تبلیغات توییتر مرده است. زنده باد چاپ!


ماریو از حساب توییتر جعلی نینتندو انگشت می دهد

چاپ همیشه یک کانال قوی برای بازاریابی و ارتباطات مستقیم و یکی از امن ترین ها بوده است. این اطلاعات جدیدی برای ما نیست. اما رویدادهای اخیر در توییتر از جمله تصویر فوق که توسط “نینتندو آمریکا” ارسال شده است، موجی از شوک را در فضای اجتماعی ایجاد کرده است.

شهرت و قیمت سهام برندهایی که در آشفتگی فعلی توییتر گرفتار شده‌اند، به شدت کاهش یافته و گفت،ایی در سطح بحران در دنیای تبلیغات ایجاد کرده است. این گفت،ا تأثیر قابل توجهی بر کانال های آنلاینی که مارک ها و مشاغل برای تبلیغات استفاده می کنند خواهد داشت و افزایش تخصیص برای بازاریابی چاپی یک نتیجه منطقی است.

من می خواهم از نحوه رسیدن ما به اینجا بگذرم. الون ماسک + توییتر را جستجو کنید، به سرعت به سرعت خواهید رسید. من روی پیامدها متمرکز شده‌ام، و این که چگونه چاپ باید سریعتر شود، در حالی که درها برای برنامه‌ریزی بودجه سال 2023 با مشتریان چاپ در همه اندازه‌ها باز است.

این نکات صحبت را بردارید و با آنها بدوید!

ایمنی

بپرسید: آیا تا به حال دیده اید که یک برند/شرکت/،ب و کار در صندوق پستی شما جعل هویت شود؟ آیا تا به حال اطلاعات چاپی از یک نام تجاری/شرکت/،ب و کار دریافت کرده اید که شما را به «نماینده خدمات مشتری» هدایت کند که اطلاعات شخصی و اطلاعات کارت اعتباری شما را دزدیده است؟

بازاریابی چاپی امن ترین شرط برای امنیت همه چیز است. و منظورم همه چیز است، از آنجایی که برند/شرکت/،ب و کار واقعی با من در ارتباط است.

در این برهه از زمان، بسیاری از برندها/شرکت ها/،ب و کارها نیاز به ارتباط سریع با مشتریان خود دارند و آنها را به حساب توییتر “رسمی” خود آگاه می کنند.

آنها همچنین ممکن است نیاز به ارتباط با مشتری داشته باشند که از توییتر خارج می شوند، هیچ خدمات مشتری را از طریق پلتفرم (از جمله خطوط هوایی!) ارائه نمی دهند، دستورالعمل هایی برای تماس ایمن با آنها، فرآیندی برای گزارش کلاهبرداری، و پیام هایی که نحوه برند/شرکت/،ب و کار را مشخص می کند. از مشتری، که گمراه شده اند حمایت خواهد کرد.

تحصیلات

اکنون زمان آن فرا رسیده است که تمام آمارهای باشکوه در مورد اثربخشی بازاریابی چاپی در ،یب همه‌کاناله را به دست آوریم. رسانه های دیجیتال یا بازاریابی رسانه های اجتماعی را در این فرآیند هدر ندهید. ممکن است مشتریان شما همچنان در کانال های دیگر این کار را انجام دهند.

این لحظه “من به شما گفتم” نیست. این یک لحظه “من تو را گرفتم” است.

از طریق بازاریابی چاپی و ارتباطات چاپی می‌تو،م با همه، گروه‌های درون هر فرد یا افرادی که کل یا بخش‌ها را تشکیل می‌دهند، صحبت کنیم. ما می تو،م پیام ها را به سرعت به بازار برس،م. ما می تو،م پیام من، را در زمان من، به گیرندگان من، برس،م و در این فرآیند وفاداری مشتری ایجاد کنیم.

این یک مداخله پیشگیرانه در بحران یا بدتر از آن مدیریت بحران است. می‌دانم که هنوز مشکلاتی برای عرضه کاغذ و پاکت‌ها وجود دارد، اما به من اعتماد کنید، هیچ برند/شرکت/،ب و کاری این ارتباطات را برای منتظر ماندن برای یک سهام یا پاکت خاص نگه نمی‌دارد. CRAFTY، سریع. بهترین کیفیتی را که می تو،د ارائه دهید و گزینه ها را به محض در دسترس بودن به روز رس،/ارتقا دهید.

احساس خوبی داشته باشید

در توییتر (و سایر کانال‌های اجتماعی) منفی‌های زیادی وجود دارد که کاربران با نام مستعار مشتریان شما، مشتریان آنها و مصرف‌کنندگان وقت خود را در پلتفرم‌ها کاهش داده‌اند. TikTok یک استثنا است زیرا توسط کاربرانش به ،وان یک جامعه تلقی می شود و برای رفتارهای شرورانه بسیار تنظیم و نظارت می شود.

مردم برای داشتن احساس خوب به TikTok می روند و ناامید کننده نیست. من می‌توانم قبل از اینکه متوجه شوم، یک ساعت آنجا باشم، و اغلب اوقات لبخند می‌زنم یا در حال عصب،ت هستم. من همچنین به دنبال دستور العمل های سرخ کن هوا و هک های زندگی می گردم و تماشای «Dancing Michael» Makin (@dancingmichael) هرگز ناامید نمی شود. بله، آن مایکل مکین.

کانال دیگری برای احساس خوب: چاپ! بسیاری از ما «خوب» را از طریق چاپ تجربه کرده‌ایم: اخبار، فرصت‌ها، پیشنهادها، جشن‌ها، اعلامیه‌ها، دستاوردها، دعوت‌نامه‌ها، پذیرش، جوایز، دیپلم، گواهی‌نامه‌ها، کارت‌ها و نامه‌ها.

اکنون زمان یادآوری به برندها/شرکت ها/،ب و کارها است که از طریق مواد چاپی از جمله پوشاک روی شادی مشتریان و کارکنان سرمایه گذاری کنند. ایمیل یا پیامک این کار را نمی کند. الان نه. اکنون این است که بد،د پیام شما به گیرنده مورد نظر رسیده است و مسدود نشده یا به یک پوشه هر،مه ارسال نشده است.

گرایش چاپ را با مشتریان دریافت کنید

بسته هایی ایجاد کنید تا به مشتریان خود کمک کنید تا در یک کانال ارتباطی قابل اعتماد مشارکت کنند. چیزی که باعث می شود مردم احساس خوبی داشته باشند، وفاداری و حفظ را تقویت می کند، و مهمتر از همه این است که باز ، امن باشد!

چاپ طول، و موفق!

##

پست ویژه دبورا را ببینید: چگونه بفهمیم که فروشنده چاپ یا شریک چاپ در نظر گرفته می‌شوید

،مت های جدید PROJECT PEACOCK: تولید چاپ اکنون در PROJECTPEACOCK.TV پخش می شود – اینجا را تماشا کنید!

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند، Elvate Print، #PrintChat، #PrintLife و روز بین‌المللی چاپ.

دبورا همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به‌،وان یک آژانس، برند و ،یدار چاپ شرکتی که تعداد زیادی از چاپگرها و ارائه‌دهندگان خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

ارتباط با دبورا: توییتر / فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوب / پینترست / گروه حرفه ای تولید چاپ / [email protected]

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/twitter-advertising-is-dead-long-live-print/