آیا ویدیوهای شرکت چاپی شما برای موتورهای جستجو بهینه شده اند؟


نحوه بهینه سازی ویدیوها برای بهینه سازی سئو برای مشاغل چاپ

بازاریابی ویدئویی داغ است و بازاریابی ویدئویی در چاپخانه در سال 2023 داغ تر می شود. در واقع، ویدئو سریع ترین روند در حال رشد در بازاریابی دیجیتال است. چرا؟ چون ویدئو کار می کند. ثابت شده است که ویدیوها 53 برابر بیشتر از سایر تکنیک‌های سئو سنتی برای رتبه‌بندی صفحه اول هستند. ویدیوهای زنده و کوتاه که از تلفن هوشمند گرفته و ویرایش شده اند، فرمت ترجیحی مورد استفاده در YouTube، داستان های رسانه های اجتماعی و حلقه ها هستند. فیلم‌های شرکتی که بیش از حد تولید می‌شوند، از بین می‌روند که ده‌ها هزار دلار هزینه دارند و ویرایش و انتشار آن هفته‌ها طول می‌کشد.

هر ماه در آمریکا، بیش از 550000 نفر به صورت آنلاین ویدیوهای «چاپ‌فروشی» را جستجو می‌کنند.

جستجوی وب را برای “چاپ ویدئو” انجام دهید و گوگل بیش از 66 میلیون نتیجه را برمی گرداند. بنابراین اگر نیم میلیون نفر به دنبال «چاپ‌فروشی» هستند و ویدیوی شما با ۶۶ میلیون گزینه رقابت می‌کند، چگونه مورد توجه قرار می‌گیرید؟ شما باید ویدیوهای چاپخانه خود را به گونه ای آماده کنید که آنها را برای موتورهای جستجو بهینه کند.

اولین قدم این است که مطمئن شوید Google ویدیوهای چاپخانه شما را پیدا کرده و به افرادی که بیشتر به پیشنهاد شما علاقه مند هستند نمایش می دهد. Google سیگنال‌های مختلفی مانند تگ‌های HTML ویدیویی، نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته، نقشه‌های سایت ویدیویی و بسیاری موارد دیگر را بررسی می‌کند. پس از شناسایی یک ویدیو، گوگل سعی می کند محتوای آن را بفهمد تا ویدیوهای مرتبط برای کاربران نمایش داده شود.

چگونه ویدیوهای خود را برای سئو بهینه کنیم

گوگل به دنبال متن موجود در صفحه ویدیو می گردد. ،وان صفحه، ،وان، ،وان و پیوندهای ارجاع در نظر گرفته می شود. گوگل همچنین به دنبال نشانه گذاری داده های ساخت یافته برای تجزیه و تحلیل محتوای صوتی و تصویری است.

  • ویدیوهای خود را به صورت عمومی در دسترس قرار دهید. با استفاده از robots.txt صفحه خود را مسدود نکنید.
  • از تگ های HTML من، برای سازماندهی صحیح محتوای خود استفاده کنید تا درک آن برای گوگل آسان شود.
  • برای هر ویدیو از ،اوین یا توضیحات خاص و منحصر به فرد استفاده کنید.
  • هر ویدیو باید یک URL واحد، منحصر به فرد و پایدار داشته باشد.

چاپ ،نه HERStory ماه نشان‌واره دختر، که چاپ می‌کنند

از نشانه گذاری VideoObject برای گنجاندن جزئیات ویدیوهای خود مانند مدت زمان، تصویر کوچک و توضیحات استفاده کنید، ویدیوهای شما باید دارای یک تصویر کوچک با کیفیت بالا باشند. یا یکی را ارائه می کنید یا به Google اجازه می دهید یک تصویر کوچک برای شما ایجاد کند

  • برای پخش زنده ویدیوها، نشان زنده را روی ویدیوی خود نمایش دهید. از داده های ساخت یافته BroadcastEvent و API Indexing برای قابل مشاهده ، نشان استفاده کنید.
  • گوگل استفاده از نقشه سایت ویدیویی را پیشنهاد می کند. برای آزمایش نقشه سایت خود، از ابزار Search Console Sitemaps یا Search Console API استفاده کنید.
  • ویدیوها باید با حداقل مراحل شروع شوند. اقدامات پیچیده کاربر، یافتن ویدیوهای شما را برای Google دشوار می کند.
  • حتی اگر ویدیوهایی که در صفحه شما تعبیه شده اند از پلتفرم هایی مانند YouTube، Vimeo یا Facebook استفاده می کنند، باید داده های ساختاری ارائه کنید و مطمئن شوید که این میزبان ها به Google اجازه دسترسی به فایل ویدیوی شما را می دهند.
  • همچنین می تو،د ویدیوی خود را بر اساس موقعیت مک، کاربران محدود کنید. اگر از داده های ساخت یافته VideoObject استفاده می کنید، این مراحل را دنبال کنید.

Google پیش‌نمایش ویدیوی شما را برای جذاب‌تر ، آن انتخاب می‌کند. برای تنظیم مدت زمان پیش‌نمایش ویدیو، از متا تگ روبات max-video-preview استفاده کنید. هرچه ویدیوی شما برای کاربر قابل ارائه تر و آسان تر باشد، تعامل بیشتری خواهید داشت. Google واکشی فایل‌های شما این فرآیند را برای شما آسان‌تر می‌کند.

##

پست ماه گذشته دیوید را بخو،د:

اطلاعات بیشتر از دیوید را اینجا بخو،د.


دیوید مورفی Nvent نویسنده بازاریابی در Print Media Centrدیوید مورفی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است Nvent Marketing، یک آژانس بازاریابی متخصص در بازاریابی دیجیتال برای صنعت چاپ. دیوید بیش از 30 سال تجربه در صنعت گرافیک و چاپ اسناد دارد. او به‌،وان عضو هیئت‌مدیره و مشاور سازمان‌ها و انجمن‌های چاپی از جمله مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP)، صنایع چاپ آمریکا (PIA)، انجمن فناوری‌های چاپ (APTECH)، و بنیاد بورسیه اسناد الکترونیکی (EDSF) خدمت کرده است. دیوید نیز جایزه دریافت کرد جایزه Idealliance Soderstrom Society برای رهبری صنعت چاپ می توان با دیوید در [email protected] تماس گرفت.

Project Pea، TV Print Media Centr

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/are-your-print-company-videos-optimized-for-search-engines/