خرید ویژه Easyforms یک میلیون پوند به فروش می‌افزاید

می گفت: «از زمان درگذشت برادرم رابرت، همسرم و کارکنان بسیار وفادار ما این تجارت را اداره می‌کنند.

می که مجبور شد از دوران نیمه بازنشستگی خارج شود، تصمیم گرفت به Easyforms بفروشد.

کوک گفت: «آنها باید 50 ساله باشند، اما کاملاً بی آلایش هستند. کن آن‌ها را آنقدر خوب نگه داشت که انگار تازه وارد نمایشگاه شده‌اند.»

«شرایط خانوادگی ما دیدگاه متفاوتی نسبت به زندگی به ما داده است و اینجا بدون او ی،ان نیست. کار با Easyforms تضمین می‌کند که میراث او همچنان ادامه دارد، در حالی که مشتریان ما همچنان محصولات با کیفیت بالا را دریافت می‌کنند.

مشتریان کاغذ فهرست، که معمولاً از طریق چاپگرهای ماتریس نقطه‌ای اجرا می‌شوند، شامل NHS، ایستگاه‌ها و فرودگاه‌ها هستند. کوک گفت، هر فرودگاه در سریلانکا، 30 تا 40 پرینتر ماتریس نقطه‌ای را در طول روز اجرا می‌کند.

KPPC بیش از سه دهه این شرکت را تامین کرده بود و می قبلاً با متیو کوک، مدیر عامل Easyforms در مورد واگذاری کنترل صحبت کرده بود.

او افزود: «با توجه به اینکه اکنون 50 یا 60 سال است که وجود دارد، واقعاً چه تعداد از مردم از کاغذ فهرست استفاده می کنند بسیار شگفت آور است.

کن می، مالک قبلی KPPC، پس از مرگ برادرش رابرت، که اخیراً شرکت را اداره می کرد، تصمیم به فروش ،ب و کار گرفت.

«به‌خوبی جا افتاد، زیرا به هر حال ما یکی از بزرگترین کاربران کاغذ بدون کربن در بریت،ا بودیم. و همه چیزهای کن بدون کربن ساده هستند – تقریباً همان چیزهایی که ما در اینجا انجام می دهیم، به جز اینکه ما سهام چاپ شده را می فروشیم.

ماشین‌های KPPC، دو مبدل قدیمی همیلتون موستانگ، سه بسته کاغذ فهرستی 279×241 میلی‌متری – که به ،وان کاغذ کامپیوتری نیز شناخته می‌شود – به طور همزمان تولید می‌کنند.

او اضافه کرد که معتقد است این دو ماشین آ،ین دو ماشین از نوع خود در بریت،ا هستند و رقیب قدیمی او Integrity Print چندین سال پیش تولید کاغذهای فهرست شده و فرم های تجاری را متوقف کرد.

این معامله برای مبلغ نامشخصی تکمیل شد که قرار بود طی دو سال پرداخت شود. می در آن دوره، قبل از تعطیلی رسمی شرکت قدیمی، برند KPPC را حفظ خواهد کرد. این شرکت در زمان فروش هیچ پرسنلی نداشت، زیرا آنها از بستگان می بودند و در دوره های شلوغ تر برای کمک به ،ب و کار وارد می شدند.

کوک گفت هفته چاپ که کاغذهای فهرست‌بندی به‌خوبی در ارائه فرم‌های تجاری، پدها، بر،ب‌ها و رول‌های حرارتی توسط Easyforms جای گرفته بود، با بیش از 10 سفارش از مشتریان هر دو شرکت.

Easyforms تعدادی پرس لیتو مورگان 904 و 905 و یک پرس لیبل UV Rotatek RK 250 Plus را اجرا می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/easyforms-niche-buy-adds-1m-sales


Easyforms، متخصص فرم‌های تجاری، کتاب دارایی‌ها و فروش KP Paper Convertors (KPPC) را که یکی از معدود تولیدکنندگان کاغذ فهرست‌بندی رایانه‌ای در جهان است، به دست آورده است.

نادر بودن لیست تولیدکنندگان کاغذ برای Easyforms مفید خواهد بود: کوک با برنامه ریزی برای استخدام تنها چهار کارمند برای خدمات رس، به ،ب و کار اضافه شده، پیش بینی می کند گردش مالی نزدیک به 1 میلیون پوند رشد کند.

Easyforms با انتقال ماشین آلات و موجودی به سایت خود در Midsomer Norton در 22 مارس به خدمت رس، به مشتریان بریت،ایی و بین المللی KPPC ادامه می دهد.