پیش بینی های سال نو: کارل سیز، زائکیو

توجه: این پیش‌بینی از یک مقاله ویژه بریفینگ در شماره جدید پرینت‌ویک گرفته شده است که شامل بینش‌هایی از تامین‌کنندگان صنعت می‌شود، بنابراین از الگوی سؤالی مشابه سایر پیش‌بینی‌ها پیروی نمی‌کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/new-year-predictions-karl-ciz-zaikio


کارل سیز، مدیر شریک Zaikio، نسبت به آب‌های خشن پیش‌رو در سال 2023 محتاط است، اما معتقد است که تامین‌کنندگان صنعت می‌توانند به پایداری چاپ خوب کشتی کمک کنند.

چالش‌های متعدد اقتصادی، سیاسی و زنجیره تامین که در سال 2022 بر شما و مشتریانتان تسلط داشته است، چگونه بر شما و مشتریانتان تأثیر گذاشته است و چگونه باید واکنش نشان دهید؟
ما در نزدیکی کشتی های تدارکاتی حرکت کرده ایم که بسیاری از آنها شرکای ما هستند. ما امواج عظیمی را دیده‌ایم، قیمت‌ها افزایش یافته، در دسترس بودن کاهش یافته است، دریای تغییرات به‌طور غیرقابل پیش‌بینی متلاطم است.

انتظار دارید روندهای اصلی، تحولات کلیدی صنعت و بزرگترین فرصت ها برای چاپگرها در سال 2023 چیست؟
چشم انداز طوف، و تا حدودی غیرقابل پیش بینی است، اما با عبور از فشار، ثبات و شرایط مساعد باز خواهد گشت. ما فقط باید به سوار شدن بر موج ادامه دهیم و مطمئن باشیم که هیچ طوف، برای همیشه ادامه ندارد.

به نظر شما روندهای اصلی و تحولات کلیدی صنعت در سال 2022 چه بود؟
یک روند برای طوفان های غیرقابل پیش بینی وجود داشت، بسیاری از ناخداها مجبور بودند کشتی های خود را ثابت کنند. به نظر می رسد همه ما در همان آب های ناپایدار حرکت می کنیم.

روابط شما با مشتریان و انتظارات آنها از شما به ،وان یک تامین کننده در 12 ماه گذشته چگونه تغییر کرده است؟
ما راهی برای شناور ماندن با نوآوری و دریچه گاز کامل دیده ایم. درگیر ، موتور کارآفرینی، با گسترش و بهبود خطوط تولید و خدمات، از موانع دور نگه دارید. کشتی خوب «Print» با چالش‌هایی روبرو بوده است، اما هیچ چالشی هنوز خیلی بزرگ نبوده است. بسیار شبیه مجموعه ای از چالش های مش، است.

چگونه تأمین‌کنندگان می‌توانند برای ارتقای اثربخشی چاپ در جامعه تجاری گسترده‌تر انجام دهند؟
با ترویج رویکرد ،یبی برای همه ارتباطات. در شرایط مه آلود شما می خواهید از رادار یا یک مراقب استفاده کنید، نه فقط از بوق.

چگونه تأمین‌کنندگان می‌توانند به چاپگرها کمک کنند تا چالش‌ها و فرصت‌ها را در سال 2023 استفاده کنند؟
ما همه تامین کنندگان را تشویق می کنیم که تا حد امکان در مورد داده ها دقیق باشند. وقتی دسترسی به داده‌ها آسان و به‌روز باشد، همه سود می‌برند – این کار مح،ه، برنامه‌ریزی، ،ید را آسان‌تر می‌کند و هم برای تامین‌کننده و هم برای مشتری خوب است – همه چیز را ساده‌تر می‌کند.