بازدیدکنندگان به نوآوری های بسته بندی بزرگتر برمی گردند

او گفت هفته چاپ که Delipac از یک نمایش شلوغ لذت برده بود، به ویژه در روز اول و یکی از روندهای اصلی رویداد امسال “پایداری در هر غرفه – دانش بسیار بیشتری در مورد پایداری وجود دارد”.

دنی دوگان، مدیر بازاریابی و پایداری رسانه کاغذی Denmaur در این نمایشگاه با Delipac حضور داشت که محصولات بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی بدون پ،تیک آن Denmaur منحصراً در بریت،ا موجود است.

سایر گرایش‌های پیرامون این نمایشگاه شامل اتوماسیون و روباتیک بود. شرکت سوئدی TAWI که یک پایگاه بریت،ایی در نورث همپتون دارد، منتخبی از بالابرهای روباتیک خود را به نمایش گذاشت و گفت هفته چاپ این کیت، که به یک فرد امکان می دهد کاری را انجام دهد که در غیر این صورت یک کار دو نفره بود، برای جایگزینی کارگران در نظر گرفته نشده است، بلکه از آنها حمایت می کند.

این نمایش به دلیل بخش نوآوری به خوبی کار می کند، اشتیاق بیشتر و – در برخی موارد – تقریباً اشتیاق دیوانه وار برای جستجوی این نوع محصولات وجود دارد. مردم می خواهند از پ،تیک یکبار مصرف خارج شوند.»

این منطقه همچنین دارای یک محصول پیشرفته و کاملاً قابل بازیافت برای بسته‌بندی قهوه از A. Hatzopoulos، و Rippatape Halo، یک نوار پارگی کاغذی در انتظار ثبت اختراع از Filtrona Tapes است که پیشنهادی پایدار برای باز ، آسان بسته‌بندی‌های کاغذ و مقوا ارائه می‌دهد.

اما به دلیل بسته بودن کووید و چین تا همین اوا،، باعث شد مردم بسته بندی خود را مجددا ارزیابی کنند و شروع به ،ید از اروپایی و نزدیک به تامین کنندگان خانگی کنند.


Packaging Innovations در این هفته بازگشت و تعداد غرفه‌داران و بازدیدکنندگان افزایش یافت و تولیدکنندگان بسته‌بندی مشتاق بودند اردک‌های خود را پشت سر هم پیش از یک سری تغییرات قانونی ارائه کنند.

او افزود: “بعضی از شما در جهت آنچه که باید برای DRS انجام دهید کار خواهید کرد [Deposit Return Scheme] اوت امسال در اسکاتلند عرضه می شود و البته در 1 آوریل سال آینده ما EPR را داریم [Extended Producer Responsibility] در حال اجرا، بنابراین این یک لیست در مقیاس بزرگ است.

هفته چاپ دیروز از نمایشگاه بازدید ،د و غرفه داران گزارش دادند که در حالی که روز اول به طور کلی شلوغ تر بود، از روز دوم نیز خوشحال بودند، با صف هایی برای ورود به هنگام باز شدن درها.

این نمایشگاه که چهارشنبه و پنجشنبه این هفته (15 و 16 فوریه) در NEC در بیرمنگام برگزار شد، حدود 6500 بازدیدکننده و حدود 350 غرفه‌دار را به سالن 1 جذب کرد که در هر دو مورد حدود 25 درصد افزایش داشت.

در جلسه ناهار دیروز، بخش 2 از بحث مسئولیت بزرگ، مروری بر اقدامات قانونی جدیدی که قرار است به اجرا گذاشته شود و در سال های آینده بر بخش بسته بندی تأثیر می گذارد، ارائه کرد و از سه کارشناس پرسید که چگونه به این چالش ها رسیدگی می کنند.

در سال آینده، این نمایشگاه با انتقال به سه سالن در NEC – 6، 7 و 8 – در 21 و 22 فوریه 2024، فضای کف خود را حدود 20٪ افزایش خواهد داد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/visitors-flock-back-to-،-packaging-innovations

او همچنین از انعطاف پذیری و نوآوری «کاملاً قابل توجه» که از بخش بسته بندی به دست آمده بود، حتی در دوران چالش برانگیز سه سال گذشته، تمجید کرد.

آدریان استیل، مدیر عامل Mercian Labels مستقر در استافوردشایر به Burntwood گفت هفته چاپ: «پیام واقعی برای ما بازگشت به حالت عادی پس از کووید است. حتی سال گذشته، اولین سالی بود که از کووید خارج شدیم و در آنجا در حالی که علاقه زیادی وجود داشت، مردم همچنان نسبت به انجام پروژه‌های جدید محتاط بودند و [working with] تامین کنندگان جدید، در حالی که امسال تغییر فضا و موضوع کاملاً متفاوت است.”

ما متوجه شده‌ایم که بسیاری از مواردی که می‌تو،م کمک کنیم و آن‌ها را برای شرکت‌ها پایین بیاوریم، زمان چرخش سریع ما است. سه تا چهار هفته استاندارد ما است، در حالی که صنعت [standard] از حدود شش تا 10 عدد است. ما اکنون تعداد زیادی سرنخ برای پیگیری داریم – ما نمایش های زیادی را انجام نداده ایم، بنابراین آگاهی از برند کلیدی است.”

او گفت که اعتصابات UPM در فنلاند از ژانویه تا آوریل سال گذشته برای بیشتر سال 2022 تأثیر منفی داشته است.

چاپگر دیگری که به نمایش گذاشته شد نیوتن چاپ مبتنی بر Newton Abbot بود که معمولاً 1000 تا 300000 چاپ لیتو را چاپ می کند و برش و ،ب را در داخل خود دارد.

برگزارکنندگان نمایش از نحوه استقبال از نمایش بسیار خوشحال بودند. حرف زدن با هفته چاپجیمز مونترو مک کول، مدیر ارشد بازاریابی نمایش، گفت: «دیدن سر و صدا در سالن‌ها، برخورد همه، صف‌های درب منزل و مواردی از این دست بسیار عالی بود. این نمایش تقریباً به مرکزی برای تجارت تبدیل شده است، به این م،ا که قبل از کووید، مردم می‌آمدند و با هم ارتباط برقرار می‌،د و تجارت برقرار می‌شد، اما مردم واقعاً اکنون به غرفه‌ها می‌آیند و معاملات را در نمایشگاه بسته می‌شوند.»

او افزود، با این حال، در حال حاضر چالش‌های زیادی در صنعت بر،ب‌گذاری وجود دارد، از جمله بازار نرم به دلیل شرایط اقتصادی فعلی – اگرچه نشانه‌هایی وجود دارد که اعتماد دوباره باز می‌گردد – و همچنین مشکل در زنجیره تامین، به م،ای مشتریان. برای اطمینان به Mercian Labels مراجعه کرده‌اند، جایی که زنجیره‌های تامین خودشان ش،ت خورده‌اند.

مرسیان محصولاتی از جمله بر،ب‌های فیلم چوبی پایدار خود را نشان می‌داد، ماده‌ای که به گفته او جایگزینی پایدار و کاملاً تجدیدپذیر است که دقیقاً مانند همتایان پ،تیکی خود عمل می‌کند.

حدود 80 نفر از غرفه‌دار، که ثبت‌نام ،د ، بودند، اگرچه تعداد کمی از آنها به دلیل ز،له اخیر در ،یه نتوانستند شرکت کنند. برگزارکننده Easyfairs تابلوهایی را روی غرفه‌های شرکت‌های غایب قرار داد تا مطمئن شود که آنها همچنان می‌توانند سرنخ‌ها را به دست آورند، و نشان دهد که بازدیدکنندگان چگونه می‌دانند چگونه می‌توانند به خیریه‌های مرتبط کمک مالی کنند.

او گفت: «همچنین می‌توانم بگویم که در نحوه تولید محصولات، به‌ویژه درب بطری‌ها و بسته‌بندی‌های دارویی، جامعیت بیشتری را شاهد خواهیم بود».

همچنین اظهار نظر در مورد یکی از موضوعات مهم این بخش که در واکنش به انتشار سریال های مستند بود سیاره آبی II در سال 2017، که بسته بندی های پ،تیکی را مورد توجه عموم قرار داد، Bevis گفت: «از آن زمان سیاره آبیو در کل شیطان‌سازی پ،تیک، بسیاری از مردم از بسته‌بندی‌های پ،تیکی قابل بازیافت خارج شده‌اند و به مواد و قالب‌هایی تبدیل شده‌اند که در واقعیت قابل بازیافت نیستند. در واقع آنها باید در این تصمیمات تجدید نظر کنند.”

رئیس جلسه، جین بیویس، رئیس اجرایی OPRL، گفت: «برخی از شما گرفتار مالیات پ،تیکی شده‌اید که 11 ماه پیش اعمال شد و HMRC هنوز در تلاش است تا قو،ن را در برخی زمینه‌ها مشخص کند. برخی از شما گرفتار تعداد محصولات و ممنوعیت هایی که وارد می شوند، چیزهایی مانند همزن، نی های پ،تیکی و مواردی از این دست شده اید، برخی از شما اکنون به این فکر می کنید که برای مطابقت با داده های جدید چه کاری باید انجام دهید. ا،اماتی که در دسامبر منتشر شد – شما باید اولین بازگشت خود را تا جولای امسال انجام دهید.

با بسته بندی، بسیاری از مشتری، که به این نمایشگاه می آیند به طور بالقوه به ،ید بسته بندی از آسیا و چین عادت دارند.

دوگان گفت که محصولات دلیپاک در بخش غذای آماده و فست فود محبوب هستند، اما با مزایای پایداری آن، استفاده از آن در رویدادها و جشنواره های موسیقی و ورزشی نیز آغاز شده است. Delipac ادعا می کند که تنها تولید کننده لیوان های کاغذی مارک پینت و نیم پینت UKCA است.

“بزرگترین چالش این است که وقتی می روید و زنجیره تامین را دوباره راه اندازی می کنید، همه چیز خالی است. تا قبل از سه ماهه چهارم شاهد عادی بودن نبودیم. اکنون احتمالاً خوب هستیم – زمان تحویل به حالت عادی بازگشته است.

مدیر فروش ناتان بسلی گفت هفته چاپ: «دیروز نمایش را بسیار شلوغ دیدیم و پرس و جوهای زیادی داشتیم. زمان سرب در حال حاضر برای مردم بسیار حیاتی است، شاید به دلیل کمبود برد.

پیدا ، راه‌اندازی محصولات سخت‌تر از حد معمول بود، زیرا نمایشگاه قبلی بیرمنگام تنها ۹ ماه پیش برگزار شد، اما نمایشگاه نوآوری برخی از جالب‌ترین‌ها را در یک مکان برجسته کرد، از جمله محصولات بطری کاغذی Supa Life برای مایعات پاک‌کننده Eco-mate. بطری ها فقط با استفاده از مواد طبیعی طراحی شده اند که به طبیعت تبدیل می شوند.

نائومی استوارت، مدیر بازاریابی نمایشگاه، اضافه کرد که انتظار دارد در این بخش بر کیفیت به جای کمیت تمرکز شود – تعدادی دیگر از غرفه داران نیز گفتند. هفته چاپ آنها شاهد کاهش تعداد SKUهای برندها از زمان همه گیری بودند.