تسکو برند Paperchase را خرید | هفته چاپ

ما در حال ساختن برنامه هایی برای آوردن برندها و الهام بیشتر به محدوده هایی که در حال حاضر ارائه می کنیم، بوده ایم، و این به ما کمک می کند تا این برنامه ها را بیشتر پیش ببریم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن موارد بیشتر با مشتریان خود در زمان من، هستیم.»

تسکو همچنین امروز مجموعه ای از تغییرات را در تجارت خود اعلام کرده است تا اطمینان حاصل کند که “متمرکز و رقابتی در یک بازار در حال تغییر سریع” باقی می ماند، از جمله تغییراتی در ساختار مدیریتی خود و بستن پیشخوان های باقیمانده غذای تازه و غذاهای داغ از 26 فوریه.


منبع: https://www.printweek.com/articles/te،ys-paperchase-،nd

مدیران مش، از Begbies Traynor به طور جداگانه در مورد این معامله اظهار نظر ،د: «متاسفانه، با وجود یک فرآیند فروش جامع، هیچ پیشنهاد قابل قبولی برای شرکت، یا ،ب و کار و دارایی‌های آن، بر اساس تداوم فعالیت دریافت نشد. با این حال، این فروش نشان دهنده علاقه به برند شناخته شده و تثبیت شده است و این برند را قادر می سازد در فروشگاه های Tesco در سراسر بریت،ا ادامه دهد.

کنسرسیومی که Paperchase را در آگوست 2022 ،یداری کرد، شرکت را در اوایل این ماه، تنها پنج ماه پس از ،ید، برای فروش قرار داد.

«مدیران مش، در کوتاه‌مدت به فعالیت‌های شرکت ادامه می‌دهند و همه فروشگاه‌ها باز می‌مانند و به صورت عادی معامله می‌کنند. مدیران مش، به نظارت بر معاملات در فروشگاه ها ادامه خواهند داد و به روز رس، های بیشتر در زمان من، ارائه خواهد شد.


تسکو برند Paperchase و مالکیت م،وی مرتبط را ،یداری کرده است، اما فروشگاه‌های آن را ،یداری نکرده است.

مدیران مش، از Begbies Traynor امروز (31 ژانویه) به Aspen P،enix Newco منصوب شدند که با نام Paperchase معامله می‌شود.

تسکو نیز امروز ،ید را تایید کرده است. در بی،ه ای، یان مارچانت، مدیر عامل خانه و پوشاک تسکو، گفت: «Paperchase یک برند محبوب برای بسیاری است و ما مفت،یم که آن را به فروشگاه های Tesco در سراسر بریت،ا می آوریم.

رو،مه گاردین گفت که Paperchase دارای 106 فروشگاه در سراسر بریت،ا و ایرلند است، و این معامله آینده را برای کارکنان 820 لوازم التحریر خیاب، نامشخص می گذارد.