جوهرهای Monotype با Canva سروکار دارند

Canva از زمان تأسیس خود در سال 2012 رشد سریعی داشته است. اکنون با استخدام بیش از 7000 نفر، پلت فرم طراحی مبتنی بر الگوی شرکت استرالیایی به یکی از لوازم اصلی بسیاری از مشاغل تبدیل شده است.

این همکاری که در اوایل این هفته فاش شد، به کاربران Canva اجازه می دهد تا از انواع شناخته شده مانند Sabon و Helvetica در کنار استانداردهای جدید مانند Gotham و Recoleta استفاده کنند.

“همکاری ما با Canva فونت های با کیفیت بالا را در دستان بیش از 100 میلیون نفر قرار می دهد و میلیاردها طرح را تحت تاثیر قرار می دهد. این واقعاً از بهترین خلاقیت و فناوری استفاده می کند – قدرت تایپ را به جهان می آورد.

او گفت: “ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین محتوا در Canva قابل دسترسی است و این همکاری با Monotype که استانداردهای طراحی فونت را در سراسر جهان تعیین کرده است، تعهد ما را برای توانمندسازی کاربران با ابزارها و منابع طراحی با بالاترین کیفیت تقویت می کند. ”

فونت‌هایی که در حال حاضر برای استفاده در دسترس هستند، بعداً در همکاری با محتوای آموزشی برای کاربران در مورد چگونگی بهره‌گیری از انواع مختلف، دنبال خواهند شد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/monotype-inks-deal-with-canv،

Mike Matteo، معاون کانال‌ها و اتحادهای جه، در Monotype، گفت: «طراحی همچنان در تمام جنبه‌های زندگی ما نفوذ کرده است، و همانطور که مردم در دیجیتال، چاپ و موارد دیگر خلق می‌کنند، آنها همچنان به قدرد، بیشتر از قدرت تایپوگرافی به آنها کمک می کند تا خود را به روش های جدید بیان کنند.

جارد بن، رهبر مشارکت محتوا در Canva، گفت که این تجارت از این که منتخب فونت‌های انتخاب شده را در دست کاربرانش قرار دهد، هیجان‌زده است.


تایپ دیجیتال و کتابخانه فونت Monotype با پلتفرم طراحی دیجیتال Canva به توافق رسید تا بیش از 1100 فونت انتخاب شده را در اختیار 110 میلیون کاربر ماهانه Canva قرار دهد.