طراحی بسته هویت سازمانی

لوگو

،اصر طراحی برند

چرا؟

این لوگو توسط یک شرکت طراحی خارجی طراحی شده بود که در برندسازی مجدد شرکت ها تخصص داشت. وقتی طراحی لوگوی آنها تایید شد، اجرای آن بر عهده ما بود. ما باید به صورت ارگ،ک (حتی بیشتر از ساختن)، ظاهری قابل تشخیص رشد می‌کردیم. باید در تمام کارت‌های ویزیت چاپی و سربرگ‌ها منع، می‌شد، اما باید در همه بروشورها، علائم و کتاب‌های چاپی که در طول سال تولید می‌کردیم نیز منع، می‌شد. به علاوه، همه این موارد چاپ شده باید ظاهر فردی خود را نیز حفظ کنند.

طراحی پیچیده‌تر ممکن است ظریف‌تر باشد، اما جزئیات اندک لوگوی واقعی (موی پری دریایی جاری، تاج، دم دوقلو) تصویر را سریع‌تر قابل تشخیص و قابل درک می‌کند. و مانند هر چیز دیگری در بازاریابی (به ویژه در یک فروشگاه مواد غذایی که در آن هزاران اثر بصری برای جلب توجه شما رقابت می کنند)، شناسایی فوری ضروری است. اگر نتو،د در یک لحظه توجه من را جلب کنید، قبلاً مرا از دست داده اید. وقتم را تلف نکن

از لوگو به بیرون بسازید (یا رشد کنید).

من می دانم که ممکن است کلمات بیش از حد تجاری به نظر برسند: “بسته هویت شرکتی”. اصطلاح دیگر برای این کار، «مجموعه» شما از کارت‌های ویزیت چاپی، سربرگ، پاکت‌های سفارشی و هر چیز دیگری است که به «نام تجاری» شما مربوط می‌شود. این حتی ممکن است شامل یک پوشه جیبی یا یک لیوان قهوه باشد. همه موارد باید طوری به نظر برسند که با هم ،یب می شوند، اما طراحی تک تک آیتم ها نمی تواند آنقدر شبیه به هم باشد که قابل پیش بینی یا خسته کننده باشد.

سپس به افرادی که به آنها اعتماد دارید و به آنها احترام می گذارید نشان دهید. پیشنهادات آنها را در نظر بگیرید. تغییرات ایجاد کنید. بشویید و تکرار کنید. این یک فرآیند طول، است (شاید حتی یک سفر)، اما هر تجدید نظر بهتر و بهتر می شود و گروه آیتم ها بیشتر و منسجم تر به نظر می رسند.

در بسیاری از موارد، از اقلام شرکتی به کالای شرکتی، رنگ ها به روش های مختلف (اما مکمل) استفاده می شوند. به ،وان مثال، رنگ یک لوگوی قهوه‌ای چاپ شده روی یک مورد (در فضای کوچک) ممکن است روی مورد دیگر تکرار شود، زیرا رنگ پس‌زمینه از تمام لبه‌ها خارج می‌شود (به ،وان مثال، رنگ برجسته در مورد اول اکنون استفاده می‌شود. به وفور در مورد این مورد دیگر). این یک “ریتم” ایجاد می کند که ،صر دیگری از هنر (هم هنرهای زیبا و هم طراحی گرافیک) همراه با وحدت و تنوع است.

سپس در ویرایش خود بی رحم باشید. تصمیم بگیرید که چه چیزی به صورت جداگانه و چه چیزی با هم خوب کار می کند. تغییرات ایجاد کنید. پروفیل های لیزری جدید را چاپ کنید و آنها را برش دهید و ب،ب،د تا مجموعه اصلاح شده خود را بسازید. اگر یک چاپگر رنگی دارید (جوهر افشان خوب است)، بهتر است.

تایپ فیس ها

استفاده از رنگ

زم، که در دهه 1990 مدیر هنری/مدیر تولید یک بنیاد غیرانتفاعی ،تی-آموزشی بودم، لوگوی خود را تازه کردیم. این هنوز یک عقاب بود تا نماینده ،ت ایالات متحده باشد، اما سبک آن با مدل قبلی خود بسیار متفاوت بود: ساده تر، شیک تر، و امروزی تر.

لوگو باید در اندازه های مختلف، از خیلی کوچک تا خیلی بزرگ، قابل تشخیص و جذاب باشد. به پری دریایی دوقلو معروف استاربا، فکر کنید. در طول تاریخ و تکرارهای مختلف آن، ساده بوده است. معمولاً فقط سبز و سفید، یا شاید سبز و سیاه و سفید، با یا بدون نام قهوه استاربا،، و با علامت لوگو (پری دریایی) که تنها از چند خط و بدون درجه بندی ساخته شده است. به همین دلیل در اندازه تمبر پستی یا در کنار ساختمان به ،وان بنر قابل تشخیص است.

امروزه یک برند همان کار را انجام می دهد. این نشان دهنده کیفیت است. همچنین مالک برند را مشخص می کند. به استاربا، فکر کنید. من حتی قهوه نمی‌نوشم، اما رنگ سبز خاص، پری دریایی دم دوقلو (به یون، امروزی گورگونا) و هر نمونه از این علامت را در تابلوهای فروشگاه استاربا،، فنجان‌ها و لیوان‌های استاربا، در فروشگاه صرفه‌جویی می‌شناسم. کارت‌های هدیه‌ای که نامزدم دریافت می‌کند، و حتی روی محصولات استاربا، و تابلوهای فروشگاه مواد غذایی، جایی که تعداد زیادی با این تابلوها برای جلب توجه من رقابت می‌کنند.

بسیاری از نمونه‌هایی که در Google Images می‌بینم تنها یک، دو یا سه رنگ شرکتی را در طرح کلی گنجانده‌اند. برخی از اینها “ورق مطبوعات را رنگ می کنند.” ی،ی در پوشش های سنگین استفاده می شود و از لبه های چاپ شده خارج می شود. این یک نگاه “فادار”، احساس فراو، را فراهم می کند.

برای لحظه‌ای می‌خواهم دوباره به اینترنت و هویت سازم، گوگل برگردم. این بسیار کلی تر از مثال استاربا، است، اما وقتی ع، پشت سر هم از “تختی ها” (مانند لباس های گذاشته شده در ع، کاتالوگ لباس) از چندین ،صر نام تجاری شرکتی با هم می بینید، مفاهیم طراحی شروع به فرو رفتن می کنند. اینها احتمالا ساختگی هستند من هیچ کدومشون رو نمیشناسم مهم نیست. من ال،ا را می بینم.

غذای آماده

من در این زمان در این جنبه از طراحی نشریات تازه کار بودم و به اندازه الان دسترسی گسترده ای به تصاویر در اینترنت نداشتیم، بنابراین گرافیست داخلی و من با نمونه های چاپی کار کردیم که نمونه ای از برند برتر بود. طراحی، همراه با نقشه‌ها و ماکت‌های خود طراح، برای پیاده‌سازی لوگو و ایجاد ظاهری با برند کلی برای بنیاد غیرانتفاعی. این یکی از چالش برانگیزترین شغل ها بود (حداقل برای خوب انجام دادن) و در عین حال یکی از مهم ترین کارهایی بود که من در دوران کارگرد، هنری در آن شرکت داشتم. و من با لوگو و بهترین طراح داخلی که داشتیم شروع کردم.

سپس، هنگامی که درک شهودی از مفاهیم پیدا کردید، هنگامی که به نوعی در سطح پیش از کلامی دانستید که در مرحله بعد چه کاری را می خواهید انجام دهید، شروع به ساختن طرح های کوچک کنید. آنها را ساده کنید. به همین دلیل خوب نیست که از این مرحله بگذریم و مستقیماً به سمت طراحی روی کامپیوتر برویم. شما بیش از چند ث،ه برای هر نقاشی متعهد نمی شوید. ایده این است که تا جایی که می تو،د ایده های زیادی را ترسیم کنید، به شکل آزاد. سپس می تو،د به عقب برگردید، آنها را ویرایش کنید، چند مورد را که دوست دارید انتخاب کنید و با استفاده از رایانه خود شروع به ساخت ماکت های پیشرفته تر کنید. من همیشه برای حداقل سه رویکرد مختلف (نه فقط تکرارهای متناوب از یک مفهوم) تلاش می کنم.


این مطلب در تاریخ یکشنبه 29 ژانویه 2023 ساعت 5:08 بعد از ظهر ارسال شده است و تحت ،وان طراحی ثبت شده است. شما می تو،د هر پاسخی را که به این ورودی داده می شود از طریق فید RSS 2.0 دنبال کنید. تو می تو، یک پاسخ بگذارید، یا پیگیری از سایت خودتان.


منبع: https://www.printindustry.com/blog/2023/01/business-card-printing-designing-a-corporate-iden،y-package/

زم، که ،چران با گله ،ها آنها را علامت گذاری می ،د تا از شناسایی فوری آنها به ،وان “،هایشان” اطمینان حاصل کنند. یک علامت سوخته روی ،ها را نمی‌توان پاک کرد و یک علامت منحصر به فرد چیزی بیش از مالکیت غیرقابل انکار را نشان می‌داد. کیفیت را منع، می کرد.

بنابراین چگونه می توان ظاهری برای برند ایجاد کرد که بتواند در تمام مطالب چاپی که یک شرکت ارسال می کند منع، شود؟

سپس می‌تو،د لوگو و تکه‌های متن اطراف را روی کارت ویزیت، سربرگ، پاکت‌های سفارشی و غیره اعمال کنید. همه چیز را روی یک میز قرار دهید. در واقع پرینت لیزری و سپس برش آنها به اندازه، و ،باندن پروفیل های لیزری به یک پوشه جیبی یا لیوان (یا هر مورد فیزیکی دیگری که با آن کار می کنید) ضرری ندارد. ببینید چگونه همه چیز با هم به ،وان یک خانواده از اقلام تبلیغاتی به نظر می رسد.

همانطور که قبلا ذکر شد، این ،صر اصلی بسته برند است. این بحث خاص فرض می کند که شما قبلاً یکی را دارید. (در غیر این صورت، نزدیک شدن به طراحی یک لوگو احتمالاً به خودی خود توضیحی جامع خواهد بود. احتمالاً به همین دلیل است که روسای سازم، که من در آن مدیر هنری بودم، این بخش از کار را انجام دادند.)

بهترین راه برای شروع فکر ، در این مسیرها (جایی که وحدت، تنوع، ریتم، استفاده از رنگ، تایپوگرافی و مواردی از این قبیل تبدیل به ماهیت دوم می‌شوند) این است که مجموعه را پس از جمع‌آوری مطالب هویت شرکتی آنلاین مشاهده کنید (که ساده‌تر از جمع‌آوری همه آنها به شکل فیزیکی است. ).

اگر امروز به همان شغل نزدیک می شدم، اولین کاری که انجام می دادم «بسته های هویت شرکتی» گوگل است. اگر نیاز دارید که یک لوگو را به یک بسته هویتی کامل تبدیل کنید، شما را تشویق می کنم که همین کار را انجام دهید. وقتی اکنون این کار را انجام می‌دهم (با استفاده از Google Images) و ع،‌های بی‌شماری را که ظاهر می‌شوند مطالعه می‌کنم، ،اصر کلی طراحی زیر را می‌بینم تا برای چنین کار طراحی در نظر بگیرم.

ع، ،یداری شده از … www.depositp،tos.com

در کار ارگ،ک، یک لوگو از نوعی علامت (نقاشی)، نام شرکت و گاهی اوقات یک خط بر،ب تشکیل شده است. این کلمات در حروفی مرتبط با لحن، احساسات، ارزش‌ها و تصاویری که ممکن است با شرکت مرتبط باشد، ارائه می‌شوند. این تایپ فیس خاص (یا این حروف چاپی) باید در جای دیگری تکرار شود، در طراحی فنجان قهوه کاغذی، تقویم، بر،ب سفارشی یا هر چیز دیگری که شرکت چاپ می کند آورده شود. به ،وان مثال، ممکن است یک نسخه اضافی در پوشه جیبی و مطمئناً در یک بروشور وجود داشته باشد. این تایپ فیس یا این حروف، اگر با حروف (های) لوگو همخو، داشته باشند، ظاهری منسجم ایجاد می کنند. وحدت: یک اصل طراحی تنوع یکی دیگر از اصول طراحی است. شما می تو،د با تغییر اندازه و محل قرارگیری کلمات در این حروف، علاقه ایجاد کنید.

این چیزی است که می تو،د یاد بگیرید. به نوعی آرم روی همه چیز است. برجسته است، اما اغلب از یک مورد به مورد دیگر بزرگتر یا کوچکتر است، اگرچه رفتار رنگ ها ثابت است. اگر دقیقاً از همان رنگ‌های لوگو استفاده نمی‌شود، به نظر می‌رسد (از همه نمونه‌های آنلاین هویت شرکت‌ها) که نسخه‌های مشکی یکدست یا آرم‌هایی که از رنگ ثابت به سفید تبدیل شده‌اند، ارائه اختیاری هستند. وقتی کارت‌های ویزیت، سربرگ، پاکت‌های سفارشی، پوشه‌های جیبی، کیسه‌های ،ید، دفترچه یادداشت، لیوان‌های قهوه، کلاه‌ها و غیره در کنار هم در این ع،‌های Google Images قرار می‌گیرند، همان آرم، در اندازه‌های مختلف، با رنگ‌های هویتی یا مشکی ارائه می‌شود. یا سفید، همه شبیه بخشی از یک خانواده هستند. البته هدف همین است.