مشاهده تخفیف های اتاق فرار در نت برگ

شما می‌توانید با بازی در مجموعه اسکیپ چلنج توانایی‌های خود را در معرض آزمون گذاشته و خودتان را بهتر بشناسید. مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند. این اتاق فرار تمامی استانداردهای بین‌المللی از جمله دکوراسیون بازی، ارتباط بین معماها، درصد سختی، تنوع معماها، درصد ترس و اضطراب از بازی و… را که مطابق اصول و ملاک‌های اسکیپ روم کیوبیک اسپانیاست رعایت و اجرایی کرده است. کافی است یک بار به‌ این مجموعه مراجعه کنید تا متفاوت‌بودن را تجربه کنید و از حل معماهای عجیب و دلهره‌آور لذت زیادی ببرید. در اسکیپ روم کوروش می‌توانید هیجان فرار از بانک و به‌چالش‌کشیدن خودتان را در یک بازی گروهی تجربه کنید.

در اتاق فرار کوروش، بازیکنان پازل‌هایی از جمله فرار از زندان، معمای تسلا، فرار از متل بوداپست و فیریتز هابر و سرقت از بانک را حل می‌کنند. گروه‌های بازی ۴ تا ۷ نفره است و برای سنین ۱۲ تا ۷۵ سال هم مناسب است. مجموعه وست روم اسکیپ ارائه کننده بازی های معمایی مهیج و ترسناک اتاق فرار (اسکیپ روم) در تهران می باشد که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان این نوع سرگرمی ها قرار گرفته و همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به مشتریان مورد منبع خود ارائه نماید. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید.

سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. اگر به ورزش و کوهنوردی علاقه دارید، به احتمال زیاد اسم درکه را شنیده باشید. درکه منطقه‌ای باصفا در شمال غربی شهر تهران است که مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و کوهنوردی محسوب می‌شود. معمولا پایان یک سه‌گانه بیش‌تر از باقی فیلم‌ها در یک مجموعه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. دلیل اول آن است که مخاطبان منتظر نتیجه‌گیری تمام چیزهایی هستند که پیش از آن دیده‌اند و نگاه تیزبین‌تری پیدا می‌کنند.

مجموعه بک اسکیپ

توی این بازی، نه تنها شما با چالش‌های فیزیکی سروکار دارید، بلکه مجبور هستید از قدرت تفکر، تحلیل و حل مساله خودتون کمک بگیرین تا بتونین از اتاق خارج بشید. اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید. این بازی ها ممکنه فضای جنگ های صلیبی رو برای شما به نمایش دربیارن یا جنگ های آخرالزمانی با آدم فضایی‌ها و سلاح‌های فوق پیشرفته اون ها! اگه به فیلم‌ها و داستان‌های جنگی علاقه دارید، این اسکیپ روم‌ها مناسب شماست.

اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده

حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید. اتاق فرار یک بازی نسبتا جدید است که بازیکنان آن، به صورت گروهی به دنبال هدف خاصی هستند. یکی از مهمترین چیزهایی که این بازی به بازیکنانش یاد می‌دهد، همکاری گروهی است. امکانات این مجموعه متنوع است و شامل سالن انتظار مجزا، فضای اختصاصی برای عکاسی، صندوق برای نگهداری وسایل در حین بازی، شارژ تلفن همراه، سفارش نوشیدنی، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و فضا و دکوراسیون کاملاً حرفه‌ای و چشم‌نواز است.

این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. معمولاً از نوجوانان تا بزرگ‌سالان همه می‌توانند در این بازی شرکت کنند. جالب است که بدانید این سناریو بر اساس یک رویداد واقعی نوشته شده.

اتاق فرار رخنه

این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده تجربه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد.

مشاهده تخفیف های اتاق فرار در نت برگ