بازاریابی دیجیتال برای چاپگرها در سال 2022: سالی به یاد ماندنی


یک تصویر آبی که چشم انداز بازاریابی دیجیتال را نشان می دهد

برای بسیاری از چاپگرها، بازاریابی دیجیتال در سال 2022 مانند یک ریکشا سواری در یک جاده سنگ فرش شده بود. سریع، پر از دست انداز، سرگرم کننده، ترسناک، با ارزش، دردناک، جالب، و هیجان انگیز.

اوضاع در چند ماه اول سال به سرعت پیش رفت که بیشتر به دلیل افزایش اقتصاد کلان پس از همه گیری بود. مصرف کنندگان و شرکت ها در مورد بازگشت به حالت عادی هیجان زده بودند، زیرا همه گیر کم رنگ شد. با از سرگیری نمایشگاه ها، کنفرانس ها و جلسات شرکت، تقاضا برای چاپ با فرمت بزرگ شتاب گرفت. با بازگشت افراد بیشتری به دفتر، نامه مستقیم برگشت. نرخ پایین بیکاری، اعتماد مصرف‌کننده بالا و نرخ بهره پایین باعث افزایش هزینه‌های شرکت‌ها شد. با این حال، به موازات آن، ما یک بازار سهام در حال سقوط، تورم سرسام آور، افزایش نرخ بهره، تداوم مزاحمت های زنجیره تامین و بحران های ژئوپلیتیک بی شماری داشتیم.

دیجیتال مارکتینگ در دنیای وحشی به اشتراک گذاشته شده است. در اینجا چند نکته برجسته و کم نور آورده شده است.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان دیجیتال مجبور بودند به چرخش طول، خود ادامه دهند، زیرا آنها یاد گرفتند که در مورد تغییر ویژگی حریم خصوصی iOS 2021 کار کنند. هدف قرار دادن کاربران الکترونیکی بر اساس جمعیت شناسی، علایق و رفتار آنها برای بازاریابان چالش برانگیزتر شد. برخی از تبلیغ‌کنندگان هزینه‌های خود را به سمت تبلیغات چاپی قابل ردیابی و اندازه‌گیری، به‌ویژه پست مستقیم تغییر دادند. با این حال، این یک تغییر ،زه‌ای نبود، زیرا تقاضا برای تبلیغات PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) به سیر صعودی سریع خود ادامه داد.

تبلیغات فیس بوک و تبلیغات گوگل بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در بین هر کانال دیجیتال پولی نشان دادند، علیرغم افزایش نرخ تبلیغات. میانگین هزینه گوگل برای جستجوی کلمه کلیدی “چاپ تجاری” به بیش از 8.00 دلار در هر کلیک افزایش یافت. چاپگرها باید در نظر می گرفتند که چه تعداد بازدیدکننده 8 دلاری به صفحه فرودشان نیاز دارد تا به مشتریان پولی تبدیل شوند. با نرخ تبدیل 0.5٪، این عدد می تواند هزینه جذب مشتری 1600 دلار باشد. آخ.

در سال 2022، البته، داستان توییتر وجود دارد. نتیجه تحولات ایلان ماسک هنوز مشخص نیست، اما روند در حال حاضر خوب نیست. در هفته پس از ،ید ماسک، بیش از 1.3 میلیون کاربر این پلتفرم را ، ،د. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان بزرگ نیز در میان آشفتگی و تغییر سیاست‌ها فرار کرده‌اند.

Tiktok به روند صعودی خود ادامه می دهد. پلتفرم ویدیوی اجتماعی گزارش می دهد که بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که بیش از 140 میلیون آن تنها در ایالات متحده است. بازاریابان B2B به طور کلی، و چاپگرها به طور خاص، تاکنون نتوانسته اند یک استراتژی موثر TikTok را بپذیرند. جمعیت شناسی بسیار جوان است، اما بازاریابان باهوش نیز به یاد دارند که این مورد در اینستاگرام چند سال پیش بود. آن پلتفرم ع، موبایل اکنون یکی از رقبای اصلی برای هزینه های بازاریابی B2B در سال 2022 و پس از آن است.

به طور کلی، چاپگرهای بیشتری در سال 2022 متوجه می شوند که بازاریابی دیجیتال شریک سالمی برای بازاریابی چاپی است. چاپگرهای هوشمند می دانند که چاپ به علاوه دیجیتال زم، که یک استراتژی بازاریابی منسجم، یک پیشنهاد متقاعد کننده و یک مشتری کاملاً درک شده وجود دارد، یک تن، طبیعی است.

در سال 2022، چاپگرهای تجاری بیشتری برای اولین بار استراتژی های جامع SEO مبتنی بر محتوا را اتخاذ ،د. آنها در حال یادگیری همان چیزی هستند که اولین پذیرندگان بازاریابی ورودی یک دهه پیش آموخته اند: سئو زمان و تلاش می خواهد، اما می تواند بازگشت سرمایه بسیار بالا و پایداری داشته باشد.

در پایان، ا،ر چاپگرها متوجه می شوند که هیچ استراتژی بازاریابی دیجیتال واحدی وجود ندارد که برای همه ی،ان عمل کند. آنها می دانند که بازاریابی باید با ارائه دهنده، مشتری هدف و شرایط بازار سفارشی شود.

وقتی به سال 2023 می رویم، همه ما نسبت به آزمایش ها و آموخته های 2022 عاقل تر هستیم، اما بازی همچنان به تغییر ادامه خواهد داد. پلتفرم های بازاریابی دیجیتال جدید، فناوری های جدید و برنامه های کاربردی جدید معرفی خواهند شد. برندهای آینده و ارائه دهندگان خدمات چاپ راه های موثری برای ادغام ارزش قدیمی چاپ در این فرصت های جدید پیدا خواهند کرد. همانطور که ما کشف می کنیم و یاد می گیریم که چگونه در سال 2023 و بعد از آن مسیرهای جدیدی را دنبال کنیم، می تو،م خود را برای یک سواری ریکشا جدید سرگرم کننده و جذاب آماده کنیم.

##

پست ماه گذشته دیوید را بخو،د:

تمام پست های دیوید را اینجا بخو،د.


دیوید مورفی Nvent نویسنده بازاریابی در Print Media Centrدیوید مورفی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است Nvent Marketing، یک آژانس بازاریابی متخصص در بازاریابی دیجیتال برای صنعت چاپ. دیوید بیش از 30 سال تجربه در صنعت گرافیک و چاپ اسناد دارد. او به‌،وان عضو هیئت‌مدیره و مشاور سازمان‌ها و انجمن‌های چاپی از جمله مشارکت چاپ سبز پایدار (SGP)، صنایع چاپ آمریکا (PIA)، انجمن فناوری‌های چاپ (APTECH)، و بنیاد بورسیه اسناد الکترونیکی (EDSF) خدمت کرده است. دیوید نیز جایزه دریافت کرد جایزه Idealliance Soderstrom Society برای رهبری صنعت چاپ می توان با دیوید در [email protected] تماس گرفت.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/di،al-marketing-for-printers-in-2022-a-year-to-remember/