پیش‌بینی‌های سال جدید: جیسون سیبر و اریک کین، سیستم‌های پایان هوشمند (IFS)


جیسون سیبر و اریک کین، مدیر فروش فنی و مدیر عامل سیستم‌های تکمیل هوشمند (IFS)، همچنان موقعیت قدرتمند چاپ تگرگ در آمیخته بازاریابی را حفظ می‌کنند، اما تاکید می‌کنند که رویکرد چند کاناله کلید موفقیت‌آمیزترین بازاریابی است.

چگونه تأمین‌کنندگان می‌توانند برای ارتقای اثربخشی چاپ در جامعه تجاری گسترده‌تر انجام دهند؟
Seaber: چاپ هنوز موثرترین و جذاب ترین راه برای برقراری ارتباط با پیام های شما و شروع گفتگو با پتانسیل جذب مشتریان جدید است. بر اساس تجربه ما، بهترین راه این است که رویکردی ،یبی داشته باشیم و از آن استفاده کنیم و پیام های بازاریابی و محصول کلیدی خود را از طریق کانال های مختلف از جمله رسانه های چاپی، رسانه های اجتماعی و آنلاین ،یب کنیم.

سیبر: روابط ما با مشتریانمان در طول سال 2022 قوی‌تر و نزدیک‌تر شده است، زیرا هر دو می‌د،م و می‌پذیریم که زنجیره‌های تامین بیش از حد معمول پراکنده هستند و برای یافتن بهترین راه با هم کار می‌کنیم. ما همچنین آموخته‌ایم که ا،ر مشتریان برای بهترین سرمایه‌گذاری‌های فناوری بیشتر از حد معمول منتظر می‌مانند، زیرا آن‌ها را سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت می‌دانند.

چگونه تأمین‌کنندگان می‌توانند به چاپگرها کمک کنند تا چالش‌ها و فرصت‌ها را در سال 2023 استفاده کنند؟
Seaber: در IFS ما همیشه روی کار اول تمرکز می کنیم و به عقب کار می کنیم زیرا این منطقی ترین راه برای کمک به مشتریان ما برای سرمایه گذاری من، برای شرکت یا سازمان است. تولید انتها به انتها مهم است، مهم نیست در چه اندازه شرکت یا سازمان چاپ هستید. شما همیشه به اندازه کندترین فرآیند تولید خود کارآمد خواهید بود و در IFS به مشتریان کمک می‌کنیم تا با سرمایه‌گذاری‌های فناوری من،، این حوزه‌ها و راه‌های بهبود را شناسایی کنند.

کین: جیسون درست می‌گوید، ما در IFS یک رویکرد «مشاوره‌ای» را اتخاذ می‌کنیم تا به مشتریان کمک کنیم ببینند چگونه می‌توانند بهره‌وری خود را از طریق گردش کار تکمیل کارآمدتر، با پشتیب، از ROI معتبر، بهبود بخشند.

توجه: این پیش‌بینی از یک مقاله ویژه بریفینگ در شماره جدید پرینت‌ویک گرفته شده است که شامل بینش‌هایی از تامین‌کنندگان صنعت می‌شود، بنابراین از الگوی سؤالی مشابه سایر پیش‌بینی‌ها پیروی نمی‌کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/new-year-predictions-jason-seaber-and-eric-keane-intelligent-fini،ng-systems-ifs

به نظر شما روندهای اصلی و تحولات کلیدی صنعت در سال 2022 چه بود؟
سیبر: سال 2022 برای بسیاری با هر اتفاقی که افتاده، سالی مختلط بوده است، اما من معتقدم صنعت چاپ انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان داده است، به خصوص با افزایش هزینه انرژی و کاغذ. جذب سریع و سرمایه گذاری در چاپ دیجیتال، به ویژه چاپ جوهر افشان – کات شیت B3/B2 و جوهرافشان خوراک پیوسته با سرعت بالا، و تکمیل و صحافی دیجیتال با اتوماسیون بیشتر، اتصال به سخت افزار و نرم افزار شخص ثالث و علاقه بیشتر به فناوری صورت گرفته است. برای کاهش یا حذف نقاط تماس دستی، مانند AGV ها و ادغام رباتیک.

روابط شما با مشتریان و انتظارات آنها از شما به ،وان یک تامین کننده در 12 ماه گذشته چگونه تغییر کرده است؟
کین: مطمئناً روابط ما در IFS با مشتریان در 12 ماه گذشته قوی‌تر شده است، با گفت،ای مکرر و جذاب‌تر در مورد برنامه‌های سرمایه‌گذاری در فناوری تکمیل چاپ، نوآوری و اتوماسیون و بحث سرمایه‌گذاری به طور کلی. شاید این یک عامل پس از همه‌گیری باشد، اما مطمئناً به نظر می‌رسد که مردم زمان بیشتری برای یکدیگر دارند، صبورتر و حواس‌تر هستند.

کین: چاپ هنوز یک رسانه بسیار قدرتمند در آمیخته بازاریابی است که برای همه مشاغل در دسترس است، اما صنعت چاپ واقعاً باید در ترویج محصولات چاپی مدرن، انعطاف‌پذیری و اثربخشی آن بیشتر از قبل پیش برود. من می ترسم که اغلب چاپ با خودش در مورد اهمیت آن صحبت می کند و باید بیشتر از خارج به صنعت گسترده تر متمرکز شود.

چالش‌های متعدد اقتصادی، سیاسی و زنجیره تامین که در سال 2022 بر شما و مشتریانتان تسلط داشته است، چگونه بر شما و مشتریانتان تأثیر گذاشته است و چگونه باید واکنش نشان دهید؟
Seaber: زنجیره‌های تامین از همه تولیدکنندگان شریک ما تا سال 2022 مختل شده است و به طور کلی، مشتریان ما این را می‌دانند و به دلیل طول،‌تر از زمان تولید عادی، بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنند. ما گفت،ای منظم تری با تولیدکنندگان شریک، تامین کنندگان لجستیک و مشتریان خود داشته ایم تا همه طرف ها را به روز نگه داریم و این ارتباطات پیشرفته برای همه افراد درگیر بسیار خوب عمل کرده است. زنجیره‌های تامین در سراسر جهان اکنون به آرامی در حال بهبود هستند و من پیش‌بینی می‌کنم که این زنجیره‌ها در نیمه دوم سال 2023 پایدارتر خواهند شد.

انتظار دارید روندهای اصلی، تحولات کلیدی صنعت و بزرگترین فرصت ها برای چاپگرها در سال 2023 چیست؟
Seaber: در اکتبر 2022 یک رویداد دو روزه در نمایشگاه Hemel Hempstead خود به نام finish+bind360 برگزار کردیم که بسیار موفق بود. finish+bind360 از ابتدا تا انتها با سیستم کنترل صحافی Horizon iCE LiNK بر تولید کتاب با جلد نرم کوتاه تا متوسط ​​متمرکز بود. اشتراک Horizon iCE Link Enterprise در حال حاضر به مدت سه سال به صورت رایگان برای مشتریان جدید و فعلی IFS Horizon در دسترس است. فروش کتاب‌های با جلد نرم در سال 2022 7 درصد رشد کرد و انتظار می‌رود این روند در سال 2023 ادامه یابد. در سال 2023 و پس از آن، من معتقدم که شرکت‌های چاپ کوچک، متوسط ​​و بزرگ از سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها در کنار چاپگرهای جوهرافشان دیجیتال – کات شیت و پیوسته سود خواهند برد. خوراک.