اپسون کانال فروش جدیدی را برای ماشین آلات صنعتی راه اندازی می کند


ا، ،ستان پس از انتصاب راسل لمبرت و کریس اسمیت به ،وان مدیران حساب منطقه ای، یک کانال فروش اختصاصی برای ماشین آلات صنعتی و لیبل خود راه اندازی کرده است.

لامبرت گفت: “ما مستقیماً با مشتریان کار خواهیم کرد تا آنها را قادر کنیم تا سبد خدمات خود را با سرمایه گذاری در آ،ین فناوری در لیبل و بسته بندی صنعتی، چاپ مستقیم به پارچه و تصعید رنگ افزایش دهند.

لمبرت در ژوئن 2022 از ،کا مینولتا به ا، ملحق شد، جایی که او 12 سال را در آنجا سپری کرد، آ،ین بار به ،وان مدیر حساب چاپ تجاری این شرکت. اسمیت که در ماه ژوئن نیز به ا، نقل مکان کرد، از گروه Dantex، جایی که مدیر فروش UKI ماشین‌های فل،و و جوهرافشان دیجیتال بود، به این گروه پیوست.

“آنها شامل بازگرد، برای فعال ، تولید محلی سریعتر و پاسخگوتر و افزایش شیوه های پایدار است که مصرف مواد خام را کاهش می دهد، ردپای کربن را کاهش می دهد و ، های غیر ضروری را حذف می کند.

اسمیت افزود: در حال حاضر فرصت های زیادی در بازار برای چاپگرها وجود دارد.

کانال فروش بین این دو ت،یم شده است، به طوری که لامبرت ج، ،ستان و و، ج،ی را در اختیار گرفت و اسمیت شمال ،یس، و، شمالی، اسکاتلند و کل ایرلند را در اختیار گرفت.

کانال فروش تجاری و صنعتی جدید، به رهبری لامبرت و اسمیت، مسیر مستقیم تماس پرینترهای علاقه مند به چاپ دیجیتال مونالیزا مستقیم به پارچه، پرس دیجیتال لیبل Surepress با پخت LED UV و SC- خواهد بود. چاپگر تصعید رنگ F10000H.

“اینها [presses] به ،ب‌وکارها کمک کنید تا پیشنهادات خود را متمایز کنند و در عین حال به این چالش‌ها نیز پاسخ دهند.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/epson-sets-up-new-sales-channel-for-industrial-ma،ery

ما مروری 360 درجه ای از عملکرد آنها خواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم که سرمایه گذاری آنها به آنها اجازه می دهد از روز اول بازدهی قوی داشته باشند. ما همچنین از آنها حمایت خواهیم کرد زیرا آنها بر روی قابلیت های موجود و فرآیندهای تولیدی برای رشد ،ب و کار خود در جهت های مختلف ایجاد می کنند.