اعتصاب تولید در کارخانه کاغذسازی سایکا در منچستر

“این کار سخت اعضای ما است که باعث موفقیت شرکت شده است و این درست است که آنها سهم عادلانه ای از سود شرکت را دریافت کنند.”

هفته چاپ برای اظهار نظر با Saica Paper UK تماس گرفته است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/،uction-strike-at-saica-s-manchester-paper-mill

انتظار می رود تولید در 21، 25 و 29 آوریل، و سپس در 5 و 8 مه، با توقف کار هر اکشن برای 12 یا 24 ساعت متوقف شود.

گری فرکلاف، افسر منطقه‌ای یونیت، اضافه کرد: «اقدامات اعتصابی ناگزیر باعث ایجاد اختلال شدید در مشتریان کاغذ سایکا می‌شود، اما این اختلاف کاملاً مربوط به خود شرکت است، مذاکرات پرداخت در سپتامبر سال گذشته آغاز شد و این شرکت سرسختانه از ارائه پیشنهاد پرداخت منصفانه خودداری کرده است. .

فعالیت غول کاغذی اروپایی در بریت،ا در سال 2021 سود ناخالص 69 میلیون پوندی داشت.

پنج تاریخ اعتصاب، که در اوا، آوریل و اوایل ماه مه پخش شد، توسط ا،ریت 97 درصد از 40 کارمند تولید اتحادیه حمایت شد.

کارخانه Partington هر سال حدود 430000 تن کاغذ بازیافتی برای تخته موجدار تولید می کند و بیشتر محصولات خود را به شرکت خواهر Saica Pack می فروشد که شرکت هایی از جمله Amazon، Dominos و Diageo را تامین می کند.

در حالی که این شرکت بسیار سودآور است، اعضای ما برای پرداخت قبوض غذا و گرمایش خود در طول بدترین بحران هزینه زندگی که دهه‌ها در بریت،ا تجربه کرده‌اند، با مشکل مواجه هستند.

کارگران قبلاً پیشنهاد دستمزد کمتر از تورم را رد کرده بودند. به آنها 9.5 درصد افزایش حقوق پیشنهاد شد اما به طور متوسط ​​فقط 6.5٪ از پیشنهاد را به ،وان افزایش تلفیقی (پرداخت دائم) دریافت می کرد و بقیه آن به صورت یکبار پرداخت می شد.

Unite این پیشنهاد را به ،وان کاهش حقوق واقعی با نرخ تورم (RPI) در حال حاضر 13.8٪ توصیف کرد.


کارمندان تولید کارخانه کاغذ سایکا در بریت،ا در پارتینگتون به اعتصاب در مورد حقوق و شرایط رای داده اند.

به گفته اتحادیه سازمان دهنده یونیت، این 40 نفر تقریباً کل تیم تولیدی در این مرکز را تشکیل می دهند که در مجموع حدود 200 پرسنل را استخدام می کند.

شارون گراهام، دبیر کل یونیت گفت: “کاغذ سایکا یک شرکت بسیار سودآور است که می تواند و باید به کارگران خود با افزایش دستمزد منصفانه پاداش دهد.