مدیر عامل Mediahuis: روزنامه‌های روزانه ناپدید می‌شوند

زنده بودن، و این برای استرس مهم است، واقعا خوب است. در شش کشور ما تقریباً 1 میلیارد یورو درآمد داریم و 150 میلیون یورو سود عملیاتی داریم.

واضح است که اگر بخواهیم صدها هزار نفری را که کاغذ می ،ند جایگزین کنیم، باید به 200000 یا 250000 برسیم. [di،al subscribers]”

طی چند سال گذشته Mediahuis همچنین دو کارخانه چاپ را تعطیل کرده و چاپ رو،مه های خود را برون سپاری کرده است.

ماه گذشته گروه رسانه ای National World گفت که در حال انتقال به یک مدل عملیاتی «فقط دیجیتالی» است، اگرچه به نظر می رسد این روش شامل روش های جدیدی برای تولید رو،مه های فیزیکی مانند چاپ دیجیتال باشد. این گروه از روش های فعلی تولید رو،مه به دلیل نیاز به “فرایندهای صنعتی متعددی که باید سال ها پیش کنار گذاشته می شد” انتقاد کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/mediahuis-ceo-daily-papers-set-to-disappear

Vandermeersch اضافه کرد: “در Mediahuis International، در گروه، ما یک برنامه “فقط دیجیتال 2030” داریم که شرکت خود را آماده می کنیم. احتمالاً برخی از محصولات شنبه یا یکشنبه را چاپ خواهیم کرد، اما در طول هفته چاپ در سراسر اروپا ناپدید خواهد شد.

Media House Group در شش منطقه اروپایی از جمله بلژیک، هلند و ایرلند فعالیت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رو،مه چاپی آینده ای دارد، گفت: صادقانه بگویم و به ،وان مدیرعامل یک چاپخانه این را بگویم، فکر نمی کنم.

این گروه در حال آماده سازی عرضه دیجیتال خود است و قصد دارد پایگاه مش، دیجیتال خود را افزایش دهد.

در مصاحبه با پخش کننده ایرلندی RTÉپیتر واندرمیرش، مدیرعامل Mediahuis گفت که این گروه به دلیل تغییرات عظیمی که بر تجارت رو،مه تأثیر می گذارد، باید تعداد نامشخصی از تعدیل سرمقاله را انجام دهد.

این شرکت ادعا می کند که بزرگترین ناشر چاپی و دیجیتال در سراسر جزیره ایرلند است، با ،اوین خود از جمله ایرلندی مستقل و بلفاست تلگراف و همچنین مجموعه ای از رو،مه های محلی.

من این هفته به م،ای واقعی کلمه به شرکت اعلام کردم که ما این فرآیند را از هیب، شروع می کنیم [print and di،al] فقط به دیجیتال این روندی است که ممکن است ده سال طول بکشد، اما واضح است که در دهه بیست و در این دهه، بسیاری از رو،مه های چاپی ناپدید خواهند شد.

وی افزود: «این یک دارایی استراتژیک برای یک شرکت نیست که یک کارخانه چاپ داشته باشد.

ما می خواهیم خود را برای آینده، برای سه، چهار یا پنج سال آینده آماده کنیم.»


مدیر عامل گروه رو،مه Mediahuis پیش‌بینی کرده است که رو،مه‌های چاپی روزانه در یک دهه آینده در سراسر اروپا ناپدید می‌شوند.