دیوید هلند RIP | هفته چاپ

هولوران ادای احترام کرد و گفت: “من حدود 50 سال پیش زم، که مدیر مالی در بسته بندی Bowater بودم، دیوید را ملاقات کردم. ما خیلی خوب بودیم و زم، که من مدیرعامل مک کورکودیل شدم، دیوید را به‌،وان مدیر ارشد بخش کتاب ،ب‌وکار وارد کردم.»

در خارج از محل کار، علایق هالند شامل خانواده اش، باب دیلن، باشگاه فولام، غذاخوری خوب و مسافرت بود. او همچنین بسیار اهل مطالعه بود و شعر را دوست داشت.

«دل من برای همسر و خانواده اوست. او یک مرد خانواده فوق العاده مغرور بود.»

هالند در پاییز 2012 از گودهد بازنشسته شد.

دیوید به ،وان یک مدیر سخت کوش و بسیار بسیار قابل اعتماد بود. او در چرخش ،ب و کار بسیار خوب بود. و او شوخ طبعی بدی داشت.»

این دو بر روی مجموعه ای از عملیات بین المللی کار ،د که شامل کار مش، در نیجریه بود.

آقا جان گفت هفته چاپ: “از شنیدن در مورد دیوید بسیار ناراحت شدم. او یک غول صنعت چاپ و یک رویا بود که هر کاری که ممکن بود برای موفقیت انجام داد.


دیوید هالند، که طیف گسترده ای از نقش های اجرایی را در یک دوره مهم برای صنعت چاپ بر عهده داشت، در سن 75 سالگی درگذشت.

هولوران و هالند متعاقباً به تجارت BPCC رابرت ما،ول (که به شرکت ارتباطات ما،ول تبدیل شد) پیوستند و هولوران ،ید مدیریت بال چاپ BPC را در سال 1989 رهبری کرد.

هالند کار صنعتی خود را در بوواتر آغاز کرد، جایی که با جان هولوران آشنا شد و یک انجمن کاری و دوستی را آغاز کرد که نیم قرن طول کشید.

او مدتی بود که حالش خوب نبود و در 22 مارس درگذشت.

از او همسرش ک، و سه فرزند بزرگش به نام های نینا، سونیا و جیمز به یادگار مانده است.

هالند همچنین درگیر فروش Varnicoat به Watmoughs و Andover Press به St Ives در زمان حضورش در McCorquodale بود.

هالند تقریباً 15 سال در BPC و متعاقباً در Polestar کار کرد. او در سال 2004 از گروه بازنشسته شد، اما دو سال بعد به ،وان معاون رئیس و سپس مدیرعامل گروه گودهد سر جان مادسکی به صنعت بازگشت.

مراسم یادبود و جشن زندگی هلند ماه آینده در سافولک برگزار خواهد شد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/david-،lland-rip

در دوران تصدی خود، هالند سرمایه‌گذاری عمده‌ای را در مطبوعات جدید در بال افست وب گودهد BGP، در سایتی که اکنون Walstead Bicester است، رهبری کرد.

لیندسی اتکینسون، که در زمان تصدی هلند مدیریت Bicester را بر عهده داشت و اکنون با توسعه کارخانه تحت مدیریت Walstead دوباره آن را اداره می کند، گفت که از شنیدن خبر درگذشت هلند ناراحت شد.

هولوران گفت: “ما در آن سه سازمان با هم کار کردیم و در خارج از محل کار با هم دوست شدیم.”

من از کار ، با دیوید برای سال‌ها لذت داشتم، از BPCC شروع کردم، سپس Polestar، و بعداً در BGP. او شخصیتی بزرگتر از زندگی بود و در صنعت و مشتریان بسیار مورد احترام بود.»