اتاق فرار ترسناک رزرو ترسناک ترین های ایران + فیلم-آل اسکیپ

در اتاق فرار باید با وجود ترس و هیجان و تاریکی و افرادی که سعی می کنند در کار شما گره بیاندازند ، معماها ی اتاق را به خوبی حل کنید و بتوانید از آن موقعیت فرار کنید. پر طرفدار ترین ژانر اسکیپ روم بدون شک اسکیپ روم ترسناک است که دقیقا تداعی کننده فیلم های ترسناک برای شما می باشد. پس اگر به دنبال ساعاتی توام با ترس و هیجان داشته باشید به یک اتاق فرار ترسناک نیاز دارید. شما از طریق یک اسکیپ روم ترسناک در شهرک غرب می توانید ذهن خود را در مواقع دلهره آور و پر استرس به چالش بکشید و از حل معما ها لذت ببرید.

هدف از این بازی، رسیدن به پاسخ معماها و خارج شدن به عنوان قهرمان بازی از اسکیپ روم است. قرار است در کنار بازی و چالش هایش کمی هم ترس و هیجان را به عنوان چاشنی در بازی تجربه کنید و نه آنقدر بیشتر که جرأت ورود به اسکیپ روم را از شما سلب کند. در کشور ما به علت استقبال بسیار زیاد از این نوع اتاق های فرار با ژانر ترسناک، سناریو های متعدد و گوناگونی در این زمینه طراحی شده اند. به طور کلی شما در هر مجموعه اتاق فرار می توانید حداقل یک اسکیپ روم با این ژانر پیدا کنید.

اتاق فرار ترسناک رزرو ترسناک ترین های ایران + فیلم-آل اسکیپ

وقتی کاملا آماده شدید، وارد اتاق می‌شوید و بازی شما شروع می‌شود. در اتاق فرار ترسناک یک ساعت وقت دارید تا چالش‌های بازی را در وسط صحنه‌های ترسناک و گاه چند نفره پشت سر بگذارید و برنده شوید. ضربان قلب شدید، تنفس سریع، عرق سرد،، اضطراب و هیجان از اجزای لاینفک این بازی است. اتاق فرار “خانواده کالینز” اولین اتاق از مجموعه “دمنتور اسکیپ روم” است که در منطقه شهر آرا تهران قرار گرفته است. از جمله ویژگی های جالب اتاق فرار ترسناک میشه به غلبه بر حس ترس در زمان حل معما و از اون مهم تر پیدا کردن اون معماها اشاره کرد. توجه کنید که اولین اقدام شما در اتاق فرار پیدا کردن معماها از طریق سرنخ های موجود و بعد حل اونهاست.

اتاق فرار  کابوس

البته ناگفته نماند افرادی که بالای 16 سال سن دارند مجاز هستند این بازی را انجام دهند. سبک این بازی هیجان‌انگیز هولناک و سورئال است و درجه سختی آن 85 درصد است. طراحی و اجرای این بازی در دی‌ماه 1398 بدست تیم اسکیپ روم دات آی آر انجام شد. این بازی به‌صورت چهار تا 7 نفره است که با انجام این بازی می‌توانید تجربه متفاوت و جدیدی را کسب کنید و خود را به چالش بکشید. البته توجه داشته باشید انجام این بازی برای اولین تجربه مناسب نیست همچنین اگر می‌خواهید در حین بازی ترس را تجربه کنید این بازی را انجام ندهید.

علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است. داستان ماجرا هم محوریتی روی بیماری طاعون دارد و اتفاقات مربوط به آن هستند.

۱۴. اسکیپ روت | موجوداتی غریبه میان انسان‌ها

در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. در حقیقت، عملکرد اصلی اتاق فرار با بازی های معمولی کمی متفاوت بود. هدف این است که آنچه در فضای بازی‌های رایانه‌ای یا فیلم‌ها دیده‌ایم، این بار در فضای شبیه‌سازی شده با دوستان خود تجربه کنیم. مهمترین مزیت ایده اتاق فرار تقویت مهارت‌های کار تیمی، مهارت‌های فکری، اطلاعات عمومی، دقت و توجه و خلاقیت و از همه مهمتر توجه به محدودیت‌های زندگی است. به همین دلیل اتاق‌های فرار برای گروه‌های دانشجویی بسیار کاربردی، سرگرم کننده و جذاب هستند.

  • بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه!
  • سناریوی بازی به‌ این صورت است که در گذشته اتفاقات عجیب و مرموزی رخ داد که شروع به آسیب‌رساندن به شهرهای پیرامون خود کرد.
  • دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی هم همخوانی دارد.
  • اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است.

هر چند در حین دیدن یه اتفاق ترسناک توی بازی ممکنه مغز ما تشخیص نده که توی بازی هستیم یا در دنیای سایت مورد نظر واقعی. شما وقتی وارد سردخانه می‌شوید درِ آن بسته می‌شود و شما در آن گرفتار می‌شوید. باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید. در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید.