بلا استامپا با نصب کلرادو قدم بر می دارد

Jakhu گفت که Bella Stampa به زودی به دنبال توسعه مارک های آنلاین خود خواهد بود و تجارت خود را به روی مشاغل و مقامات محلی باز خواهد کرد.

ما در مورد ک،ادو و مزایایی که برای ،ب و کار ما به ارمغان آورده هیجان زده هستیم. ما مشتاقانه منتظر بهینه سازی قابلیت های آن هستیم، که به ،ه خود به ما کمک می کند گسترش پیدا کنیم و به بخش های دیگر بازار برویم.


منبع: https://www.printweek.com/articles/bella-stampa-steps-up-with-colorado-install

ک،ادو 1650 یک تغییر واقعی بازی است. کیفیت پرداخت، با توجه به سرعت ،وجی، باورن،ی است. جوهرهای UVgel فورا خشک می‌شوند، و ما واقعاً مشتاقانه منتظریم که با روکش FLX که براقیت بالا و مات مخملی را در یک چاپ واحد ایجاد می‌کند، کنار بیاییم.

روزهای طول، تا 18 ساعت، ،وجی متناقض، و ناامیدی از مواد هدر رفته، هاشیچ و جاخو را وادار کرد تا به مطبوعات دیگر نگاه کنند.

ک،ادو سرمایه گذاری قابل توجهی برای این شرکت جوان است که حدود 250000 پوند می چرخد. پرس – و ماشین اصلاح XY Fotoba که در ژانویه از CMYUK ،یداری شد – چیزی بیش از 100000 پوند برای شرکت هزینه داشت.

به اصرار یک همتای صنعت، این زوج تصمیم گرفتند به یک Canon Colorado نگاه کنند. با دیدن آن در مرکز تظاهرات شروزبری CMYUK، موضوع حل شد.

به گفته جاخو، که گفت این زوج به دنبال دوبرابر ، گردش مالی خود در 12 ماه آینده هستند، این سرمایه گذاری ارزش هزینه را دارد.

با این حال، ،ب و کار در رونق بهبود خانه های همه گیر منفجر شد و این زوج رولند دومی را ،یدند – اما در اوا، سال 2022، آنها دریافتند که به مطبوعاتی نیاز دارند که بتواند تقاضاهای فزاینده ،ب و کار را مدیریت کند.


متخصص کاغذ دیواری آنلاین Bella Stampa پس از سرمایه گذاری در چاپگر Canon Colorado 1650 بهبود قابل توجهی در بهره وری و کیفیت داشته است.

ما دیگر مشکل باندبندی یا رول های رسانه چاپی نیمه غیرقابل استفاده نداریم، همچنین مجبور نیستیم هدهای چاپی را با وسواس نگهداری کنیم و به طور مداوم بر ،وجی نظارت کنیم. ما از 10 درصد اتلاف به صفر رسیده ایم.»

،ب و کار لستر که کاغذ دیواری را از طریق پلتفرم ،ید آنلاین Etsy می فروشد، جوهر افشان رول به رول UVgel با عرض 1.6 متر را از فروشنده CMYUK ،یداری کرد و آن را در دسامبر 2022 نصب کرد.

جاخو گفت: «بعضی وقت‌ها از آمدن می‌ترسیدم، زیرا می‌دانستم چه ج، زم، در انتظارم است.

بلا استامپا که توسط Rastislav Hascic و Nav Jakhu در سال 2018 تأسیس شد، زندگی خود را با یک دستگاه چاپ رولاند و تعدادی تصاویر مجاز آغاز کرد.

او گفت: «اکنون 75 درصد سریع‌تر هستیم. راس، که همیشه دوست دارد زود شروع کند، ساعت 4 صبح می آید و تا ساعت 9 صبح که می رسم، تمام چاپ های روز تمام شده است.