یک سال در جریان برای بازاریابان


فلش ها به شکل مارپیچ

سال 2022 چه سالی در نوسان و عدم قطعیت بوده است.

کووید کاهش یافته است و زندگی به حالت عادی بازگشته است، اما موارد ابتلا طی دو هفته گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

آمریکایی‌ها مثل همیشه دچار تفرقه شده‌اند و احزاب سیاسی اصلی همچنان نگرش همه را برنده می‌کنند. اما برخی نشانه ها وجود دارد که نشان می دهد مسیرها در حال شکل گیری در افراط هستند.

بخش فناوری هزاران کارگر را ا،اج می کند، اما حقوق و دستمزد 261000 افزایش یافت در ماه اکتبر

به نظر می‌رسد که رکود در تمام سال نزدیک است، با این حال تولید ناخالص داخلی 2.6 درصد افزایش یافت در ماه اکتبر

اینکه ما چگونه دنیایی را که امروز در آن زندگی می کنیم ببینیم بستگی به این دارد که چگونه به چیزها نگاه کنیم. آنچه ما را تحت تاثیر قرار می دهد این است که چگونه جریان و محیط بیرونی را تجربه می کنیم، همراه با موفقیت های شخصی و چالش هایی که ما و عزیزانمان با آنها روبرو هستیم.

استفاده از هوش مصنوعی در حال افزایش است

زندگی ما به طور مداوم توسط پیشرفت های تکنولوژی تغییر می کند، خواه هوش مصنوعی، ماشین های الکتریکی یا پیشرفت در فناوری های پزشکی باشد. حتی چگونگی برآورده شدن اساسی ترین نیازهای ما نیز در جریان است. شهرستان سن دیگو 10 درصد آب آشامیدنی خود را تامین می کند نمک زدایی آب اقیانوس.

بازاریابان شاهد افزایش استفاده از هوش مصنوعی (AI) بوده اند. برای سال‌های متمادی، تجربیات دیجیتالی ما با یادگیری ماشینی بهبود یافته است، چه نتایج جستجویی که در Google می‌بینیم و چه تصحیح خودکار اغلب آزاردهنده هنگام ارسال پیامک یا تایپ روی صفحه‌کلید. شرکت ها دوست دارند هوشمندسازی کنید و Finalytics.ai در حال ارائه فناوری هستند که به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد هنگام بازدید از وب‌سایت‌ها، حتی اگر اولین باری است که از آن بازدید می‌کنیم، تجربیات فردی را برای ما فراهم کنند.

هوش مصنوعی به طور فزاینده ای برای نوشتن استفاده می شود. استفاده از هوش مصنوعی از تصحیح خودکار، به پیشنهاد ،اوین مقاله و ایجاد خطوط کلی گسترش یافته است. امروزه کل پست های وبلاگ با استفاده از هوش مصنوعی نوشته می شود.

سال 2022 همچنین شاهد راه اندازی ابزارهای هنری متعدد تولید شده توسط هوش مصنوعی بود. اگرچه در حال حاضر بیشتر تجربی است تا عملی، اما با بهبود الگوریتم های هوش مصنوعی توسعه دهندگان نرم افزار به سرعت تغییر خواهد کرد.

در مورد جایی که می‌رویم چه کنیم

تغییرات و عدم قطعیت هایی که در سال 2022 تجربه کرده ایم احتمالاً در سال آینده و پس از آن نیز ادامه خواهند داشت. بر اساس آنچه در این سال اتفاق افتاده است، تعیین اینکه اقتصاد در سال 2023 به کجا می رود، دشوار است.

اما به ،وان رهبران ،ب و کار، باید پیش بینی کنید و فعالیت ها و سرمایه گذاری های فعلی را بر اساس آنچه انتظار دارید برنامه ریزی کنید. عدم قطعیت ها ممکن است باعث شود که کاری انجام ندهید، هیچ تغییری ایجاد نکنید و منتظر بم،د و ببینید. اما برای حرکت رو به جلو باید تغییراتی ایجاد کنید و ریسک قابل قبولی را متحمل شوید.

برنامه ریزی در زمان های نامشخص دشوار است. اما ما زمان را نامطمئن می د،م زیرا به تاریخ اخیر نگاه می کنیم. مهم نیست که سال گذشته چقدر پرتلاطم یا روان بوده است، ما هرگز نمی‌تو،م روندها را پیش‌بینی کنیم و بد،م که سال آینده چه خواهد شد.

پیش بینی کنید، برنامه ریزی کنید و تغییراتی ایجاد کنید. اما پیش‌بینی‌های دیگری نیز انجام دهید و تأثیری که در صورت به ثمر رسیدن آن‌ها روی ،ب‌وکارتان خواهند داشت را ارزیابی کنید. برنامه های جایگزینی تهیه کنید که به پیش بینی های مختلف پاسخ دهد. کلید تطبیق پذیر بودن این است که منابع مالی کافی را ذخیره کنید تا بتو،د برنامه های احتمالی را که قبلا ایجاد کرده اید اجرا کنید.

همه پست های تاد را ببینید اینجا


مرکز رسانه tod_cordill_print

تاد کوردیل در صنایع مختلفی از جمله نرم افزار، تولید، چاپ و تجارت الکترونیک کار کرده است. او در حال حاضر به شرکت های B2B کمک می کند تا کانال های بازاریابی دیجیتال را در فروش و تلاش های بازاریابی موجود ادغام کنند ،یب دیدگاه P&L خود با ساختار حل مسئله مهندسی. تماس بگیرید و یاد بگیرید چگونه استراتژی های مدرن می تواند به شما کمک کند تا به طور موثر رشد ،ب و کار را هدایت کنید. ارتباط با تاد: @todcordill در توییتر و در لینکدین

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/2022-a-year-in-flux-for-marketers/