نمایندگان مجلس به رئیس پست سلطنتی فشار می آورند


سایمون تام،، رئیس پست سلطنتی درگیر، به دلیل اطلاعات ظاهراً نادرستی که هفته گذشته ارائه کرده بود، به کمیته BEIS فراخوانده شد – درست زم، که اعضای CWU در حال رای گیری مجدد برای اقدامات صنعتی بیشتر هستند و یک حمله سایبری همچنان باعث اختلال در تجارت بسته های صادراتی آن می شود.

هفته چاپ برای اظهار نظر به رویال میل مراجعه کرده است.

اوایل این هفته، دبیر کل CWU، دیو وارد و معاونش اندی فیوری، همچنین یک وبینار با سهامداران شرکت خدمات توزیع بین‌المللی رویال میل برگزار ،د و در مورد کارمندان این شرکت را بیان ،د و از سرمایه‌گذاران خواستند تا نگر،‌های خود را با هیئت مدیره مطرح کنند و هر کاری که ممکن است انجام دهند. شرکت را به توافق برس،د».

با این حال، رویال میل همچنان از مشتریان می خواهد که بسته های جدید را برای صادرات ارسال نکنند.

موارد ارسالی وارد و فیوری به هیئت مورد بررسی قرار نگرفته است.




منبع: https://www.printweek.com/articles/mps-heap-pressure-on-royal-mail-bossبه طور جداگانه، در آ،ین به روز رس، در مورد این حمله سایبری – که طبق گزارش ها کار گروه باج افزار مرتبط با روسیه Lockbit است – رویال میل اعلام کرد که ارسال بین المللی صادرات را برای همه جریان های پستی از جمله بسته ها و نامه ها “در تعداد فزاینده ای از مقاصد بین المللی” از سر گرفته است.

اتحادیه اعلام کرد: «برای CWU شگفت‌انگیز است که هیئت IDS شرکت را از سودهای کلان به سمت زیان‌های ثبت شده در فاصله تنها شش ماه هدایت کرده است».

وارد گفت: «مدیرعاملی که آن قرارداد را امضا کرد، از آن کنار رفت.

رای گیری جدید بر سر اعتصاب به مدت سه هفته باز است.

در زمان تشکیل کمیته، CWU گفت: «بسیار شگفت‌انگیز بود که می‌شنیدیم بلندپایه‌ترین فرد مسئول یک شرکت معتبر 507 ساله مانند رویال میل، که چنین پاسخ‌های رضایت‌بخشی می‌دهد که رئیس کمیته منتخب احساس نیاز به به او در مورد “گمراه ، پارلمان” هشدار دهید.

CWU همچنین با خوشحالی به اخبار فراخوان تام، به کمیته BEIS واکنش نشان داد، جایی که رئیس دارن جونز تام، را متهم کرده بود که بسته‌ها را به نامه‌ها و تعهدات USO اولویت می‌دهد.

رای را بیرون بیاورید. #ما هنوز اینجا هستیم pic.twitter.com/M8NReTX2wU

– CWU (@CWUnews) 24 ژانویه 2023

در طول وبینار، CWU همچنین حقوق و پاداش پرداختی به مدیران اجرایی و تغییر شدید ظاهری عملکرد مالی رویال میل را برجسته کرد.

در پی جلسه استماع، اسکای نیوز گزارش داد که نمایندگان مجلس درگیر با شکایات غرق شده بودند و شواهدی برای آنها ارسال شد که با پاسخ های تام، در تناقض بود.

چه ،ی برای ادامه فیلم آماده است؟

از آنجایی که ما زیرساخت‌های رویال میل را به ،وان یک مزیت رقابتی می‌بینیم که باید برای رشد درآمد، افزایش ارزش سهامداران و ایجاد موفقیت برای رویال میل استفاده شود – آنها آن را یک نقطه ضعف می‌دانند.

این ،ب و کار گفت که در حال «پیشرفت خوبی» در ارسال اقلامی است که قبلاً در شبکه آن بودند.

CWU همچنین Royal Mail را متهم کرد که از توافقنامه Pathway to Change که تام، و اتحادیه در مارس 2021 با آن موافقت ،د، کنار گذاشته شده است.