به سادگی کارتن در دو سرمایه گذاری کونیگ و بائر

فیدرها به سیستم تغذیه حسی ،گ و بائر (SIS) مجهز خواهند شد که نیازی به تنظیم ندارد و گفته می شود که تغذیه بدون علامت و قابل اعتماد را حتی با مواد چالش برانگیز تضمین می کند.

“پایداری، در کنار نوآوری، در خط مقدم اه، ما به ،وان یک شرکت قرار دارد. ما نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم و این به تصمیم گیری های کلیدی در ،ب و کار مانند این سرمایه گذاری کمک می کند.

این تجارت که بسته بندی های لو، را برای برندهای بزرگ در بازارهایی از جمله مواد غذایی، لوازم آرایشی، شیرینی و نوشیدنی تولید می کند، گفت که این هزینه در طول دوره رشد و افزایش تقاضا برای محصولاتش انجام می شود.

Simply Cartons از حضور خود در Packaging Innovations امروز (15 فوریه) و فردا در غرفه J63 در نمایشگاه NEC بیرمنگام استفاده می کند تا مزایای سرمایه گذاری را برجسته کند.

وی افزود: سرمایه گذاری در دو ماشین جدید ،گ و بائر 106 از روند اه، متمرکز بر پایداری پیروی می کند. آنها نه تنها پیشرفت های تکنولوژیکی را که برای رقابتی ماندن نیاز داریم و نوآوری هایی را که صنعت ما از آن تغذیه می کند، به ما می دهند، بلکه ماشین های جدید نیز 30 درصد کارآمدتر از ناوگان فعلی ما هستند.

برای اطمینان از اینکه می تو،م به ارائه بهترین خدمات و پشتیب، به مشتریان خود ادامه دهیم، باید در خط مقدم پیشرفت های تکنولوژیکی، روند بسته بندی و تغییرات محیطی باشیم.

تعویض صفحه تمام اتوماتیک و شستشوی غلتکی همزمان از دیگر ویژگی های پرس ها می باشد.

دو دستگاه پرس Rapida 106 با رنگ مشکی جدید، و قرار است از این ماه نصب شوند، به یک پرس شش رنگ به علاوه دو روکش Rapida 106 می پیوندند و به تجارت مستقر در ناتینگهام کمک می کنند تا ظرفیت خود را افزایش داده و به اه، پایداری خود دست یابند.

ما از اینکه Simply Cartons تصمیم گرفته است دوباره با ما برای چاپخانه های جدید خود شریک شود، هیجان زده هستیم. کریس اسکالی، مدیر فروش ،گ و بائر در بریت،ا، گفت: ما از سال 2016 که اولین پرس نصب شد و تجارت آنها همچنان در حال رشد است، یک رابطه فوق العاده ایجاد کرده ایم.

پرس های جدید با همان پیکربندی راپیدا 106 موجود این شرکت عرضه می شوند. روکش دوتایی شش رنگ پ، و روکش دوتایی هشت رنگ پ، در فرمت «پ، 1» خواهند بود، به این م،ی که یک برج چاپ بین دو دستگاه قرار می گیرد. روکش‌ها، و تا ارتفاع جدید 925 میلی‌متری افزایش خواهند یافت.

کریگ ماتر، مدیر اجرایی Simply Cartons گفت: «با رشد قابل توجهی در طی دو سال گذشته، ما نیاز داشتیم به آینده و رشد بالقوه بیشتر با پایگاه مشتریان فعلی و بسیار وفادار خود نگاه کنیم.


چاپگر بسته بندی Simply Cartons از نمایشگاه Packaging Innovations استفاده کرده است تا نشان دهد که در دو دستگاه پرس جدید از Koenig & Bauer سرمایه گذاری کرده است.

کار با ،گ و باوئر در چند سال گذشته به ما این امکان را داده است که از مرزهای آنچه امروز ممکن است عبور کنیم و در عین حال تعهد خود را نسبت به محیط زیست برای فردای همه تضمین کنیم.

آنها به طور مداوم در بسته بندی محدودیت ها را جابجا می کنند و همیشه چند قدم جلوتر از رقبا می مانند. آ،ین سرمایه گذاری ها آنها را قادر می سازد تا این استراتژی را ادامه دهند. ما همچنین خوشحالیم که تمام دستگاه های پرس در ناوگان آنها توسط ،گ و بائر عرضه می شود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/simply-cartons-in-double-koenig-bauer-investment

“در راستای این هدف، ما سرمایه گذاری زیادی در آ،ین فناوری و شیوه های پایدار در ،ب و کار انجام داده ایم. در سال 2019، ما پنل های خورشیدی را بر روی پشت بام تمام سایت های خود نصب کردیم تا به اه، کاهش CO2 کمک کنیم.

هر دو دستگاه با ضخامت تخته تا 1.2 میلی‌متر با سیستم‌های لجستیکی تمام اتوماتیک برای کار مداوم بر روی ضخیم‌ترین مواد نصب می‌شوند.

برای کمک به دستیابی به اه، پایداری Simply Cartons، پرس ها همچنین دارای آ،ین نسخه از سیستم کنترل رنگ داخلی QualiTronic ColorControl 2 ،گ و بائر هستند.

یک هیدلبرگ S،dmaster XL 105 موجود پس از تکمیل نصب حذف خواهد شد تا این شرکت به سالن مطبوعاتی ،گ و بائر تبدیل شود.

در کنار این، ما از نزدیک با World Land Trust کار کرده‌ایم تا محصولاتی با کربن متعادل را به مشتریان خود ارائه دهیم که هدف آن تأثیرگذاری مشابه است.»