چاپ سفارشی: سه عملیات تکمیل مجسمه سازی

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

بنابراین چاپگر خود را در مراحل اولیه طراحی مشارکت دهید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی شما در سطح فیزیکی و همچنین زیبایی شناسی کار خواهد کرد.

بعلاوه، اگر قالب ها به خصوص عمیق هستند، ممکن است لازم باشد برای جلوگیری از برش بر روی کاغذ، آنها را اریب (در چند لایه تکان داده شوند)، و این می تواند ناحیه تصویر نقش برجسته/برجستگی را کوچکتر از آنچه هست نشان دهد.

برش قالب بر روی لترپرس انجام می شود. ی،ی بر خلاف چاپ افست که به یک خاصیت شیمیایی بستگی دارد: اختلاط ناپذیری روغن و آب، یک فرآیند مهر زنی فیزیکی است. (جوهر روغنی و آب با هم مخلوط نمی شوند.)

همچنین با استفاده از یک قالب ف،ی (در این مورد یک قالب دو ،متی)، می تو،د از یک لترپرس برای بالا یا پایین آوردن تصویر در بالا یا پایین بقیه ورق چاپ (تا حدود 1/8 اینچ) استفاده کنید. این کار را بعد از مولفه چاپ سفارشی کار انجام می دهید. در غیر این صورت فشار دستگاه چاپ افست تصویر حجاری شده را ،د می کند.

بسیاری از این فرآیندها از مرحله چاپ پیروی می کنند و بنابراین به ،وان عملیات پس از چاپ یا عملیات تکمیلی نامیده می شوند. به بیان دقیق، حتی تا ، و کوتاه ، پشته ورق های پرس پس از خشک شدن جوهر در این دسته قرار می گیرد، اما امروز ما بر روی سه تکنیک پس از چاپ تمرکز خواهیم کرد که به یک محصول چاپی ابعاد می بخشد: برش قالب، برجسته ،/برداشتن، و مهر زنی فویل

در حکاکی و برجسته کاری، یک ،مت از قالب دو ،متی طرح را به داخل الیاف کاغذ فشار می دهد، در حالی که ،مت دیگر قالب این اثر را دریافت می کند و به کاغذ اجازه می دهد مطابق با تصویر به جلو یا عقب برود. این کار با گرما و همچنین فشار انجام می شود تا کاغذ به راحتی تراشیده شود و همچنین سطح صافی را به ،مت برجسته یا برجسته اضافه می کند.

قالب های برجسته و برجستگی (نقوش برجسته، تصویر را بالاتر از بقیه کاغذ بالا می برد، در حالی که برش دادن تصویر را پایین می آورد) می تواند کاملاً پیچیده باشد، و لبه های ،مت های مختلف قالب حتی می تواند در سطوح مختلف عمق باشد. با این حال، اگر خطوط خیلی ریز باشند، ممکن است کاغذ را برش دهند (ی،ی هدف این است که کاغذ را بدون برش شکل دهید).

سپس این قالب گرم شده و روی یک رول فویل نازک فشار داده می شود و حرارت و فشار فویل را به زیرلایه می ،باند. تار و پود جلد کتاب در واقع این فرآیند را به راحتی می پذیرد. در مورد گواهی هایی که مهر و موم های فویل برجسته دارند، گواهی نامه های مهر فویل می توانند همانطور که در بالا توضیح داده شد برجسته شوند.

مانند برش قالب، حک ،/برداشتن به زمان بیشتری نیاز دارد (قطعه ها توسط چاپگر شما قرارداد فرعی انجام می شود) و به هزینه فرآیند چاپ سفارشی می افزاید.

مهمتر از همه، چاپ تجاری یک وسیله لمسی است. هنگامی که یک کتاب چاپی ۲۵۶ صفحه‌ای با صحافی کامل را با صفحه‌های فرانسوی با همان کتابی که به‌،وان فایل در یک کتاب‌خوان الکترونیکی ارائه شده است، به‌ویژه متوجه این موضوع می‌شوید. کتاب چاپی سنگینی دارد. کاغذهای متن و جلد حسی خشن یا صاف دارند. و معمولاً یک رایحه مرتبط با یک محصول کاغذی چاپ شده وجود دارد.

برجسته ، / برجسته ،

یک لترپرس یک فرآیند چاپ فیزیکی و برجسته را انجام می دهد (نواحی تصویر بالاتر از مناطق غیر تصویری قرار می گیرند). در مورد برش قالب، قو،ن ف،ی انعطاف‌پذیر به شکل مورد نیاز خم می‌شوند (مثلاً مربعی که باید از جلد جلوی یک پوشه ارائه بریده شود). این قو،ن در یک پایه چوبی تنظیم می شوند که لبه قو،ن برش بالاتر از هر چیز دیگری قرار دارد. هنگامی که لترپرس با کاغذ جلد ارائه کار می کند، قو،ن قالب کاغذ را ،د می کند. سپس ضایعات (بخشی که باید برداشته شود) می تواند توسط اپراتور پرس دور ریخته شود.

فویل مهر زنی

مرگ همیشه یک هزینه اضافی است. در تجربه من آنها اغلب بین 250 تا 500 دلار قیمت دارند. گفته می‌شود، هر بار که کاری را با استفاده از همان قالب مجدداً چاپ می‌کنید، از قبل آن را در دسترس دارید و نیازی به پرداخت هزینه برای قالب جدید ندارید. شما فقط باید هزینه فرآیند دایکات را بپردازید. علاوه بر این، برای قالب‌های استانداردی که ممکن است بسیاری از مشتریان از آن استفاده کنند، ممکن است چاپگر شما از قبل آن‌ها را در دسترس داشته باشد، بنابراین ممکن است نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید و منتظر چاپ جدید باشید.

به راحتی می توان فراموش کرد که چاپ تجاری فراتر از یک فرآیند قرار دادن جوهر یا تونر بر روی کاغذ است، و از دست دادن تمامی عملیات دیگری که به موفقیت کلی یک کار چاپ سفارشی کمک می کند، می باشد.

چاپ آن، متنی درباره فناوری چاپ تجاری توسط مارک بیچ و اریک کنلی، اشاره می کند که اگر فویل روی جوهرهای حاوی سیلی، یا موم یا حتی روی کاغذ پوشش داده شده استفاده شود، می تواند تاول بزند. علاوه بر این، استفاده از فویل در یک منطقه بسیار بزرگ (بیش از هشت اینچ مربع) نیز ممکن است باعث ایجاد تاول شود.

مهر و موم فویل برای ارائه متن روی کاغذ تیره عالی است، به ،وان مثال دعوت نامه با حروف سفید در پس زمینه سیاه. از آنجایی که جوهرهای افست شفاف هستند، برای ایجاد یک تصویر کاملاً مات دو یا سه بار با جوهر لازم است، در حالی که فویل از قبل مات است، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک عبور از پرس است.

مسلماً مانند برش قالب و منبت/برگ‌زدایی، مهر زنی فویل مست،م هزینه و زمان لازم برای برش (شیمیایی یا دستی) قالب ف،ی است.

(فرآیند مشابهی را می توان برای امتیاز دهی انجام داد، که عبارت است از چین دادن کاغذ چاپ سفارشی ضخیم برای تا ، صاف و یکنواخت. همچنین می توان برای سوراخ ،، که از یک قانون ف،ی برای سوراخ ، ردیفی از سوراخ های ریز در چاپ تجاری استفاده می کند، انجام داد. در حالی که این کارها بر روی لترپرس نیز انجام می شود، در برخی موارد می توان آنها را بر روی پرس افست انجام داد و قو،ن سوراخکاری ف،ی یا سوراخکاری به سیلندر قالب گیری پرس افست متصل است. متأسفانه، این در نهایت پتو ،تیکی روی آن واحد خاص پرس افست را از بین می برد.)

علاوه بر این، طیف وسیع‌تری از انتخاب فویل‌ها نسبت به آنچه فکر می‌کنید دارید، از جمله فویل‌های ف،ی، پاستلی، طرح‌ها، و حتی فویل‌ها و فویل‌های شفاف که با پس‌زمینه مطابقت دارند (مانند مشکی براق یا مات که باید به کاغذ سیاه وصل شود). بنابراین از این طریق می تو،د بین متن و پس زمینه تضاد ایجاد کنید.

برش قالب به طور گسترده در بسته بندی محصولات استفاده می شود. برای مثال، اگر یک کارتن چای کیسه‌ای را از فروشگاه مواد غذایی جدا کنید (تا جایی که تمام ،مت‌های ،بانده شده جدا شده و صاف شده باشند)، خواهید دید که از شکلی نامنظم با تعدادی فلپ تشکیل شده است. . (اگر یک پوشه جیبی ارائه را جدا کنید، همین امر صادق است.) قو،ن برش قالب ف،ی این شکل پیچیده را بیرون می کشد، که وقتی تا و ،بانده می شود یک جعبه محصول مستطیل شکل ایجاد می کند.

چنین “کاغذهای متنی” نرم (ی،ی کاغذهای بافت دار سطح بالا) مانند استوک نمدی برای برجسته ،/برجستگی خوب هستند زیرا ضخیم، بادوام و نرم هستند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا تصور قالب‌های ف،ی را بهتر از ورق پرس سخت‌تر دریافت کنند.

یکی دیگر از فرآیندهای ضربه‌ای که برای تزیین کت گرد و غبار کتاب چاپی یا حتی خود پارچه‌ای از جلد استفاده می‌شود، فویل زدن است. این همچنین برای مهر و موم های انفجار ستاره در گواهی های قدرد، خوب است. در هر صورت، یک قالب ف،ی با کمی بلندتر شدن ناحیه تصویر اثر هنری ایجاد می‌شود.

کاهش نرخ مرگ و میر


این مطلب در تاریخ یکشنبه 26 مارس 2023 ساعت 9:04 صبح منتشر شده است و در بخش پایان پس از چاپ ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/03/custom-printing-three-sculpted-fini،ng-operations/

اگر شما فقط می خواهید طرحی را بدون ثبت آن در جوهر چاپ شده قبلی یا تصاویر مهر فویل قبلی بر روی کاغذ برجسته یا برجسته کنید، به این حالت برجسته کاری کور می گویند. در این حالت افکت سه بعدی برافراشته یا پایین، طرح کامل است، بدون هیچ گونه چاپ.

در برخی موارد، می تو،د نقش برجسته را انتخاب کنید، که در آن بالا بردن یا پایین آمدن سطح کاغذ با تصویری که قبلاً مرکب شده است، ثبت می شود. این ممکن است در صورتی که در حال فویل زدن یک کار هستید نیز صدق کند. به ،وان مثال، ممکن است بخواهید یک مهر فویل و یک مهر برجسته برای نماد جایزه روی جلد گواهی یا جلد کتاب، یا حتی کلمات ،وان کتاب چاپی روی جلد کتاب ثبت کنید.

جالب اینجاست که این فرآیند می تواند برای محصولات فیزیکی مانند مداد، خودکار، قاب و موارد دیگر نیز استفاده شود.

بهترین کاغذ برای مهر فویل یا یک استوک بافت دار (یک ورق «متن» ممتاز) یا حتی یک کاغذ باند با کیفیت بالا است.

سه عملیات پس از چاپ که ذکر کردم به این ماهیت لمسی می افزایند و ابعاد قطعه چاپ شده را برجسته می کنند (که بیش از هر چیز دیگری یک شی سه بعدی است).

از طرف دیگر، چاپ آن اشاره می‌کند که این فویل‌های پ،تیکی می‌توانند کشیده شوند، که باعث می‌شود یک جفت موفقیت‌آمیز برجسته‌سازی و مهر و موم فویل انجام شود.