در Paragon CC تغییر نام تجاری و اصلاح کنید

او گفت که مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با مشتریان و همکاران پاراگون در بریت،ا و ملاقات با مشتریان و همکاران جه، بیشتر است “در حالی که ما به رشد مش، خود ادامه می دهیم”.

والترز افزود: «چیزی که ما بسیار مشتاقیم به آن اذعان کنیم، شجره نامه ما در ارتباطات با مشتری است که حدود 57 درصد از تجارت را تشکیل می دهد، همزمان با تنوع بخشیدن به بازارها و محصولات در حال رشد آینده – بیش از 40 درصد کاری که پاراگون انجام می دهد خارج از ارتباطات مشتری است.

والترز این نام تجاری را “بسیار ارزشمند” توصیف کرد، زیرا به ،ب و کار اجازه می دهد موقعیت بهتری داشته باشد و “راه حل های متنوع و فزاینده ای که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم” ارائه دهد.


Paragon Customer Communications به “Paragon” تغییر نام داده و سازماندهی مجدد شده است و جرمی والترز به ،وان مدیر عامل کل عملیات ارتقا یافته است.

همچنین مناطق مختلف ما را تحت یک هویت برند ثابت گرد هم می آورد و نشان می دهد که ما اکنون یک تجارت واقعا جه، هستیم. این شروع یک سفر جدید برای برند ما و گام بعدی در سفر خودم با پاراگون است.

والترز درست کمتر از شش سال پیش به گروه Paragon ملحق شد، زم، که تجارت ارتباط با مشتریان DST Systems در بریت،ا را ،یداری کرد، جایی که او مدیرعامل بود.

پاراگون بخشی از 1.46 میلیارد یورو (1.3 میلیارد پوند) گردش مالی بسیار اکتسابی Paragon Group است و بزرگترین بخش آن با فروش بیش از 1 میلیارد یورو و 25 سایت تولیدی در سراسر اروپا است.

من قبلاً چند ماه گذشته را با تیم های خود در سراسر اروپا ملاقات کرده ام و از همکاری نزدیک با آنها برای رویارویی با چالش های مشتریان خود هیجان زده هستم.

بازسازی شامل تعریف Paragon در هفت حوزه تجاری است: مشاوره و نمایندگی. ارتباطات با مشتری؛ تامین سرب؛ مدیریت زنجیره تامین؛ برون سپاری فرآیندهای ،ب و کار؛ راه حل های محل کار؛ و راهکارهای چاپ

تغییر نام تجاری دیروز (30 مارس) موثر واقع شد.

والترز قبلاً مدیرعامل بریت،ا، ایرلند و لوکزامبورگ بود. او در نقش جدیدش مسئولیت عرضه جه، این شرکت را بر عهده می گیرد.

انتظار می رود که جایگزینی برای ایفای نقش قبلی والترز در ماه آینده معرفی شود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/re،nd-and-revamp-at-paragon-cc

والترز جانشین مایک گوردون می شود که در اوا، سال گذشته از سمت مدیر عاملی کلی در Paragon CC کنار رفت و اکنون مدیر ارشد اجرایی در گروه مادر Paragon است.