خرید لپ تاپ اپل انواع مک بوک ها فروشگاه یوتافون یوتافون

همه مک بوک‌ها سیستم عامل Mac OS را اجرا می‌کنند ، این سیستم عامل به طور اختصاصی توسط کمپانی اپل طراحی شده است و به طور منظم در طول سال به روز رسانی می‌شود. به طور کلی هر لپ تاپ تا 7 سال می‌تواند از آخرین به روز رسانی‌ها بهره‌مند شود. در طرف مقابل لپ تاپ‌های ایسوس عمدتاً نمایشگرهایی با پنل IPS LCD و رزولوشن FHD دارند اما شما امکان انتخاب کردن نهایت رزولوشن 4K و همچنین پنل اولد را هم دارید.

این لپ تاپ مانند گذشته با بدنه آلومینیومی ، نمایشگر 13.3 اینچی رتینا با وضوح 1600× 2560 پیکسل و حاشیه های باریکی که دارد ، جزء لپ تاپ های برتر امروزی اینجا کلیک کنید محسوب می شود. جالب است بدانید که این دستگاه نسبت به گذشته 3 برابر افزایش سرعت داشته است و همچنین پردازنده گرافیکی 8 هسته ای M1 آن نیز 5 برابر سریع تر است. مورد انتظار ترین و تاثیر گذار ترین رویداد اپل در سال 2020 ، نخستین کامپیوتر های مک با پردازنده اختصاصی این شرکت بوده است. مک بوک ایر نسختین لپ تاپ اپل با پردازنده مبتنی بر ARM کوپرتینونشین ها موسوم به M1 خواهد بود.

  • اگر تولید کننده محتوا هستید، لپ تاپ اپل برای شما بهتر از لپ تاپ ویندوزی است.
  • سعی کنید قبل از مراجعه برای خرید اطلاعات کافی راجع به لپ تاپ انتخابی خود کسب کنید و در جواب سوالات خود تنها به فروشنده اکتفا نکنید.
  • این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی از نوع IPS LED-backlit LCD بوده که دقتی معادل 2560×1600 دارد و تصاویر را با وضوح QHD پخش می‌کند.
  • سریع‌ترین لپ تاپ اپل مدل MacBook Pro 16 B است که از 8 هسته 2.4 GHz i9 ساخته شده است.
خرید لپ تاپ اپل انواع مک بوک ها فروشگاه یوتافون یوتافون باتری‌های این دستگاه‌ها نیز هنگام اجرای برنامه‌های ساده‌تری مانند گوگل یا Zoom مصرف پایین‌تری خواهند داشت. به طور مثال، iMessage نام برنامه‌ای است که برای خواندن SMS های ارسال شده از مک نیز همانند آیفون کاربرد دارد و می‌توانید این کار را به‌صورت بالعکس نیز انجام دهید. شما به راحتی می‌توانید یادداشت‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، یادآوری‌ها، مخاطبین، رمزهای عبور، استیکرها و سایر داده‌ها را بین دستگاه‌های خود به اشتراگ گذارید.

لپ‌تاپ همچنین از حسگر اثر انگشت برای باز کردن سیستم و کیبورد با نور پس‌زمینه استفاده می‌کنه. اینم بگم که لپ تاپ از یه باتری 58.2 وات-ساعت استفاده میکنه که با یه بار شارژ شدن میتونه بیشتر از 20 ساعت روشن بمونه. اپل توی این مدل از یه نمایشگر 13.3 اینچی IPS استفاده کرده که کیفیت تویر QHD رو ارائه میده. نمایشگر وضوح خیلی خوبی داره که باعث میشه به راحتی بتونید بیشترین جزئیات رو تشخیص بدین؛ همچنین دقت رنگ بالایی داره که سبب میشه همه چی خیلی طبیعی و زنده به نظر برسه. از تراشه M1 اپل بعنوان پردازنده مرکزی و از ۸core Apple-designed integrated GPU بعنوان پردازنده گرافیکی استفاده شده که قادره هر کاری رو خیلی سریع برای شما انجام بده، بدون اینکه بخواد داغ بشه یا هنگ کنه. لپ تاپ از 256 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره انواع فایل و 8 گیگابایت حافظه Unified برای رم استفاده کرده.

اما سایر حرفه‌ها بدون هیچ مشکلی می‌توانند از لپ‌ تاپ‌ های اپل استفاده کنند. برای مثال، دانشجوی رشته‌ی ادبیات می‌تواند به‌راحتی از یک مک بوک ایر استفاده کند. حتی اگر نیاز داشته باشد همیشه آن را در دانشگاه حمل کرده و به همراه داشته باشد.

بهترین لپ تاپ اپل 2022 [آذر 1401]

در واقع بسیاری از کاربران نیاز به خرید گران ترین نسخه های موجود در بازار از برند اپل ندارند و با افزایش فضای ذخیره سازی و استفاده از یک حافظه SSD می توانند لپ تاپ های قدیمی و ارزان اپل را ارتقا دهند. اپل توی این مدل از یه نمایشگر 13.3 اینچی QHD استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی عالی داره و چون وضوح بالایی داره، به راحتی میتونید ریزترین جزئیات رو ببینید. نمایشگر دقت رنگ خیلی عالی داره و همه رنگ‌ها رو دقیق پوشش میده و باعث میشه نگاه کردن به نمایشگر لذت بخش باشه. اپل از 256 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره انواع داده و 8 گیگابایت حافظه Unified برای رم استفاده کرده که میتونید ازش بهترین بهره رو ببرید.

لپ تاپ اپل MacBook Pro MYD92 2020

در مقایسه با نسل قبل خود افزایش قابل توجهی داشته است، اما با توجه به اماکانات و ویژگی‌های خاص در نظر گرفته برای این لپ تاپ، ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد. هر چه تعداد هسته‌های پردازنده گرافیکی بیشتر باشد، کیفیت تصاویر بالاتر خواهند بود. پردازنده گرافیکی از تعداد بسیار زیادی هسته پردازنده تشکیل شده که کیفیت مناسبی از تصویرهای دو بعدی و سه بعدی را ارائه می‌دهد. حتی ممکن است یک لپ تاپ دو هسته‌ای با فرکانس بالاتر عملکرد بهتری نسبت به لپ تاپ چهار هسته‌ای داشته باشد. نتیجه کار نیز درخشان بوده است و شاهد روند بهبود یافته‌ای نسبت به گذشته هستیم و اینتل کم کم جایگاه خود را در دستگاه‌های مک بوک از دست می‌دهد. بله، شما هم اکنون می‌توانید تمام بازی‌ها و برنامه‌های iOS موردعلاقه خود را اینبار روی لپ تاپ اجرا کرده و ایده‌های ناب خود را عملی کنید.

این محصول در مدل پایه‌ای که از قیمت 3500 دلار آغاز می‌شود 1 ترابایت حافظه داخلی و 32 گیگابایت حافظه رم دارد. مک بوک ایر در واقع نسخه ارزان‌تر لپ تاپ‌ های اپل است که قیمت آن از 1000 دلار آغاز می‌شود. مک بوک ایر در حال حاضر تنها با نمایشگر 13.3 ساخته می‌شود و شما می‌توانید بین 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی انتخاب کنید. این مدل اگرچه قیمت بالایی دارد، اما امکانات فراوان آن باعث می­شود بسیار بهتر از سایر لپ تاپ ­های گیمینگ باشد. کارت گرافیک AMD Radeon Pro 5300M یا 5500M ، 4 گیگابایت VRAM قابل ارتقا به 8 گیگابایت و گرافیک های اینتل Intel Iris Plus Graphics 655 این مدل را به بهترین مک بوک ­های گیمینگ تبدیل کرده است.