باتری یو پی اس بهترین قیمت باتری UPS اصل ضمانت اصالت کالا-مستر انرژی پلاس

بهتر است بدانید شما نباید کیفیت باتری های یو پی اس را براساس قیمت ان ها قضاوت کنید بلکه کیفیت باتری خود به عواملی مانند وزن باتری یو پی اس، طول باتری یو پی اس و تکنولوژی ساخت آن بستگی دارد. ابتدا بهتر است بدانید که ساختار و نحوه ساخت باتری های یو پی اس و باطری ماشین باهم فرق تفاوت های زیادی دارند. همان طور که گفته شد باتری های یو پی اس از نوع سیلد لید اسید ساکنهستند یعنی باید در جای ثایتی نصب شوند درحالی که باتری خودرو دائما باید در حال حرکت باشد به همین دلیل باتری های یو پی اس برای ماشین مورد استفاده قرار نمی گیرند. باتری های خوردو جوری ساخته و طراحی شده اند که درحال حرکت کار می کنند و کاملا مناسب خوردو ها می باشند به صورتی که اگر خودرو مدت زیادی کار نکند باتری ان خالی می شود. شرکت رسام یو پی اس که در زمینه اراِیه ی انواع باطری یوپی اس از جمله باطری سیلد اسید و نیکل کادمیوم و باطری خشک در ظرفیت های مختلف با مارک های معتبر فعالیت میکند آماده ارایه ی انواع باطری یو پی اسبه مشتریان عزیز میباشد. از UPS به منظور تأمین دائم انرژی و بدون وقفه برای تجهیزات حساس و حیاتی مانند تجهیزات بیمارستانی، تجهیزات بانک‌ها استفاده می‌شود.

تاریخ تولید

اگر باتری شما حداقل سه سال از عمر آن گذشته باشد، در محیطی با دمای بالا نصب شده باشد یا به دلیل مشکلات مداوم در سرویس، دائماً در حالت باتری کار کند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. UPS یا Uninterruptible Power Supply (منبع تغذیه بدون توقف) یک دستگاه الکترونیکی است که از آن برای ایجاد ثبات در جریان تغذیه تجهیزات الکتریکی استفاده میشود. در این فناوری ، مبدل همیشه روشن است و باتری ها را زمانی شارژ می کند که قدرت ورودی در محدوده مجاز باشد و تداوم توان خروجی توسط مبدل و انرژی ذخیره شده هنگامی که توان ورودی خارج از محدوده مجاز است ، تأمین می شود. در این مدل ، مبدل همیشه روشن است و در صورت قطع برق ورودی آن باتری را تغذیه می کند. وقتی برق شهر روشن است ، اینورتر و مبدل باتری را شارژ می کنند ، هنگامی که برق شهر قطع می شود ، مجموعه به عنوان پشتیبان عمل می کند. در این فناوری ، از آن جا که منبع تغذیه اصلی حتی در شرایط عادی به یکسو کننده AC/DC می رود ، Double نامیده می شود ، زیرا هر بار باید به مبدل DC/AC برود.

همچنین قیمت این دستگاه با توجه به ضخامت باتری که به عنوان قلب آن شناخته می‌شود، تغییر می‌کند. یو پی اس های بزرگتر که دارای توان و کیفیت بالاتری هستند، به طبع گران‌تر هستند. باتری‌های یو پی اس در بازار تنوع زیادی دارند، همچنین، برندهای ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند. خوشبختانه شرکت‌های ایرانی توانسته‌اند محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب تولید کنند.

  • این دسته از باتری ها وظیفه این را دارند که در زمان قطعی برق بتواند درب های کرکره را باز یا بسته نگه دارد تا در عملکرد آن اختلالی به وجود نیاید.
  • یو پی اس ها برای آن دسته از تجهیزانی که با برق کار می کنند، اهمیت وافری داشته و ما به عنوان نماینده معتبر سعی بر جلب رضایت مشتریان و پیشبرد کار آن ها داریم.
  • برای فهمیدن این که فرار حرارتی چیست باید گفت که این مشکل بیشتر در باتری یو پی اس اسید سرب ایجاد می شود.
  • Ups ها می توانند دربرابر برق متناوب در حد رایانه های شخصی و یا در حد مراکز بزرگ داده از سیستم های شما محافظت کنند.

همانطور که بالا نیز گفتیم، تمامی دستگاه های UPS نیاز به باطری مخصوص دارند. تنها در میزان قیمت باتری کیفیت ملاک نمی باشد، بلکه وزن باتری یو پی اس، طول باتری یو پی اس و تکنولوژی ساخت آن از اهمیت بالایی در تعرفه قیمت ها دارند. در نظر داشته باشید، آن دسته از کارخانه‌ هایی که همواره باید دستگاه هایشان به برق متصل باشد و در صورت قطعی دچار اختلال و زیان می گردند، یکی از ضروری ترین اقشاری هستند که به باتری یو پی اس نیاز https://mrenergyplus.com/ دارند.

این برند تولیدی باتری های خود را با آمپر های بالا یا به اصطااحا آمپر های سنگین تولید می کند که عبارتند از 30 ، 40، 65، 80، 100، 130، 150، 200 آمپر. هنگامی که از فناوری دلتا استفاده می شود ، مقدار مشخصی از برق برای اجرای رایانه ها ، روتر ها و سایر دستگاه ها ارسال می شود. هنگام استفاده از فناوری Double ، تجهیزات شبکه مستقیما از پریز AC تغذیه نمی شود و در عوض برق AC به یک یکسو کننده تغذیه می شود تا به DC تبدیل شود.

باتری 12 ولت 100 آمپر یورونت مدل دیپ سایکل ژل

در زمان شارژ شدن یون لیتیوم از سمت کاتد به سمت آند حرکت می‌کنند و در زمان تخلیه باتری یا دشارژ یون‌ها عکس این حالت حرکت می‌کنند. باتری های سرب اسیدی یا باتری های سیلد لید اسید، به طور معمول در سیستم های ups دارای استفاده گسترده ای هستند. این مسئله به این دلیل است که این نوع باتری ها در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشند و عایق جریان الکتریکی نیز هستند. از جمله ویژگی های این باتری که از نشتی نیز جلوگیری می کند وکیوم بودن آن است. در این نوع از باتری ها از جداکننده ای به نام AGM استفاده می شود که جنس آن از نوعی فایبرگلاس زخیم است.

باتری یو پی اس 12 ولت 4.5 آمپر صبا باتری ا Saba Battery 12V 4.5Ah VRLA Battery

بهترین روش ها مستلزم اجرای یک سیستم نظارتی است که به سلامت هر باتری در یک رشته متصل می شود و آن را ردیابی می کند. موثرترین سیستم های نظارت باتری به طور مداوم تمام پارامترهای باتری را با استفاده از جریان آزمایش DC برای اطمینان از دقت اندازه گیری و تکرارپذیری ردیابی می کنند. این باتری‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند و دارای تحمل بالا و آمپدانس داخلی پایین می‌باشند.

باتری یو پی اس بهترین قیمت باتری UPS اصل ضمانت اصالت کالا-مستر انرژی پلاس