پرینتر اچ پی مدل P1102 لیزری مشکی

کنترل های دستگاه بی نظیر و بسیار ساده یافت می شود. قدم بعدی در عیب یابی پرینترهای hp میتواند کنترل کردن تنظیمات نرم افزاری باشد. کاغذهای مخصوص چاپ عکس در این پرینتر پشتیبانی میشوند و میتوانید شرح آنها را در جدول مشخصات مشاهده کنید؛ درنتیجه میتوان با این پرینتر عکسهایی باکیفیت چاپ کرد. کاربرانی که به چاپگر لیزری فکر می کنند، مطمئن شوند که چاپگر کارتریج های رنگی مختلف را می پذیرد. این در حالی است که انواع جدید تر نیز وجود دارند که برای هر رنگ یک کارتریج جدا داشته و دستگاه هایی نیز وجود دارند که کارتریج های جوهر بسیار حجیمی داشته و ظرفیت کاری بالایی دارند . این نوع پرینتر رسید که بهعنوان پرینتر ماتریس نقطهای هم شناخته میشود، در مقایسه با پرینترهای حرارتی و پرینترهای جوهرافشان ارزانتر است. قیمت کاتریج های استاندارد این پرینتر برادر با کاتریج های ظرفیت بالا XL اختلاف زیادی ندارد اما ظرفیت کاتریج ها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است که به کاهش هزینه ها در هر چاپ صفحه کمک می کند . کاتریج های مشکی مخصوص این پرینتر قادرند تا 550 برگ را چاپ کنند و همچنین کاتریج های رنگی نیز (آبی،قرمز و زرد) قادرند 550 برگ را نیز چاپ کنند .

کمپانی قدیمی هیولِت پاکارد (Hewlett-Packard) که درایران همه آن را به اسم مخفف HP میشناسند؛ از شرکتهای قدیمی در زمینه تولید سخت افزار و ابزارالات کامپیوتری میباشد. شما درب منزل دستگاه را سالم تحویل می­گیرید و خسارت­های ناشی از حمل و نقل (اگر اتفاقی بیفتد) به عهده شرکت خواهد بود. پرینتر چندکاره لیزری HP LaserJet M176n وزنی در حدود 16 کیلو گرم دارد و به راحتی قابل حمل می باشد همچنین به علت سبک بودن جا به جایی این پرینتر آسان می باشد . برای این کار لازم است شکل مورد نظر را در یکی از نرم افزارهای سه بعدی ساز طراحی و بعد آنرا با متریال های گوناگون چاپ کرد. با این حال این چندکاره برادر عملکردی خوب و مجموعه ای از ویژگی های بروز و پرکاربرد در خود جای داده است و برای کسب و کارهای کوچک و متوسط انتخابی مناسب است . پرینتر hp 2320fn،از جمله پرینترهای با کیفیت و پرکاربرد که مناسب برای اداره ها و سازمان ها است .دارای قابلیت های پرینت، اسکن ، کپی و فکس می باشد.مجهزبه صفحه نمایش LCD رنگی و لمسی می باشد.در قسمت ADF چاپگر می توان ۵۰برگ کاغذ قرار داد.قابلیت چاپ دورو را ندارد.به طور خلاصه باید گفت که پرینرت ۲۳۲۰ در مدل می باشد یکی مدل ۲۳۲۰fxi است که قابلیت چاپ دو رو (چاپ در دو طرف کاغذ) را دارد و دیگری همین مدل ۲۳۲۰fn که برعکس توانایی چاپ دوروی اتوماتیک را ندارد.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که پیش از هرچیز، حتما پرینتر دست دوم خود را از فروشگاه یا شخص قابل اعتمادی خریداری نمایید و در هنگام خرید، اگر خودتان اطلاعات کافی درمورد دستگاه ندارید، حتما از یک متخصص بخواهید که دستگاه را از نظر کارکرد و سلامت آن مورد بررسی قراردهد. یکی دیگر از ارور های پرینتر hp، ارور 49 XX PRINTER ERROR است. نکتهی بسیار مهم این است که اگر بخواهید یکی ارزانترین اسکنرهای موجود در بازار را که فقط قابلیت اسکن دارند خریداری کنید، باید مبلغی در حد همین پرینتر PIXMA MG2540 هزینه کنید. پرینتر PIXMA MG2540 ساخت شرکت کانن دستگاهی سهکاره است که علاوهبر قابلیت چاپ رنگی بهصورت جوهرافشان، قابلیتهایی مانند اسکن و کپی هم دارد. همانگونه که اشاره شد، پرینتر PIXMA MG2540 در ظاهر شباهت بسیار زیادی به پرینتر PIXMA MG2440 دارد و بهگونهای برادر دوقلوی آن بهشمار میرود. Canon پرینتر Canon PIXMA MG5320 چند کاره خود را در آمریکا عرضه کرد.

کاتریج مشکی پرینتر برادر 5330 با ظرفیت بالا قادر است تا 3000 برگ را به چاپ برساند . دستگاه از کابل LAN و پورت USB 2.0 جهت اتصال به رایانههای شخصی برخوردار است و به دلیل عدم استفاده از WIFI قادر به اتصال مستقیم تلفن همراه به پرینتر نخواهید بود. این چاپگرها با رانش قطرات جوهر بر روی کاغذ کار می کنند، در مقابل چاپگرهای لیزری که از تونر استفاده می کنند بیشتر برای چاپ با حجم بالا در تنظیمات دفتر طراحی شده اند. در میان چاپگرهای لیبل موجود در بازار برندهای زبرا (Zebra)، تی اس سی TSC، هانی ول (Honeywell) و بیکسولون جز بهترین ها هستند. این پرینتر در یک قالب سیاه و سفید بزرگ طراحی و ارائه شده است . در کنار تمام نکات مثبت ارائه شده لازم است بدانید که دستگاه فاقد قابلیتهای چاپ بدون حاشیه و چاپ بر روی CD میباشد.

وقتی پرینتر شما در عملکرد خود دچار خطا می شود، ظاهر شدن کدهای خطا و اختلال در عملکرد دستگاه، طبیعی است. این کد بیانگر این است که دستگاه، سایز کاغذ برای پرینت گرفتن را تشخیص نمی دهد. در رابطه با صدای دستگاه در حین چاپ نیز نگران نباشید؛ چرا که صدای 54db اصلا شما را آزرده نمی سازد. حرف sk برای stacker و stapler بوده و وجودش در نام مدلهای پرینتر یعنی دستگاه دارای یک مخزن و یک منگنه زن است. نام این شرکت اثر گرفته از پایه گذاران آن یعنی دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت میباشد. یعنی نیمهصنعتیپلاس، صنعتی و صنعتیپلاس. دستگاههای بدون اتاقک شامل مدلهای خانگی، خانگی پلاس و نیمه صنعتی.

وقتی یک مشکل یا نقص نرم افزاری در دستگاه و یا سیستم عامل مورد استفاده وجود داشته باشد، این کد خطا، نمایش داده می شود. اگر شما، معنی این کدها را بدانید، به راحتی می توانید عامل خرابی پرینتر را شناسایی کنید. اگر مشکل دستگاه حل نشد، چاپگر را دوباره در سیستم نصب کنید. برای حل این مشکل، کابل رابط بین کامپیوتر و پرینتر را تعویض کنید و اگر مشکل حل نشد، به یک مرکز معتبر تعمیر پرینتر، مراجعه کنید. این خطا، نشان دهنده وجود مشکل بین کامپیوتر و پرینتر است. در کنار این ویژگیها، این کمپانی به راحتی استفاده، طراحی و ابعاد پرینترها نیز اهمیت داده و به مرور زمان این ویژگیها را براساس رفتار کاربران به روز میکند. این پرینتر دارای قابلیت وایرلس و duplexer را دارد که هر دو قابلیت های بسیار خوشایندی هستند که در پرینترهای گرانقیمت یافت می شود. شاید بتوان این پرینتر را معادل پرینتر HP Deskjet 2130 دانست؛ البته مدل 2130 سرعت بیشتری در چاپ دارد؛ اما وضوح چاپ کمتری ارائه میکند. البته این چاپگر جوهر افشان قادر است تا اسناد با گرافیک و عکس های با کیفیت را نیز چاپ کند و همواره کیفیتی بی نظیر و چشم گیر را ارائه دهد .

در پاسخ به سوال اینکه سرعت پرینتر جوهرافشان و همه کاره کانن مدل Pixma MG5320 چقدر است باید گفت که پرینت چهار صفحه PDF که شامل گرافیک و رنگ های بسیار زیادی است تقریبا یک دقیقه طول می کشد و شما می توانید اول صفحه چاپ شده را در عرض ۱۷ ثانیه مشاهده کنید و این سرعت آنقدر زیاد نیست که در کتاب گینس ثبت شود. این پرینترها دارای تونرهایی هستند که مخازن داخلی آنها با جوهر رنگی پر شده است. موجود نبودن کارتریج EP، پر شدن حافظه، خطای گرم شدن، خطای حافظه و پیکربندی I / O و تعدادی از کدهای خطای دستگاه، از جمله ارورهای پرینتر hp هستند که در ادامه، آنها را به شما معرفی می کنیم. نام گذاری پرینترهای شرکت HP به گونهایست که تنها با خواندن آن و داشتن اندک آگاهی از دنیای پرینترها میتوان به جزئیات اصلی آن پی برد. یکی از خدمات اصلی مراکز تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی، شارژ کارتریج است. پرینتر کارت PVC از دیگر انواع پرینتر است که روی کارت پلاستیکی (PVC) طرح مورد نظر شما را چاپ میکند. همچنین کاتریج های رنگی تعبیه شده بر روی این پرینتر BROTHER نیز قادر است در مدل XL تا 1500 برگ را به سادگی پرینت بگیرد .

اگر صدا باعث حواس پرتی شما در هنگام کار میشود و یا شما را اذیت میکند باید یک پرینتر بدون صدا را خریداری کنید. علاوه بر موارد ذکر شده شما قادر خواهید بود که با استفاده از یک سینی کاغذ اختیاری با حداکثر ظرفیت 550 برگ، ظرفیت کاغذ پرینتر HP LaserJet Pro M402n را به 900 برگه افزایش دهید. یکی از مهمترین ویژگیها برای پرینتر، وضوح چاپ است که با واحد DPI بیان میشود. سرعت چاپ معادل 38 برگه در هر دقیقه میباشد که این موضوع سبب میشود حجم زیادی از زمان شما در اداره و یا دفتر فنی، برای انتظار چاپ برگه تلف نشود. پرینترهای لیزری نسل جدیدی از چاپگرها هستند که با ورود به بازار توانستند به خوبی جایگاه خود را تثبیت کنند و با کیفیت فوقالعاده در چاپ نوشته ها، به عضو ثابت ادارات و دفاتر اجرایی تبدیل شوند. پس اگر شما نیز به دنبال خرید پرینتر لیزری با کیفیت مناسب، سرعت بالا و کارایی دفتری و اداری هستید با نقد و بررسی پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M402n در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید. پشتیبانی از 900 برگه در کنار توان چاپ 38 برگه در دقیقه از نکات مثال زدنی میباشد. رابط کاربری دستگاه تنها از یک مانیتور دو خطی (تنها قادر به نمایش دو جمله میباشد)، دو عدد چراغ اعلان و پنج عدد کلید تشکیل شده که وظیفه اجرای دستورات شما را بر عهده دارند.

چاپ هایی با متن های کامل و واضح و دقیق و کیفیت بدون وصف در اختیار کاربران متفاوت قرار می گیرد . این چاپگر از پرینتر جوهر افشان بدون سر و صداتر است. پرینترهای سه بعدی بیش از شش ماه شبانه روز در حال کار بودند. پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M402n در ابعادی معادل 21.6×35.7×38.1 سانتی متر طراحی شده، و تنها با رنگ سفید عرضه میشود. حالا شما میتوانید در لیست باز شده، نام چاپگر خود را مشاهده کنید. این مورد از ارورهای پرینتر hp، زمانی در صفحه نمایش چاپگر مشاهده می شود که ارتباط بین دستگاه پرینتر و EIO، برقرار نباشد.EIO ماژولی است که به چاپگر اضافه شده است و اتصال آن را به شبکه، راحت تر می کند. همچنین در رابطه با این دوره فعالیت باید بدانید که ، دوره فعالیت پرینتر های شخصی حدودا پنج هزار صفحه می باشد که معمولا برای مصارف خانگی کافی است و به ندرت به تعدادی بیش از آن نیاز خواهد بود.

البته همه اینها را می توانید با ذره بین مشاهده کنید و بدون ذره بین و با چشم زیاد مشخص نیست. پرینترهایی که، به جای چاپ مستقیم روی سطح کارت ، اطلاعات را روی فیلم ازطریق انتقال حرارتی چاپ می کنند، از تصاویر و متن چاپ شده ی شما محافظت بیشتری می کنند. خطای مربوط به پیکربندی، یکی از ارورهای رایج پرینترهای اچ پی است که معمولا با کد 22 نمایش داده می شود. این پرینتر که دارای صفحه نمایش ۳ اینچی برای نمایش عکس است با استاندارد شبکه ۸۰۲٫۱۱n Wi-Fi کار میکند و از WPS (مخفف Wi-Fi Protected Setup) نیز پشتیبانی می کند.

ارورهای پرینتر hp ، زمانی ظاهر می شوند که دستگاه، در یکی از قسمت ها دچار مشکل شده باشد و فرایند چاپ آن، مختل شود. نمایش کدها، برای جلوگیری از جدی شدن مشکل پرینتر و کمک به کاربر برای یافتن منشا بروز مشکل است. پرینتر تک کاره پولاروید یک محصول عالی و کاربردی برای افرادی است که دوست دارند تا عکس ها و تصاویر شخصی خود را چاپ کرده و از انجام آن لذت می برند. Formlabs یک برند محبوب و قدرتمند در میان استارتاپهای فعال در حوزهی ساخت افزایشی (بخوانید پرینت سه بعدی) محسوب میشود. حتی اکثر پلاترهای ابعاد بزرگ نیز از برند Epson بوده و یا حداقل از هد اپسون استفاده می کنند. از بارکد پرینتر در مراکز خرید، ادارات، مراکز صدور بلیط و بارکد و..

البته اتصالات Serial و Ethernet بهصورت سایت 10printer آپشن موجود هستند. البته نصب نادرست پرینتر هم می تواند باعث ظاهر شدن این ارور شود. تا این مرحله نصب فیش پرینتر شما تمام شده است حالا نیاز داریم که دستگاه را تست کنیم تا اگر اختلالی در عملکرد آن را مشاهده میکنید برطرف کنیم برای انجام اینکار وارد کنترل پنل شوید و به قسمت devices and printer سیستم بروید. جدیدترین نسخه این پرینتر کانن یک پرینتر همه کاره است که امروز قصد بررسی آن را داریم. دوام این کارتریج به وسیله شرکت HP معادل چاپ 3100 برگه اعلام شده است. کارتریج پرینتر HP LaserJet Pro M402n به صورت اورجینال به وسیله شرکت HP و با شماره مدل HP 26A به فروش میرسد. در امداد چاپگر ، انواع و مدل های چاپگر که توسط تولید کنندگان مختلف ساخته شده است مورد بررسی قرار می گیرد.