بسته بندی 2022 بسته بندی


یک خط قالب بسته بندی در پس زمینه سفیدباورش سخت است که سال تقریباً تمام شده است! در اینجا خلاصه‌ای سریع از موضوعات بسته‌بندی هیجان‌انگیز تحت پوشش امسال است.

به طور کلی، چندین موضوع بسته بندی جالب در سال 2022 پوشش داده شد.

مجموعه وبلاگ سال را با موضوع بسته بندی فست فود آغاز کرد. ماهیت صنعت فست فود بر روی بسته بندی تمرکز می کند. همه انواع ،، از جمله بسته بندی، توجه را به پایداری جلب می کند. با کمال تعجب، تاریخچه بسته بندی مواد غذایی به موازات ابتکارات پایدار است. از آنجایی که بیشتر اقلامی که از رستوران های فست فود خارج می شوند باید دور ریخته شوند، مدیریت جریان ، به روش های نوآورانه ضروری است. طوفان ، کامل با ،یبی از ناتو، در ارسال ضایعات جامد به خارج از کشور برای پردازش و افزایش مواد بسته بندی که مستقیماً به دست مصرف کنندگان می رسد در طول همه گیری ایجاد شد.

فوربس سال 2021 را سال بسته تلقی کرد و منصفانه است که بگوییم موضوع سال 2022 بسته بندی دیجیتالی چاپ شده بود که با سفارشی سازی و بهینه سازی هدایت می شد. تمرکز وبلاگ‌های بسته‌بندی در سال 2022 حول محور تقاطع چاپ و بسته‌بندی، با تأکید ویژه بر تأثیر چاپ دیجیتال بر روند بسته‌بندی بود.

بهترین راه برای شروع و پایه گذاری مجموعه وبلاگ امسال این بود که به ابتدا برگردیم و به تاریخچه و پیشرفت چاپ بپردازیم. تاریخچه چاپ داستان بسیار خوبی در مورد پویایی و نوآوری این صنعت می گوید.

هنگامی که پایه و اساس در وبلاگ تاریخ گذاشته شد، زمان آن فرا رسید که به بخش بسیار محبوب بسته بندی، بسته بندی نوشیدنی نگاه کنیم. استفاده از بسته بندی دیجیتال برای این بخش مهم است. توانایی سفارشی ، بسته بندی کلید برندسازی و بازاریابی در بازار نوشیدنی است. استفاده از این فناوری به کارخانه‌های آبجوسازی صنایع دستی این امکان را داد که با قیمت من، در دسته‌های کوچک بسته‌بندی خوبی داشته باشند، در حالی که مارک‌های بزرگتر کمپین‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی شده را راه‌اندازی ،د و توانستند به طور موثر ضایعات را در عملیات بسته‌بندی خود کاهش دهند.

تأثیرات این بیماری همه گیر همچنان ادامه داشت و با کمبود کاغذ به صنعت ضربه سختی زد. این کمبودها صنعت را بیشتر به سمت فناوری دیجیتال سوق داد، زیرا آنها توانستند سفارشات JIT را در مقابل چاپ مقادیر بیشتر ساده، چاپ و بسته بندی کنند.

2022 بدون پوشش بسته بندی پایدار چیست؟ وبلاگ‌های قبلی به تولید ،، تأثیر ،‌های بسته‌بندی در طول همه‌گیری، و بهبود کارایی با چاپ دیجیتال پرداختند. این وبلاگ ها به خوبی به موضوع پایداری تعلق داشتند. بسیاری از شرکت ها در سال 2022 تجزیه و تحلیل چرخه زندگی (LCAs) را برای توسعه کارت امتیازی پایداری قوی آغاز ،د. توانایی چاپ بر اساس تقاضا نیاز به حداقل مقدار سفارش را کاهش داد. چاپ دیجیتال توانایی استفاده از جوهرهای دوستدار زمین و مواد جدید را افزایش داد، کنترل بیشتری بر استفاده از انرژی داد و بر نیاز به کاهش مواد و آزمایش مفاهیم بسته جدید با ریسک کمتر تأکید کرد. سایر اثرات مثبت پایداری عبارتند از کاهش مصرف سوخت برای حمل و نقل، فضای کمتر مورد نیاز برای انبارداری، و به حداقل رساندن ذخیره سازی مواد، صفحات و قالب ها. در نهایت، ردپای کربن را می توان کاهش داد. این مقدار را می‌توان در مح،ات و معیارهای LCA برای کارت‌های امتیاز پایداری مربوط به انتشار، مواد خام، ، و انرژی تعیین کرد.

مشاهده سطح آگاهی و اقدام در راستای پایداری در چاپ و بسته‌بندی قابل توجه است، با این حال، تاریخ نشان داده است که یکی از راه‌های متوقف ، یک ابتکار، داشتن ابتکاری بدون وضوح است. این به طور کلی درست است، حتی ممکن است اصطلاح “طعم ماه” را بشنوید.

یک موضوع رایج، صرف نظر از اینکه آن را دوستدار محیط زیست، سبز یا پایدار نامیدند، این واقعیت است که قو،ن دائما اضافه یا تغییر می کنند. این باعث سردرگمی می شود، بنابراین وقتی وبلاگ موضوع بسته بندی تزئین شده را پوشش می داد، ایجاد نمودار مرجع برای ارائه راهنمای برنامه ریزی و طراحی بسته بندی پایدار من، به نظر می رسید. هدف نمودار تعیین یک امتیاز پایه برای انواع فرآیندها، بسترها و گزینه های بازیابی بود. امتیاز بر اساس سطح فعلی پایداری داده شد. نمودار یک راهنما و پویا بود. همانطور که LCA بالغ می شود، تکنولوژی برای مواد پیشرفت می کند، و پردازش مواد پیچیده تر می شود، تعداد گزینه ها به احتمال زیاد به طور تصاعدی افزایش می یابد، اما تعریف پایداری با گذشت زمان واضح تر می شود.

سرانجام، وبلاگ به م،ای واقعی کلمه در سپتامبر تغییر کرد، زیرا من در نشست بسته بندی خودرو شرکت کردم. حتی اگر چاپ تمرکز اصلی بسته بندی خودرو نیست، من فکر کردم که پوشش این رویداد مهم است. این صنعت بسیار متفاوت از صنعت چاپ است زیرا چاپ عملکردی را برای انتقال اطلاعات و ارائه مدیریت بصری انجام می دهد، که تضاد کاملی با دنیای طرح های جذاب، رنگ ها و ویژگی های بصری نوآورانه دارد.

این شامل سال 2022 می شود، به من اطلاع دهید که کدام وبلاگ ها در سال 2022 بیشتر مورد توجه شما قرار گرفتند، شنیدن نظرات خوانندگان همیشه عالی است!

##

همه پست‌های کامیل را اینجا ببینید.


Camille Corr Chism_Print Media Centr_Aut،rکامیل کور شیسمCPPL Fellow، دارای سابقه متنوعی در مهندسی بسته بندی، طراحی، زنجیره تامین، مدیریت پروژه و معرفی محصولات جدید است. تجربه او شامل صنایع مختلفی از جمله غذا، تجارت الکترونیک، فناوری، توزیع، داروسازی، صنعتی و خودروسازی است. کامیل با دریافت مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی در بسته بندی، کمربند سیاه شش سیگما (2019) و گواهینامه مادام العمر به ،وان یک متخصص بسته بندی خبره در سال 2006 به دست آورد. او در سال 2014 به کالج یاران IoPP راه یافت.

کامیل صاحب بسته بندی و مشاوره نیل. او فردی است که برای تمام محصولات بسته بندی و نیازهای طراحی بسته بندی شما مراجعه می کند. با او ارتباط برقرار کنید لینکدین، صفحه شرکت لینکدین، توییتر @indigopkgو اینستاگرام @indigopkg

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/2022-packaging-wrap-up/