چاپ و بسته بندی افست چاپ عظیمی را انجام می دهد

Offset Print & Packaging یک مشتری قدیمی K&B برای ماشین های چاپ و کیت پس از چاپ است. کریس اسکالی، که به تازگی به ،وان مدیر عامل ،گ و باوئر بریت،ا انتخاب شده است، رابطه بین این دو شرکت را “همزیستی” توصیف کرد.


پس از اتمام کارهای مقدماتی گسترده از جمله برداشتن یک نیم طبقه 40 متری، نصب اولین ،گ و بائر راپیدا 145 شرکت چاپ و بسته بندی افست در حال انجام است.

Rapida 145 گزینه های خود را از نظر تولید مقرون به صرفه بسته بندی های بسیار تزئینی و در مقیاس بزرگ افزایش می دهد.

این شرکت در بسته بندی های سفارشی پیشرفته برای مشتریان در بازارهایی از جمله مواد غذایی و نوشیدنی، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و فناوری تخصص دارد. این برای مشتریان بلو چیپ از جمله Harrods، Sony، Prestat و Fortnum & Mason کار می کند.

Offset Print & Packaging بیش از 100 پرسنل را در تأسیسات 8640 متر مربعی خود استخدام می کند. این تجارت به پایان سال خود نزدیک می شود و در سال منتهی به 30 آوریل 2022، 14.3 میلیون پوند فروش داشت.


منبع: https://www.printweek.com/articles/offset-print-packaging-takes-delivery-of-huge-press

وینس بریری مدیر عامل عملیات گفت که این پروژه پیچیده بیش از دو سال برنامه ریزی داشته است.

تیم Offset Print & Packaging در کارخانه K&B در Radebeul در آلمان در مورد مطبوعات جدید آموزش دیده اند.

علاوه بر جابجایی دو دستگاه برش و چین به ،مت جدید کارخانه، ما مجبور شدیم یک نیم طبقه به طول 40 متر را برداریم و منبع برق ورودی به کارخانه را ارتقا دهیم، در کنار خاکبرداری و تقویت کف برای جا دادن. پرس جدید 167 تنی،» او توضیح داد.

“همه اینها در حالی که ،ب و کار را برای مشتریانمان عادی نگه می داریم. این گواهی بر کار تیمی عالی و ارتباطات داخلی و همچنین رابطه کاری عالی ما با ،گ و بائر است.

Bone از مطبوعات چند میلیون پوندی به ،وان یک سرمایه گذاری جدی که “اعتماد به مشتری عظیم” را القا می کند، تمجید کرد.

شرکت مستقر در کنت بیش از یک سال پیش سفارش خود را برای مطبوعات بسیار خاص تایید کرد و اولین شرکت بریت،ایی شد که نسل بعدی Rapida 145 را در این فرآیند ،یداری کرد.

از دیگر ویژگی‌های Rapida جدید می‌توان به تعویض تمام اتوماتیک صفحه، فناوری AniSleeve روی روکش‌ها برای تعویض سریع و ساده غلتکی آنیلو،، فناوری خشک‌، VariDry Blue صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کنترل رنگ حلقه بسته ErgoTronic و QualiTronic، لجستیک شمع در فیدر، و یک دستگاه پیشرفته اشاره کرد. تحویل.

او گفت: «این سرمایه‌گذاری اخیر واقعاً آنها را از نظر توانایی متمایز می‌کند، و من به تجربه می‌دانم که از همان روز اول آماده استفاده کامل از آن خواهند بود.»

پرس با ویژگی های اتوماسیون و صرفه جویی در انرژی پر است. این با هفت رنگ و دو روکش پیکربندی شده است که هر کدام می توانند هم UV و هم معمولی اجرا کنند و می توانند زیرلایه هایی تا ضخامت 1.2 میلی متر را تحمل کنند. حدا،ر اندازه ورق 106×145 سانتی متر است.

ادوارد بون، مدیر فروش شرکت آیلسفورد، گفت که مشتریان برجسته آن “همیشه به دنبال تکمیل بسته بندی بودند تا محصول خود را متمایز کنند”.