix گفت: “ما در مورد مشارکت در حال ظهور خود با Meltio هیجان زده هستیم، زیرا این یک لحظه مهم برای صنعت لهستان است.” چه مشتری ما به دنبال یک چاپگر ف،ی سه بعدی معمولی باشد یا یک سیستم چاپ ادغام شده با یک دستگاه CNC که به طور یکپارچه فرآیندهای جمع و تفریق را با هم ،یب می کند و از بهترین جنبه های هر دو فناوری استفاده می کند. یا ادغام با بازوی رباتیک را برای آزادی بیشتر در ایجاد قطعات بزرگ، پیچیده و پوشش‌های نوآورانه بیرونی ترجیح می‌دهد – با Meltio ما هر یک از این سناریوها را مطابقت خواهیم داد. این فناوری امکانات کاملا جدیدی را در تولید قطعات ف،ی باز می کند.

هدف گذاری بازده بالاتر و هزینه کمتر در PBF ف،ی با فرمت بزرگ

«،ب IP مهتا هاینو و سایر دارایی‌های ما یک تغییر بازی برای ما است. رویکرد نوآورانه آنها به فناوری چاپ سه بعدی کاملاً با دیدگاه ما مطابقت دارد و امکان پذیرش گسترده تر درمان های شخصی را فراهم می کند. این ،ید صرفاً در مورد رشد سبد ما نیست. شارلوتا توپلیوس، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران CurifyLabs، گفت: این صنعت به سمت یک دوره جدید هدایت می شود.

«تعویض کامل زانو در حال ورود به عصر شخصی سازی است. دکتر موبی پارسونز، MD، جراح ارتوپد دارای گواهی هیئت مدیره در بیمارستان منطقه ای پورتسموث، گفت: هیچ کجا این مهمتر از طراحی ایمپلنت نیست و من معتقدم که این یک ،صر حیاتی برای دستیابی به نتایج بهتری است که بیماران امروزی انتظار دارند. فمورهای چاپ شده ریستور 3d مخصوص بیمار، شخصی سازی را به سطح بعدی نوآوری در تعویض زانو با استفاده از فرم و تن، برای کمک به دستیابی به احساس طبیعی تر می رساند. من مدیون بیمارانم هستم که بهترین نتیجه ممکن را در هر موردی ارائه دهم و این فناوری راه حلی کلیدی برای این هدف است.»

پزشکی شخصی: CurifyLabs IP ارزشمندی را از Mehta Heino دریافت می کند

سال گذشته، restor3D, Inc.که به خاطر کاربردهای جراحی مخصوص بیماران با چاپ سه بعدی معروف است، اعلام کرد که ConformMIS را ،یداری می کند که هدف آن ایجاد انقلابی در ایمپلنت های مفصلی شخصی سازی شده است. ادغام موفقیت‌آمیز آن‌ها باعث ایجاد یک رهبر در ارتوپدی پرینت سه بعدی شخصی‌شده شد و restor3D مشغول مقیاس‌بندی مجموعه خود شد، که شامل تخصص اختصاصی در چاپ سه‌بعدی مواد استخو،، ابزارهای برنامه‌ریزی و طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی و راه‌حل‌های سلامت دیجیتال است. این شرکت معتقد است که هر بیمار مستحق مراقبت شخصی است و اخیراً از تکمیل موفقیت‌آمیز یکی از ابتکارات کلیدی پس از اکتساب خود خبر داده است: اکنون پرینت سه بعدی ایمپلنت فمورال مخصوص بیمار در مرکز کارولینای شمالی خود با هزینه بسیار کمتر از ایمپلنت هایی که به طور سنتی با حاشیه کم ریخته می شوند. restor3D همچنین گزارش می دهد که ایمپلنت های فمور پرینت سه بعدی آن از خواص مک،کی کاشت های ریختگی بهتر عمل می کنند.

در گزارش های خبری چاپ سه بعدی امروز، ما در مورد پرینت سه بعدی ف،ی و پزشکی صحبت می کنیم. 3D P،enix شریک فروش Meltio در لهستان است، در حالی که Farsoon با Deep Blue Aero،e برای سرعت بخشیدن به بازده تولید برای کاربردهای چاپ هوافضا در مقیاس بزرگ شریک شد، و Kratos یک چاپگر سه بعدی Velo3D Sapphire ،یداری کرد. با حرکت به سمت پزشکی، restor3D ایمپلنت‌های فمورال مخصوص بیمار را که چاپ شده‌اند، تجاری کرده است. سرانجام CurifyLabs IP قابل توجهی را از Mehta Heino به دست آورد

Meltio 3D P،enix را به ،وان شریک فروش در لهستان معرفی کرد

استارتاپ فنلاندی فناوری سلامت CurifyLabs مالکیت م،وی (IP) قابل توجهی را از صنایع مهتا هینو اوییک شرکت فنلاند مستقر در فنلاند که برای توسعه سخت افزار چاپ سه بعدی شناخته شده است. به علاوه، پتری هینو، مدیر ارشد فناوری مهتا هینو، به ،وان مهندس سخت‌افزار ارشد به CurifyLabs پیوست. را ،ب IP استراتژیک رهبری بازار استارت آپ را با بهبود توانایی آن در تولید داروهای شخصی سازی شده در صنعت داروسازی تقویت می کند. طبق گزارش کمیسیون اروپابیش از 50٪ از داروها در حال حاضر برای استفاده در کودکان ثبت نشده اند، اما درمان شخصی و داروها برای بیماران جوان بسیار مهم است، به همین دلیل است که CurifyLabs به ویژه بر توسعه محصولات کودکان تمرکز می کند. راه حل Pharma Kit آن یک روش خودکار برای چاپ سه بعدی داروهای شخصی سازی شده در داروخانه ها و بیمارستان ها ارائه می دهد که ،یب را ایمن تر، مقیاس پذیرتر و مقرون به صرفه تر می کند. با استفاده از این IP تازه به دست آمده، استارت آپ به ویژگی های جدیدی دسترسی دارد که به آن کمک می کند تا راه حل های تولید کارآمدتری را به دست آورد.

Farsoon برای پروژه مش، تحقیق و توسعه موفق خود با Deep Blue Aero،e، تحقیقات شدیدی را انجام داد و پیشرفت‌های زیادی را برای کشف پتانسیل کامل بهره‌وری PBF ف،ی انجام داد. این شامل بهینه سازی طراحی جریان گاز آن برای یک پلت فرم با فرمت بزرگ بود که امکان عملکرد صاف چندین لیزر و حذف به موقع دود را فراهم می کرد. برای راندمان بالاتر عملیات چند لیزری، سیستم کنترل برای کاهش انتظار بین لیزرها و به حداقل رساندن زمان خاموشی دستگاه بهینه شده است. Farsoon استراتژی‌های پیشرفته اسکن چند لیزری و الگوریتمی با عملکرد سریع در مناطق همپوش، ایجاد کرد تا کیفیت و سرعت تولید بالای قطعات با فرمت بزرگ را فراهم کند و پارامترهای پردازش آن را برای دستیابی به سطح با کیفیت بالا سفارشی‌سازی کرد.

Velo3D چاپگر سه بعدی Sapphire را به Kratos SRE می فروشد

برای تیم ما مهم است که از فناوری‌های تولیدی جدید و پیشرفته استفاده کنیم تا بتو،م رهبری خود را در صنعت دفاعی حفظ کنیم و به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهیم. با راه‌حل Velo3D، ما انتظار داریم که بتو،م قابلیت‌های تولید با سرعت بالا را بیشتر باز کنیم که زمان تولید و هزینه‌های کمتر قطعاتی را که توسعه می‌دهیم کاهش می‌دهد. مایکل جانز، معاون ارشد Kratos SRE گفت: علاوه بر این، به ما این امکان را می‌دهد که چرخه‌های طراحی قطعات مورد استفاده در پلتفرم‌های موجود را به سرعت نوآوری و تسریع کنیم.

restor3D روش AM را برای ایمپلنت های فمورال خاص بیمار تجاری می کند

Velo3D یک چاپگر سه بعدی Sapphire را به Kratos SRE، Inc.، یکی از شرکت های تابعه فروخت شرکت Kratos Defense & Security Solutions.، که سیستم ها، پلتفرم ها و محصولات را برای امنیت ملی توسعه می دهد و نیازهای ارتباطی شرکت خواهد شد از راه حل پیشرفته ف،ی AM Velo3D استفاده کنید برای حمایت از توسعه فناوری خود، و با اطمینان بیشتر قطعات صنایع دفاعی را در داخل با سرعت بالاتر و هزینه کمتر تولید کند. Kratos SRE سیستم‌ها، قطعات و ساختارها را برای محیط‌های شدید طراحی و می‌سازد، و همچنین بر برنامه ویژگی‌های ف،ات افزودنی ساخته شده (CAMM) نظارت می‌کند. از راه حل ف،ی AM Velo3D از طریق استفاده می شود شبکه سازنده قرارداد Velo3D، اما اکنون Sapphire را در مرکز نمونه سازی و تولید سریع خود به کار خواهد گرفت تا ادغام عمودی زنجیره های تامین حیاتی در سراسر سازمان گسترده تر Kratos را تسریع بخشد. همه چاپگرهای Velo3D اکنون مطابق با راهنمای پیاده‌سازی فنی امنیتی سطح سبز (STIG) را ارائه می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد به طور ایمن به شبکه روتر پروتکل اینترنت مخفی و، دفاع آمریکا (SIPRNet) متصل شوند.

در سراسر بازار جه، AM صنعتی در سال 2023، تقاضای فزاینده ای برای همجوشی بستر لیزری ف،ی برای قطعات با فرمت بزرگ بیش از 600 میلی متر در یک ج، زم، تولید بهینه وجود داشت. برای پاسخگویی به این تقاضا در بازار، فرسون و مشتری آن Deep Blue Aero،e– یک شرکت پرتاب فضایی خصوصی که موشک‌های قابل استفاده مجدد را توسعه می‌دهد – روی پروژه‌ای با فرمت بزرگ با هم کار ،د که کاهش هزینه و بازده تولید بالاتر را هدف قرار داد. تمرکز آنها یک بود محفظه احتراق موتور موشک برای پروژه های پرتاب تجاری، با قطر 600 میلی متر و ارتفاع 780 میلی متر و چاپ سه بعدی از IN718 بر روی Farsoon FS621M. تیم‌های تحقیق و توسعه ماه‌ها را برای آزمایش و تأیید، انجام تجزیه و تحلیل دقیق در طول فرآیند ساخت و در نهایت تعیین بیش از 20 عامل کلیدی بهره‌وری صرف ،د. آنها پارامترهای فرآیند، سیستم نوری، پوشش مجدد پودر، استراتژی اسکن و موارد دیگر را بهبود بخشیدند و پس از بهینه سازی، موفق شدند زمان تولید محفظه را از 327 به تنها 96.5 ساعت کاهش دهند.

محفظه احتراق موتور موشک (تصویر: فرسون)