پرینت سه بعدی BMW صفحات اسپایک سفارشی برای تیم آلمانی باب سورتمه – 3DPrint.com

اخیراً، من در مورد اینکه VICIS چگونه اصولی را از طراحی قطعات برای بخش خودرو – به طور خاص، مناطق مچاله – به کلاه‌هایی که تولید می‌کند و پرینت‌های سه‌بعدی روی پلت‌فرم کربن را به کار می‌برد، نوشتم. BMW نیز اصولی را که از پرینت سه بعدی برای خودرو آموخته است، در بازار کالاهای ورزشی به کار برده است، به ویژه طراحی تکراری برای بهینه سازی عملکرد.

غول جه، خودرو گروه BMW توسعه یافته است صفحات سنبله سفارشی برای تیم آلم، Bobsleigh، تج،ات ورزشی ف،ی را با استفاده از پرینت سه بعدی فیوژن بستر پودری (PBF) تولید می کند. باب سورتمه‌ها هنگام هل دادن سورتمه برای شروع مسابقه، گیره‌هایی برای کشش روی یخ می‌پوشند، اما کفش‌های مورد استفاده در سورتمه سواری معمولاً متکی به میخ‌هایی هستند که به طور دائم به کف پاها متصل می‌شوند.

تصاویر از گروه BMW

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

از سوی دیگر، صفحات میخ‌هایی که گروه BMW توسعه داده است، ورزشکاران را قادر می‌سازد تا میخ‌ها را به انواع کفش‌های مختلف ب،بانند. این امر علاوه بر افزایش چرخه عمر گیره ها فراتر از چرخه عمر میخ های ف،ی، امکان سفارشی سازی تنظیمات قرار دادن ناخن را فراهم می کند، به این م،ی که تج،ات می توانند به طور خاص برای هر ورزشکار برای عملکرد بهینه طراحی شوند. ایده صفحات سنبله برگرفته از همان مفهومی است که در کفش‌های دو و مید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتی بیش از بسیاری از همتایان خود در بخش خودرو، بی‌ام‌و دهه‌ها در خط مقدم استقرار AM در فعالیت‌های خود بوده است و دو خط تولید کاملاً خودکار را با محوریت AM در ماه می 2022 پیاده‌سازی کرده است. این شرکت در ماه می آن را پیگیری کرد. 2023 با اعلام اینکه هسته های شنی پرینت سه بعدی برای ریخته گری سیلندر برای موتور B48 است.

پتانسیل استفاده از اصول طراحی ایجاد شده در یک بازار در یک بازار کاملاً متفاوت، یکی از جذاب‌ترین ،اصری است که می‌توان با ظهور فاز بعدی صنعت AM به آن توجه داشت. تاکید بر نقاط قوت خاص هر تکنیک تولید فردی به منظور به حدا،ر رساندن تطبیق پذیری در کل یک شرکت دقیقاً به همین دلیل است که غول های تولیدی مانند BMW به دنبال تولید پیشرفته هستند، زیرا نیاز به لاغرتر شدن در عصری تشدید می شود که رشد کالایی به طور فزاینده کمیاب است. هرچه کل اقتصاد در این مسیر حرکت کند، پتانسیل بیشتری برای سازمان هایی مانند BMW وجود خواهد داشت که بیشتر و بیشتر در حوزه های جدید منشعب شوند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307466/bmw-3d-prints-custom-،e-plates-for-german-bobsleigh-team/

کلودیا راکل، از پروژه‌های ساخت افزودنی و صلاحیت‌سازی BMW Group، در بی،ه‌ای درباره چاپ سه‌بعدی صفحات سنبله سفارشی‌شده توسط گروه BMW برای آلم، Bobsleigh، گفت: «ما از چاپ سه‌بعدی برای ساخت قطعات برای نمونه‌های اولیه استفاده کرده‌ایم. و همچنین برای تولید سریال برای بیش از 30 سال. مزایای عمده پرینت سه بعدی صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین انعطاف پذیری بالا است. این به ما امکان می دهد تا به سرعت انواع مختلف را تولید، آزمایش و بهینه سازی کنیم. رنه اسپیس، سرمربی باب سوله آلم، گفت: ما در جام جه، صفحات اسپیک را آزمایش کردیم و بازخوردهای مثبت زیادی از ورزشکاران دریافت کردیم. با این وجود، هنوز هم چند تغییر اینجا و آنجا ضروری است، اما ما انتظار داریم حدا،ر تا بازی‌های المپیک زمست، 2026 کفش‌های من،ی برای رقابت داشته باشیم.»