نظرسنجی چشم انداز BPIF: “شرکت ها در حال تطبیق هستند”

برای سه ماهه اول 2023، “تراز ،وجی کمی مثبت تر انتظار می رود”.

Printing Outlook نشان داد که یک سوم چاپگرها موفق به افزایش سطح ،وجی در سه ماهه چهارم شدند، در حالی که 38 درصد موفق شدند ،وجی را ثابت نگه دارند. 29 درصد دیگر کاهش در سطح تولید را گزارش ،د که منجر به تعادل 4+ در مقایسه با پیش‌بینی +3 شد.

جزئیات بیشتر و راهنمایی در مورد طرح جدید تا پایان ماه مارس منتشر خواهد شد.

این نظرسنجی نشان داد که پیش‌بینی‌ها برای سه ماهه چهارم سال 2022 تقریباً مطابق با پیش‌بینی‌ها بوده است.

چشم انداز اقتصادی گسترده تر، اعتماد صنعت را کاهش داده است. و آمار گردش مالی رو به رشد صنعت چالش ها را به گونه ای پنهان می کند که آمار مصرف کاغذ، مقوا و جوهر نشان نمی دهد.

بحران قیمت انرژی همچنین بر برنامه‌های هزینه‌های آتی تأثیر گذاشت و BPIF از شرکت‌ها خواست تا سه هدف اصلی سرمایه‌گذاری خود را برای سال آینده مشخص کنند. پاسخ های برتر عبارت بودند از: کاهش هزینه انرژی. گردش کار و اتوماسیون؛ و ابتکارات صفر خالص؛ پس از آن MIS با ارسال پستی و تکمیل در جایگاه چهارم قرار گرفت.

BPIF گزارش داد: «هفتمین سه ماهه متوالی رشد مثبت تولید بسیار خوش آمدید، اما البته حفظ آن سخت‌تر می‌شود، زیرا از کاهش شدید ناشی از کووید در سال 2020 و دوره بهبود طول،‌تر از آن فراتر می‌رویم.»

کایل جاردین، اقتصاددان BPIF، گفت که در حالی که صنعت چاپ بریت،ا “به بهبود خود ادامه می دهد”، حفظ این بهبود برای آن آسان نیست.

شرکت‌ها در حال سازگاری هستند و بسیاری هنوز به دنبال رشد هستند. گزارش کامل نشان می‌دهد که بودجه و اولویت‌های سرمایه‌گذاری برای بسیاری از شرکت‌ها در پی بحران هزینه‌های جاری مجدداً ارزیابی شده است – مشکلات در جذب نیروی کار، سرمایه‌گذاری را به سمت اتوماسیون و کارایی گردش کار متمرکز کرده است. و هزینه های بالای انرژی، صفر خالص و بهره وری انرژی را به یک هدف بسیار محبوب تبدیل کرده است.

نظرسنجی از 4 تا 23 ژانویه انجام شد. این شامل 102 شرکت با استخدام 5317 نفر و مجموع گردش مالی کمی بیش از 820 میلیون پوند بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/bpif-outlook-survey-companies-are-adapting


BPIF آ،ین نظرسنجی Printing Outlook خود را منتشر کرده است، با وجود عدم قطعیت در مورد حمایت ،ت از هزینه های انرژی، تصویر برای سه ماهه اول، علیرغم انتظارات نسبت به “تراز ،وجی کمی مثبت تر” تیره شده است.

در حالی که پاسخ دهندگان امیدوار بودند که تورم هزینه ممکن است به اوج خود رسیده باشد، عدم اطمینان در مورد حمایت کاهش یافته در طرح جدید تخفیف قبوض انرژی ،ت، این احساسات را کاهش داده است.

عواملی از جمله فشارهای طول، مدت و شدید هزینه ها، عدم اطمینان اقتصادی و بی ثباتی سیاسی “به وضوح بهبودهای قبلی را از بین برده اند” که در سه ماهه چهارم کاهش یافت و برای اولین بار در دو سال گذشته تراز منفی را برگرداند.

پیش‌بینی می‌شود رشد تولید برای 35 درصد از شرکت‌ها افزایش یابد، 41 درصد پیش‌بینی می‌کنند که می‌توانند سطح تولید را ثابت نگه دارند و 24 درصد انتظار کاهش سطح تولید را دارند.