کوموری ساتون بازنشسته می شود | هفته چاپ

ساتون در مورد حرفه متنوع خود گفت: “این کار را جالب و سرگرم کننده نگه داشته است – همیشه یک چالش جدید وجود داشته است.

«وقتی به نمایش‌های Drupa و Ipex در اوا، دهه 1990 و اوایل دهه 2000 نگاه می‌کنم – خدای من حضور! دروپا بعدی یک آزمایش جالب برای بازار خواهد بود.

ساتون با تیم کوموری اروپا در تاسیسات خود در اوترخت

ساتون در پایان ماه بازنشسته می شود. او گفت که پس از رفت و آمد به هلند به صورت هفتگی، مشتاقانه منتظر است تا زمان بیشتری برای علاقه‌های ورزشی‌اش به فوتبال و کریکت داشته باشد، و به ط،ه گفت که چیزی که او از دست نمی‌دهد این است که ساعت 3 صبح دوشنبه صبح شروع می‌شود.

کوموری ساتن را به دلیل رویکرد تحلیلی و عمل گرایانه همراه با زیرکی مدیریت فروش و تجارت تحسین کرد.


نیل ساتون پس از حدود 30 سال فعالیت در کوموری در پایان این ماه بازنشسته خواهد شد و جایزه یک عمر دستاورد را به ،وان بخشی از ا،اج خود دریافت کرده است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/komori-s-sutton-to-retire

او گفت که مفت، است که کوموری توانسته خود را دوباره اختراع کند و راه حل های جدیدی فراتر از پرس های لیتو اضافه کند، از جمله تج،ات پس از پرس، مواد مصرفی و لوازم، و پرس های دیجیتال.

ساتن گفت هفته چاپ او از دریافت جایزه یک عمر دستاورد که توسط مدیران کوموری، کن سا،ا (رئیس جمهور سابق کوموری اروپا و اکنون رئیس گروه فروش خارج از کشور آن) و رئیس فعلی کوموری اروپا، ایجی کاجیتا، اهدا شد، “بسیار متعجب و متواضع و بسیار ،سند” بود.

استیو ترنر، مدیر عامل کوموری بریت،ا نیز به همکار دیرینه خود ادای احترام کرد و گفت: «نیل را حدود 20 سال است که می شناسم. او یک رئیس، مربی و دوست درجه یک بوده و سهم بزرگی در موفقیت کوموری هم در بریت،ا و هم در سراسر منطقه اروپا داشته است.

نقش او به طور مستقیم جایگزین نخواهد شد. در عوض، دو مدیر موجود نقش خود را گسترش خواهند داد: او،یش سوس مدیر ارشد تجاری می شود، در حالی که ریچارد گیلبرتسون با پیوستن هر دو به هیئت مدیره در کنار Erik Achterkamp و Kajita، مدیر ارشد امور تجاری می شود.

ساتون در سال 1996 به ،وان مدیر فروش منطقه ج،ی به تولید کننده مطبوعات ژاپنی پیوست.

این شرکت “در فهرست دستاوردهای متعدد نیل برای مرکز مرکزی اروپا، تمرکز و تقویت استراتژی فروش اروپا، امکانات فنی، آموزشی و نمایشی است – همه برای اطمینان از اینکه توزیع کنندگان و شرکت های تابعه اکنون از سبد محصولات رو به رشد شرکت سرمایه گذاری می کنند.” گفت.

ما خیلی دلتنگ او خواهیم بود و برای او آرزوی بازنشستگی طول، و شاد داریم.

حرفه ساتون دوره ای از تغییرات تکنولوژیکی عظیم در چاپ و همچنین رویدادهای بزرگ جه، و آشفتگی های اقتصادی را در برگرفته است که بر صنعت از جمله بحران مالی و همه گیری تأثیر گذاشته است.

مسئولیت‌های او به طور پیوسته افزایش یافت، از جمله فروش هدینگ برای بریت،ا، ایرلند و آفریقای ج،ی.

در سال 2004، زم، که مارتین ریکاردز، رئیس قبلی فعلی، به یک نقش اروپایی رفت، مدیر عامل بریت،ا شد، و سپس زم، که ریکاردز در سال 2018 بازنشسته شد، ساتون مدیر عامل ،ب و کار اروپایی کوموری شد.