قدرت خام فیلم ایستاده

دومین نماینده سیاسی، فردی ،ن بود. ی،ی بر خلاف دو کاندیدای سیاسی با جعبه صوتی با سنسور حرکت و بازوهای متحرک، این صندلی ایستاده صرفاً تصویری از باراک اوباما با سه پایه مقوایی برای ایستادن آن بود. حرکت نکرد

این دسته‌ها اغلب با بنرها، پوسترها (که تک برگ نامیده می‌شوند) یا سایر رسانه‌های چاپی با فرمت بزرگ همراه هستند.

کار یک ایستاده فروش فیلم است. وظیفه نصب کننده standee خواندن دستورالعمل های مونتاژ چند صفحه ای است. برای جمع آوری تمام قطعات به شخصیت های فیلم با استفاده از زبانه ها، شکاف ها، پیچ ها و مهره ها. و پیوستن همه شخصیت‌های فیلم به پس‌زمینه‌های چاپ شده، ایجاد محیط‌هایی که بینندگان را الهام می‌بخشد، میل به مشارکت را برمی‌انگیزد (بسیاری از افراد ایستاده در پاسخ به تعامل بیننده حرکت می‌کنند)، و در نهایت بلیط فیلم را ،یداری می‌کنند.

همانطور که می بینید، استندها بسیار به ازدواج بازاریابی، طراحی گرافیک و چاپ افست و سفارشی دیجیتال وابسته هستند.

این چیزی است که به نظر من این تجربه را به یاد ماندنی کرده است:

  1. بسیاری از اعضای خانواده رئیس ما قطعاً باید با رئیس جمهور ع، می گرفتند. آنها اوباما را دوست داشتند و به او، اولین رئیس جمهور آفریقایی-آمریکایی، افتخار می ،د.
  2. این بدان م،است که فرزند درونی آنها برای لحظه‌ای باور خود را معلق کرد، و این واقعیت را نادیده گرفت که اوباما فقط یک ع، قالبی بود که روی تخته راه راه لایه‌بندی شده بود، با یک لکه سه پایه مقوایی که به تصویر دای برش ،بانده شده بود تا به آن اجازه می‌دهد عمودی بایستد.
  3. این در مورد بازاریابی و روانشناسی چیزهای زیادی می گوید. مردم می خواهند با افراد مشهور و همچنین با محصولات و سازمان هایی که ارزش های خودشان را منع، می کنند، ارتباط داشته باشند. به همان دلیلی که بسیاری از اعضای خانواده رئیس ما در گردهمایی خانوادگی شرکت ،د (شاید تمایل به عضویت در چیزی بزرگتر از خودشان: خانواده)، آنها همچنین می خواستند حتی با یک پایه مقوایی یکی از افراد شخصی خود ع، بگیرند. قهرمانان
  4. من فکر می کنم این همان دلیلی است که مردم از دیدن تصاویر بتمن و سوپرمن (همانطور که در ع، بالای این مقاله PIE Blog اشاره شده است) را دوست دارند. برای اعضای خانواده رئیس ما، اوباما نیز یک ابرقهرمان بود.

چیزی که این ع، ها را جذاب می کرد، تبدیل اوباما از یک تصویر صاف روی سه پایه مقوایی به یک شرکت کننده در ع، ها بود. او دقیقاً قد من،ی داشت، و واقعیت تصویر او به‌،وان یک ایستاده تخت زم، که دوربین مجموعه‌ای سه بعدی از افراد را در یک ع، صاف فرو ریخت، ناپدید شد. اوباما به همان اندازه واقعی به نظر می رسید که اعضای خانواده رئیس ما (و بالع،). این جادو بود. به نظر می رسید که همه در حال گرفتن ع، با رئیس جمهور سابق واقعی بودند.

برای تقریباً یک دهه، همراه با دیگر کنسرت‌هایمان، من و نامزدم پایه‌هایی را در سالن‌های سینما نصب کردیم.

نامزدهای سیاسی سخنگو استندی


این مطلب در تاریخ دوشنبه 2 ژانویه 2023 ساعت 6:37 بعد از ظهر ارسال شده است و تحت ،وان Standees ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/01/commercial-printing-the-raw-power-of-movie-standees/

کاندیدای اول شامل دو نامزد سیاسی جداگانه بود. (من همین الان فیلم را در گوگل جستجو کردم و ،وان آن را پیدا نکردم. این فیلم در سال 2015 یا حدوداً جاری بود.) آنها تصاویر مردانه برش خورده در کت و شلوارهایی با سه پایه مقوایی برای نگه داشتن آنها بودند. همانطور که به یاد می‌آورم، وقتی از نزدیک نزدیک شدید، یک حسگر حرکتی یک ضبط حالت جامد را فعال کرد که به یک بلندگو متصل بود، بنابراین هر دو شخصیت می‌توانستند صحبت کنند. علاوه بر این، همانطور که به یاد می‌آورم، موتورهای کوچک و چرخ دنده‌های پ،تیکی و مجموعه‌های دیگری وجود داشت که باعث شد حداقل یک و احتمالاً تعداد بیشتری از بازوهای نامزدهای سیاسی حرکت کنند.

مردم مایل به تعلیق باور و بازی هستند. شاید هدست‌های واقعیت مجازی از فناوری‌های پیشرفته‌تری نسبت به هدست‌ها برخوردار باشند، اما ایده ی،ان است. بیننده را در تجربه یا محیطی غوطه ور کنید که تا حد امکان حواس فرد را تحریک می کند و شما به ،وان یک بازاریاب می تو،د با بیننده ارتباط م،اداری برقرار کنید. و به ،وان یک طراح، اگر بتو،د این آگاهی را در پروژه های طراحی گرافیکی خود (چه دو بعدی یا سه بعدی) بیاورید، در جلب توجه و برانگیختن علاقه مخاطبان خود بسیار پیشرفت خواهید کرد.

مجسمه اوباما اضافه‌ای به یک گردهمایی خانوادگی بود که توسط رئیس ما در یکی از مکان‌های برگزاری ک،‌های هنردرم، ما برای افراد اوتیستیک برگزار شد. این یک گروه عمدتاً آفریقایی-آمریکایی بود و همه می خواستند ع،شان با باراک اوباما گرفته شود. من و نامزدم شب را صرف ع، گرفتن از اعضای خانواده رئیسمان و چاپ نسخه های چاپی سفارشی روی چاپگر سابلیمیشن رنگ کردیم. ما خیلی ها را خوشحال کردیم.

در واقع بسیار پیچیده بود، و جهت مونتاژ نادقیق بود، بنابراین ما با نصب مشکل داشتیم. با این حال، به چند دلیل به یاد ماندنی بود:

  1. اول از همه، ا،ریت ایستاده ها حرکت نمی کنند. آنها محیط های ثابتی هستند که می تو،د خود را در کنار شخصیت ها تصور کنید. اما از آنجایی که معمولاً هیچ حرکتی وجود ندارد، آن دسته از پایه‌هایی که قطعات متحرک را در خود جای داده‌اند، به واقع‌گرایی قطعه تبلیغاتی (که در واقع نوعی مجسمه مقوایی یا مقوایی است) می‌افزایند. این درست است حتی اگر شخصیت ها فقط تصاویر کارتونی باشند.
  2. استندی ها بر خلاف پوسترها موجودات فیزیکی سه بعدی هستند. آنها به قو،ن و اصول فیزیک بستگی دارند. به ،وان مثال، اگر پایه پایه سنگین باشد، می افتد. در سطح پیچیده‌تر، اگر پایه حرکتی را در خود جای دهد، در بسیاری از موارد دارای مک،زم بسیار پیچیده‌ای است که شامل چرخ دنده‌ها، تسمه‌ها و تکیه‌گاه‌های متحرک می‌شود تا چندین هفته از حرکت تکراری آن اطمینان حاصل شود. مشاهده این که این پایه‌های فیلم چگونه تصور شده‌اند (احتمالاً با استفاده از طراحی پیشرفته رایانه‌ای و نرم‌افزار تولید به کمک رایانه) می‌تواند به دلیل منطق مک،کی و زیرکی دخیل در عملکرد موفقیت‌آمیز ایستاده‌ها جالب باشد.
  3. از جایگاه یک فروشنده چاپ تجاری، این پایه ها می توانند به دلیل تمام عملیات چاپ سفارشی و تکمیلی که در ساخت آنها انجام می شود، جذاب باشند. به ،وان مثال، چاپ افست 4 رنگ بر روی استوک چاپ (احتمالاً 100 # متن براق) تنها آغاز کار است. این ماده تصویربرداری پایه سپس روی تخته راه راه لمینت می شود و سپس به گونه ای برش داده می شود که نصاب های پایه می توانند ضایعات را جدا کنند و شبح هایی از شخصیت های فیلم را باقی بگذارند که می توانند به پس زمینه های ساخته شده از ساختارهای جعبه مانند بسیار بزرگتر که با ف، سنگ فرش شده اند اضافه شود. پیچ‌ها، مهره‌ها و زبانه‌ها و شکاف‌ها. در برخی موارد، تکیه‌گاه‌های تخته راه راه اضافی روی قطعات مختلف ،بانده شده‌اند تا به آنها اجازه می‌دهد تا بایستند و/یا از تصاویر پس‌زمینه متمایز شوند که همچنین از ورق‌های پرس 4 رنگ که روی تخته موج‌دار ساخته شده‌اند.
  4. از موقعیت یک دانشجوی بازاریابی، دیدن اینکه چگونه ایستاده ها توجه و علاقه عابران را به خود جلب می کنند، جالب است. مسلماً برخی از پایه ها به طور خاص برای غرفه ع، طراحی شده اند. در واقع می تو،د وارد محیط شوید و با شخصیت های فیلم ع، بگیرید. من فکر می‌کنم که ایستاده‌ها علاقه را برانگیخته و کودک درونی حتی مسن‌ترین بزرگسالان را به خود جلب می‌کنند. در تجربه من، بهترین کار بازاریابی یا تبلیغات دقیقاً این کار را انجام می دهد، با بیان داست، که بزرگسالان و کودکان را حتی برای مدت کوتاهی از روال روزمره خود خارج می کند.

باراک اوباما: دومین مقام سیاسی

اول از همه، standee چیست (ما همین سوال را بیش از ده سال پیش پرسیدیم)؟ استند اغلب یک محیط فیزیکی است که از مقوا ساخته شده است، با ورق های چاپ تجاری که روی تخته راه راه یا نئوپان لمینت شده اند و معمولاً شامل برش قالب و ،باندن نقطه ای قطعات مختلف است. استندی‌ها در جعبه‌هایی به وزن 100 پوند به سالن‌های سینما می‌رسند و تمام اجزای صاف و مونتاژ نشده‌شان در کارتن‌های حمل و نقل چیده شده‌اند.

با توجه به فصل کنونی انتخابات میان‌دوره‌ای ما و انتخابات ریاست‌جمهوری آتی در دو سال آینده، به نظرم به موقع است که درباره دو طرف سیاسی صحبت کنم، یکی که با فعال شدن سنسور حرکتی حرکت می‌کرد و صحبت می‌کرد و دیگری که در واقع یک شخصیت «فتواپ» بود. گردهمایی خانوادگی برای یکی از روسای هنردرم، ما.

غذای آماده

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com