طراحی کاتالوگ و تاثیرات آن در بازایابی و رشد فروش استودیو مانی-دی ال کاتالوگ

مخاطب می‌تواند هنگام مطالعه آن با نحوه استفاده از محصولات و یا خدمات کلی یک کاتالوگ مجموعه آشنا شود. درواقع این کتابچه لیستی از توضیحات است که با نظم خاصی نشان داده می شود. این نظم خاص برای این است که پیدا کردن هر موضوعی در آن راحت باشد.

  • کمترین اقراق را در توضیحات به کار برده باشد چراکه نباید مخاطب را به اشتباه بیندازد.
  • بهتر است از فونت های جدید و نا آشنا در طراحی کاتالوگ استفاده نشود.
  • بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری فهمیدند که تکنولوژی ابری یک روش خوب برای کاهش هزینه‌های نرم‌افزار، افزایش نوآوری محصول و افزایش پشتیبانی از مشتریانشان است.
  • به همین دلیل به مشاوره و راهنمایی در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ نیاز دارند.
  • استفاده از کاتالوگ می تواند در تبلیغات و فروش محصول بسیار مؤثر باشد.
  • طراحی و چاپ کاتالوگ ها معمولا گران تر است و به تعداد مورد نیاز چاپ می گردند.

دمای توصیه شده برای کاتالوگ چاپی معمولاً به اندازه و تعداد صفحات مربوط می شود. شما نمی خواهید کاتالوگی به مخاطب خود بدهید که آنقدر سنگین باشد که حمل و نقل آن سخت باشد. برای کاتالوگ هایی با بیش از ۲۰۰ صفحه معمولا از کاغذهای نسبتا نازک مانند ۱۲۰ گرم یا ۱۰۰ گرم یا حتی ۹۰ گرم برای کاهش هزینه و وزن نهایی کاتالوگ استفاده می شود اما برای چاپ کاتالوگ ۱۶ صفحه ای از دمای بالاتر استفاده می شود.

چه عواملی برای افزایش تاثیرگذاری کاتالوگ موثر است؟

طراحی کاتالوگ و تاثیرات آن در بازایابی و رشد فروش استودیو مانی-دی ال کاتالوگ

قیمت با توجه به نوع سندی که می‌خواهید ایجاد کنید متغیر است و شامل تنظیم سند، نگهداری تکاملی پروژه و خدمات سریع به مشتری (از طریق تلفن و ایمیل) است. شرکت‌هایی مانند Pagination به شما اجازه می‌دهند تا سندهایتان را به صورت آنلاین و کاملا شخصی و در هر زمان و مکان و بدون نیاز به نصب نرم افزار و داشتن هر گونه قابلیت خاص، بسازید. برای راه‌اندازی یک پروژه باید فقط چند نمونه داده‌ (Excel، CSV‌ و …) و نوع سندی (قالب PDF، InDesign) که می‌خواهید به طور اتوماتیک بسازید را به اشتراک بگذارید. هزینه ساخت کاتالوگهای دیجیتال در مقایسه با هزینه‌های چاپ و پخش، تقریبا صفر است. علاوه‌ بر‌ این به اشتراک‌گذاری و معرفی سندتان سریع‌تر است چون شما فقط باید آن را ر وبسایتتان آپلود کرده و به اشتراک بگذارید.

مخاطبان دنیای امروز به دنبال ارزش افزوده و تفاوت‌هایی هستند که کسب و کارها ایجاد می‌کنند. این ارزش افزوده چه در محصول و چه در روش‌هایی که برای تبلیغات و برندسازی انتخاب می‌کنید، باید وجود داشته باشد. در مرحله اول ابتدا شرکت باید به سوالاتی اساسی در مورد هدف از کاتالوگ و مخاطبان آن پاسخ دهد و می‌توان گفت مرحله مهمی از طراحی قالب یک کاتالوگ همین مرحله است که باید هدف از تولید کاتالوگ و مخاطبان آن برای طراحان مشخص شود. در مرحله دوم طراحی قالب کاتالوگ با توجه به پاسخ سوالات مرحله اول کار طراحی و تولید آغاز خواهد شد که در این مرحله گرافیست‌ها وارد عمل شده و با توجه به نیاز شرکت قالب طراحی کاتالوگ مورد نظر را آغاز می‌کنند. فرقی نمی‌کند که شما از کدامیک از انواع کاتالوگ برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده می کنید.

لیست قیمت کاتالوگ دیجیتال نگاران

با سپردن این فرایند به مجموعه حرفه‌ای فرتاک، دغدغه‌ای بابت جذابیت و کیفیت بالای کاتالوگ برند خود نخواهید داشت و بعد از مدت زمان تعیین شده، کاتالوگی مطابق با آنچه انتظار داشتید، برای شما ارسال می‌شود. برای دریافت مشاوره یا ثبت سفارش، از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کاتالوگ‌هایی که مدت زیادی بدون خش باقی می‌مانند یا پاره نمی‌شوند، می‌توانند مدت زیادی در بازار هدف شما در گردش باشند. این موضوع برای کسب و کارهایی که از چاپ کاتالوگ به عنوان منابع اطلاعاتی استفاده می‌کنندف اهمیت بیشتری دارد.