رویال میل هزینه های اعتصاب را قیمت گذاری می کند

قیمت سهام آن با 2.13 درصد افزایش به 224.27 رسید (بالاترین قیمت 52 هفته: 460.70p، پایین: 173.65p).


منبع: https://www.printweek.com/articles/royal-mail-puts-price-tag-on-strike-costs

فروش پست رویال 5.66 میلیارد پوند بود که 8.6 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشت، اما 12.8 درصد در سال 2022 به دلیل «بازگشت به کاهش ساختاری در نامه‌ها، روند ضعیف‌تر ،ده‌فروشی، تأثیر اختلالات صنعتی و کاهش حجم کیت‌های آزمایشی» کاهش داشت.

IDS در رابطه با دورنما گفت که اختلاف صنعتی در حال انجام می تواند منجر به کاهش ارزش 1.4 میلیارد پوندی ارزش حمل و نقل رویال میل شود.

رویال میل همچنین پیشنهاداتی مبنی بر اینکه این تجارت می‌خواهد به یک کارفرمای به اصطلاح «اقتصاد گیگ» تبدیل شود را رد کرد.

“این اظهارات برای گمراه ، و ایجاد ترس و عدم اطمینان در بین کارکنان ما طراحی شده است. ما قبلاً اعلام کرده‌ایم که کاهش 10000 نقش معادل تمام وقت – که به دلیل اقدامات صنعتی، نیاز به بهره‌وری بهتر و حجم کمتر بسته‌ها پس از شیوع بیماری همه‌گیر ضروری شده است – از طریق فرسایش طبیعی، کاهش کارگران موقت و یک داوطلب سخاوتمندانه حاصل خواهد شد. طرح اضافه کاری که بیش از حد اشتراک شده است.»

“در حالی که CWU سومین رای گیری خود را برای اقدام صنعتی راه اندازی می کند، ما شاهد یک روایت نادرست هستیم که در مورد اختلاف حقوق و تغییر ما در حال پخش است. این برای ایجاد ترس و عدم اطمینان در میان کارکنان ما طراحی شده است، زیرا CWU برای اعتصابات م،ب بیشتر پشتیب، می کند، به جای تمرکز بر توافق بر سر معامله برای ارائه آنچه مشتریان ما نیاز دارند و افزایش دستمزد برای افرادی که قبلاً هر کدام حدود 1800 پوند از دست داده اند. پس از 18 روز اعتصاب».

CWU اوایل این هفته یک رای گیری تازه برای اقدامات اعتصابی بیشتر راه اندازی کرد.

ما مفت،یم که بهترین حقوق و شرایط را در صنعت خود داریم. در صنعتی که تحت سلطه «اقتصاد گیگ»، کار ناامن، و دستمزد کم است، مدل ما ما را متمایز می کند و می خواهیم آن را حفظ کنیم. ما چندین بار به CWU نامه نوشتیم تا این ادعاهای نادرست را تصحیح کنیم که رویال میل قصد دارد هزاران کارگر را “ا،اج” کند و می خواهد به “یک شرکت پیک دیگر” تبدیل شود. این به سادگی درست نیست.

IDS همچنین گفت که تا 12500 کارمند درجه CWU در روزهای اعتصاب به کار بازگشته اند.

IDS در یک به‌روزرس، معاملاتی برای 9 ماه منتهی به 31 دسامبر 2022 اعلام کرد که حجم نامه‌های آدرس‌دهی شده در Royal Mail نسبت به سال قبل 8 درصد و در مقایسه با حجم قبل از همه‌گیری در سال 2019 کاهش 25 درصدی داشته است.

یکی از سخنگویان گفت: «ما از این فرصت برای گسترش هر نقطه‌ای که کمیته می‌خواهد درباره آن توضیح دهد، استقبال می‌کنیم و گام‌هایی را که برای حل این اختلاف برمی‌داریم و تضمین آینده بلندمدت رویال میل برای مردم و مشتریان خود به اشتراک می‌گذاریم.

حجم بسته‌های داخلی 21 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است، اما بر اساس سال 2019، 5 درصد افزایش یافته است. بسته‌های بین‌المللی – که در حال حاضر تحت تأثیر حمله باج‌افزاری قرار گرفته‌اند – نسبت به سال گذشته 6 درصد و نسبت به سال 2019 کاهش چشمگیر 46 درصدی داشته است.

IDS گفت که زیان عملیاتی تعدیل شده رویال میل برای این دوره 295 میلیون پوند بوده است و هزینه خالص 18 روز اعتصاب در سال گذشته حدود 200 میلیون پوند برآورد شده است.

IDS همچنین به‌روزرس،‌هایی را در رابطه با مسائل جاری پیش روی این ،ب‌وکار، از جمله فراخواندن مدیرعامل Simon T،mpson توسط نمایندگان در کمیته BEIS پارلمان ارائه کرده است. این گروه همچنین اتحادیه CWU را به “روایت نادرست” متهم کرد.

بال بسته‌های قاره‌ای GLS گزارش داد که حجم بسته‌های قاره‌ای نسبت به سال قبل 2 درصد کاهش یافته است، اما در سطوح قبل از همه‌گیری 29 درصد افزایش داشته است.

درآمد گروه برای این دوره 9.1 میلیارد پوند بود که نسبت به سال 2021 5.4 درصد کاهش داشت اما نسبت به سال 2019 11 درصد افزایش داشت.


خدمات توزیع بین المللی رویال میل، 200 میلیون پوند برای هزینه اعتصاب سال گذشته قیمت گذاری کرده است و گفته است که فروش دارایی برای حمایت از جریان نقدی در اپراتور پست ضروری است.

این تجارت در مسیر کاهش 5000 FTE (معادل کارمندان تمام وقت) تا ماه مارس است.

انتظار می‌رود که زیان عملیاتی تعدیل‌شده کل سال برای رویال میل حدود 400 میلیون پوند باشد و گفت که به دلیل اختلافات صنعتی مداوم، ،ب‌وکار اکنون انتظار دارد «جریان نقدی معاملاتی منفی در سال باشد، و بنابراین تولید جریان نقدی آزاد مثبت نیاز به حمایت دارد. عواید حاصل از واگذاری دارایی ها».

در به‌روزرس، معاملات، IDS اعلام کرد که تعداد ا،اج‌های داوطلبانه مورد نیاز برای دستیابی به کاهش تعداد کارمندان «به‌طور قابل‌توجهی کمتر از ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ اعلام‌شده در ماه اکتبر» خواهد بود که نتیجه آن «عملکرد قوی در کاهش منابع متغیر FTE و سطوح فعلی فرسایش است». “.