برچسب آزتک به LED تبدیل می شود

او تاکید کرد که سرعت خشک شدن سریعتر می تواند به افزایش قابل توجهی در تولید منجر شود.

این شرکت که دارای مجموعه ای از 360 پنل خورشیدی بر روی سقف خود و سیاست دفن ، صفر است، خود را به ،وان یک چاپگر آگاه از محیط زیست معرفی کرده است.

از آن زمان، این شرکت دو سیستم دیگر بنفورد را بر روی پرس فو، و نیلپیتر چهار رنگ آن نصب کرده است. FB3300 را فشار دهید، در کنار تبدیل Fujifilm Activ UV LED برای یک ماشین دیگر Nilpeter.

لی گرسلی اضافه کرد، با این حال، این فقط یک انگیزه مالی ساده نبود که باعث شد شرکت با گردش مالی 5 میلیون پوندی در فناوری پخت LED سرمایه گذاری کند.


آزتک لیبل پنج خط از هفت خط تولید لیبل خود را به فرآوری LED UV تبدیل کرده است و دو خط آ، آن تا پایان ژانویه تبدیل خواهد شد.

او گفت هفته چاپ: “من انتظار دارم – و منتظر اثبات – کاهش چشمگیر هزینه انرژی ما هستم.

لو گرسلی گفت که انتظار دارد این تبدیل ها – به ارزش حدود 300000 پوند سرمایه گذاری – باعث ایجاد اقتصاد قابل توجهی برای بودجه تولید شرکت شود.

ما می د،م که در زمان صرفه جویی در ماشین آلات خواهیم داشت. هزینه نگهداری بسیار کمتر در سیستم ها؛ و ما همچنین انتظار داریم که سرعت خشک شدن سریع تری روی ماشین ها بدست آوریم.

کالین لی گرسلی، مدیر عامل آزتک، پس از مشاهده صرفه جویی چشمگیر انرژی در نصب آزمایشی خشک کن های بنفورد UV LED، در ماه ژوئن متعهد به پخت LED شد.

دو پرس باقیمانده آزتک، خطوط هشت و ده رنگ Nilpeter آن – بزرگترین ماشین های پرس این شرکت – قبل از کریسمس باید تبدیل شوند، اما تاخیرها نصب دو خشک کن UV فوجی فیلم را به ژانویه بازگرداند.

به گفته Le Gresley، آزتک با برداشتن گام‌های قابل توجهی برای به حداقل رساندن مصرف انرژی، مانند تبدیل UV LED، می‌تواند برای محیط زیست مفید باشد و خود را برای مشتری، که دارای ذهنیت پایدار هستند، عرضه کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/aztec-label-switches-to-led